Sytuacje kryzysowe: Sprawy pilne WARNY ZA OFF TOP-regulamin w 1 poscie

Dział dostępny także bez rejestracji, gdzie szybko możesz otrzymać odpowiedź, gdy czas jest na wagę złota.

Moderatorzy: Wszyscy moderatorzy, Zdrowie

Posty: 6893 Strona 685 z 690

Kwjwnqoom

  • / / 0


Witam walnelam jedno wiadro, przez chwile bylo wszystko ok a po chwili uderzylo mnie uczucie totalnego odrealnienia, mam dziwne zawieszenia mam wrazenie ze wszystkie osoby to kos mici w przebraniach ludzi i zaraz ktos mi zrobi krzywde, niesamowite stany lękowe, poczucie ze to juz nigdy sie nie skonczy, sen mi sie naklada na jawe i nie potrafie tego odroznic, wszystko jest „teatrem”jak przerwac ta faze bo to istny bad trip, tylko walilam wiadro.
Rejestracja: 2018
  • 2759 / 996 / 1


Skoro piszesz w temacie, to Twoje "odrealnienie" nie jest żadną sytuacją kryzysową. Tym bardziej pilną. Wypij ciepłe mleko, weź ciepłą kąpiel i idź spać. Rano zjedz śniadanie i będziesz jak nowa. Zdrowia.

Dlaczego poszukiwanie przyjemności staje się pułapką? Mózg uzależniony [REPORTAŻ]

Uzależnienie przechwytuje szlaki neuronowe mózgu. Naukowcy podważyli pogląd, że uzależnienia są skutkiem wad charakteru. Szukają metod leczenia dających nadzieję na wyrwanie się ze spirali cierpienia, w której tkwi dziesiątki milionów ludzi.

Basista Red Hot Chili Peppers: mówiliśmy na siebie Bracia Wstrzykalscy

"Po wstrzykiwaniu sobie koki albo później, gdy jarałem crack, ogarniało mnie poczucie beznadziei i opętania. Te eksperymenty wywołują tylko smutek, nerwicę i fizyczny ból. Nie życzę tego nikomu. Nie zdawałem sobie sprawy, jakie spustoszenie w człowieku czyni ćpanie. Jak mogłem być tak głupi?"
Rejestracja: 2019
  • 0 / / 0


Hej wszystkim,
Godzinę temu wciągnęłam na raz 0.5 mefedronu, od poł godziny z kilkuminutowymi przerwamit mam odruchy wymiotne, wymiotowałam już z 5 razu.
Nie znam czystości tego syfu, poza wymiotami nie mam żadnych niepokojących objawów.
W razie potrzeby udzielę odpowiedzi na pytania, odpowiem szczerze i zgodnie ze stanem mojej najlepszej wiedzy.
Zacznam denertwowac sie tą sytuacją, proszęo pomoc.

Przeniesiono do wątku ogólnego spraw pilnych. taurinnn
Rejestracja: 2017
  • 42 / 5 / 0


Czy to napewno był sniff czy jednak oral i czy napewno tyle?

Organizm chce się oczyścić - bo było za dużo.

- nie dorzucać!
- nie powstrzymywać wymiotów
- nawadniać się (cytryna / limonka / witamina C do wody warto z umiarem / elektrolity)
- zapewnić dopływ świeżego powietrza
- zapewnić towarzystwo / opiekę zaufanej osoby
Może się jeszcze pogorszyć...

Tachykardia / utrata świadomości / krew w wymiocinach -> SOR


Rejestracja: 2019
  • 0 / / 0


@MaKaWu Wciągnięte nosem, oralnie nie dałabym rady. Na 100% tyle, bo ważyłam jak jeszcze było całe i ważyło 0.98, teraz waży 0.48.
Nie wymiotowałam już od czasu napisania posta, czy w takim wypadku mogę być w miarę spokojna, czy może mi się jeszcze pogorszyć a to tylko cisza przed burzą?
Czy jeśli będę trzymać się planu i resztę wezmę w ciągu dzisiejszej nocy (kolejna dawka planowana na: 2.30, a ostatnia na 5.40) to może coś mi się stać poważnego?
Już wcześniej wiele razy brałam amfetaminę, mefedron i inne stymulanty w takim trybie, miałam jednak sporą przerwę (nic oprócz THC od lutego tego roku). Czy moźliwe, że się na tyle odzwyczaiłam od tego, że zmniejszyła się moja tolerancja na tę substancje?
Przepraszam, że zadaję tyle pytań, po prostu chcę uzyskać jak najwięcej informacji jak to możliwe.

Nie cytujemy posta bezpośrednio nad swoim. taurinnn
Rejestracja: 2019
  • 5 / / 0


Tak, jak najbardziej możliwe, to przecież ponad pół roku. Nie rozumiem dlaczego po takiej przerwie założyłaś, że dobrym pomysłem będzie powrót do takiej dawki. Osobiście dałbym sobie dzień przerwy w tym trochę snu, coś lekkiego do jedzenia, witaminki, nawodnienie etc Jednak jeśli nie możesz się powstrzymać to przynajmniej zmniejsz dawkę! Spróbowałbym od 100-150mg i obserwował reakcje organizmu, dopiero potem ewentualnie dołożył.
Rejestracja: 2018
  • 70 / 11 / 0


Pół grama nosem nie powinno zabić o ile to w ogóle mefedron. Objawów ostrego przedawkowania byłyby więcej.
Niemniej iednak lepiej zachować ostrożność
Rejestracja: 2018
  • 240 / 21 / 0


No i oczywiście jak to bywa w takich sytuacjach - już nie dała znać czy wszystko z nią OK :)
Niewdzięczne te ćpuny...

Plus taki - że w tych czasach pod nazwą "mefedron" sprzedają główne cmc %-D A tym to sobie krzywdy raczej nie zrobi, no moze poza :rzyg:
Rejestracja: 2019
  • 35 / 2 / 0


zeby sprzedawali cmc to jeszcze jesc mozna tyle czesciej sprzedaja zamiast mmc 4cec xco to jest straszny syf zawod jak nigdy gdy sie tak dostanie
lub jak jeden taki vemdor wysylal 4mec mokrego zamiast 4mmc

Kotvbjis

  • / / 0


Okolo 1g fety pomiedzy godzina 23 a 6 rano
Zimne poty, intensywne mrowienie i drętwienie twarzy oraz konczyn, szybkie bicie serca, sine dłonie, nudnosci, silne oslabienie, duza potliwosc objawy postepuja z godziny na godzine zamiast slabnąć
Posty: 6893 Strona 685 z 690
Wróć do „Sytuacje kryzysowe”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Kwadrat90 i 1 gość