Trazodon

Leki przeciwdepresyjne, tymoleptyki - SSRI, SNRI, iMAO, TLPD i inne
Zobacz też: Wikipedia

Moderator: Leki

• 150 / 36 / 0

Czy trazodon przyjmowany z SSRI powoduje tylko wzrost libido czy przyspiesza też wytrysk? Pytam, bo SSRI czas do wytrysku skutecznie u mnie wydłuża, tylko jest kłopot z erekcją. Jaka najniższa dawka będzie do podniesienia libido potrzebna, 25mg? Potrzebny jest mi trazodon w formie CR czy XR na tę przypadłość?
  • 17 / / 0

Witam. Podpowie ktoś biorę depralin 15mg dzień uzależniony od Afobamu przerzucili mnie na afobam sr podobno łatwiej rzucić ale biorę od dzisiaj mam brać 1mg rano i jeden mg noc tego Sr a w razie wu ratować się zwykłym ok ale na noc dołączył mi trazodon 50mg kuźwa to wszystko mogę razem brać? Cykam się na noc brać tego trozadonu nie mam doświadczenia z nim dał na sen. Podpowiecie czy to bezpieczna mieszanka?

"Rozpuszczają ego". Coraz więcej badań potwierdza, że narkotyki mogą leczyć [RAPORT]

Być może już wkrótce lekarze dostaną nowe przełomowe leki dla chorych na depresję, zespół stresu pourazowego oraz dla uzależnionych, którzy starają się zerwać z nałogiem. Będą to zakazane dzisiaj na całym świecie psychodeliki.

Pseudokibice pozbawieni narkotyków

Policjanci CBŚP zatrzymali 37-letniego Krzysztofa G. podejrzanego o udział w grupie przestępczej oraz o produkcję i handel narkotykami. Podczas działań policjanci zlikwidowali plantację konopi, na której rosło 330 krzewów oraz zabezpieczyli tabletki MDMA, dwie tabletkarki i substancje mogące służyć do produkcji narkotyków.
  • 399 / 78 / 0

@Konrad2990, bezpieczna.
  • 397 / 51 / 0

Trazodon + kwetiapina? W celu nasennym? Proporcje 75mg trazodonu + 25mg kwety
  • 17 / / 0

Wziąłem tak jak kazał psycho czyli xanax 1mg sr o 19tej rano jak zwykle depralin i trazodon 50mg uszy zatkane uczucie jak przy nagłym odstawieniu Afobamu ale może to też dlatego że przeszedłem że zwykłego na,, sr,, hmm liczyłem na milszy efekt nasenny zobaczymy jutro. Pozdrawiam
  • 87 / 3 / 0