Sytuacje kryzysowe: Sprawy nieco mniej pilne

Dział dostępny także bez rejestracji, gdzie szybko możesz otrzymać odpowiedź, gdy czas jest na wagę złota.

Moderatorzy: Wszyscy moderatorzy, Zdrowie

• 3 / / 0

Znajomy przed chwilą mi się przypucował że połknął 3.5g lamitrinu (lamotrygina). Nie znam się kompletnie na substancjach, to też proszę kogoś o jakiekolwiek informacje co mu może grozić. Już teraz nie czuje się za dobrze.

Poprawiono nazwę substancji. taurinnn
  • 100 / 13 / 0

Super,twój kolega przedawkował 5 krotnie lek na padaczkę,ale po ch? Niech zasuwa na płukanie żołądka.Samobojca? No kurwa co ludzie mają w głowach...

Kanadyjczyk w stanie terminalnym składa podanie o dostęp do psylocybiny

Hartle próbował wszystkiego, od leków przeciwlękowych po medytację, ma jednak nadzieję na bardziej trwałe rozwiązanie, które pozwoliłoby złagodzić odczuwany przez niego lęk, dlatego został jednym z kilku śmiertelnie chorych Kanadyjczyków, którzy apelują do minister zdrowia o specjalne zezwolenie, które pozwoliłoby im na używanie nielegalnej substancji obecnej w „magicznych grzybkach”.

Akt oskarżenia przeciwko grupom przestępczym za przemyt 15 ton trawki oraz produkcję 300 kg amfy

Prokurator Generalny Zbigniew Ziobro poinformował w piątek (12 czerwca 2020 r.) o skierowaniu do Sądu Okręgowego w Krakowie aktu oskarżenia przeciwko 13 osobom, w tym 11 podejrzanym o udział w dwóch zorganizowanych grupach przestępczych, w tym jednej o charakterze międzynarodowym.
Użytkownik zbanowany
  • 996 / 114 / 0

Nigdy nie zwracalem na to uwagi. Ale przed zasnieciem, jak sobie leze w lozku, czesto mi sie zdarza ruszac stopami. W szczegolnosci, jak jestem pod wplywem. W sytuacjach stresowych, o wieeele rzadziej, jak siedze to "podskakuje" jednym udem. Czy to jest tzw. Zespol Niespokojnych Nog?
  • 176 / 37 / 0

@siostrorelanium