Sytuacje kryzysowe: Sprawy nieco mniej pilne

Dział dostępny także bez rejestracji, gdzie szybko możesz otrzymać odpowiedź, gdy czas jest na wagę złota.

Moderatorzy: Wszyscy moderatorzy, Zdrowie

Posty: 3516 Strona 302 z 352
Rejestracja: 2018
Użytkownik zbanowany
  • 134 / 32 / 0


Kwestia osobnicza. Jeżeli masz wątrobę obciążoną już bardzo rzeczami typu stale przyjmowane leki, alkohol, słaba dieta - wykluczone. Dla w pełni zdrowej i nieobciążonej wątroby to byłby wycisk.
Rejestracja: 2011
  • 7241 / 725 / 0


Przyjąłem taka dawkę.Wrzuciłem ostatnio o 14:00 i jak na razie to nic się nie dzieje.
A co do wątroby to mam w pełni zdrowa.Badania robione miesiąc temu.

Bombardując metamfetaminowe laboratoria, armia USA zabija dziesiątki cywilów – twierdzi ONZ

Według nowego raportu ONZ, amerykańska operacja antynarkotykowa wymierzona w domniemane laboratoria narkotykowe w Afganistanie spowodowała wiele ofiar wśród dzieci. Stany Zjednoczone zaprzeczają treści raportu.

Kijów: Izraelski baron narkotykowy zbiegł podczas ekstradycji

Kilka minut przed zaplanowaną ekstradycją na lotnisku Boryspol w Kijowie z rąk ukraińskich policjantów w tajemniczy sposób zbiegł znany izraelski handlarz narkotyków – poinformowały w piątek izraelskie i ukraińskie media.
Rejestracja: 2016
  • 41 / 16 / 0


[mention]UJebany[/mention] Dawka dobowa 4gramy paracetamolu stanowi maksymalną dopuszczalną dzienną dawkę - podejrzewam, że było to dokładnie 3,25gramy paracetamolu biorąc pod uwagę dawki tramadolu i paracetamolu zawarte w dostępnych lekach. Natomiast dawka 6gramów paracetamolu jest zbyt wysoka jednak prawdopodobnie nie wywoła groźnego zatrucia, najlepiej w tym przypadku kiedy nie miałeś możliwości oddzielenia paracetamolu i przyjąłeś w/w dawkę możliwie jak najwcześniej zażyj ACC czyli N-acetylocysteinę (obojętnie pod jaką nazwą handlową ACC jest bez recepty) po dwie tabletki musujące na raz, trzy razy dziennie od razu i przez dwa/trzy najbliższe dni. Absolutnie nie spożywaj alkoholu conajmniej przez dwa kolejne dni, gdyż dawka 6gram paracetamolu wraz z alkoholem może doprowadzić nawet do trwałego uszkodzenia wątroby
Rejestracja: 2006
  • 892 / 17 / 0


ACC600 - jak najbardziej. Ale przede wszystkim - uszkadza wątrobę paracetamol przyjęty na wątrobę skatowaną alkoholem. alkohol "wypłukuje" glutation potrzebny do zdrowego metabolizowania paracetamolu. Uszkodzenia wątroby mają miejsce głównie, gdy osoba nadużywająca alkoholu zażyje paracetamol. Standardowy przypadek - alkoholik, który nadużyje paracetamolu. W drugą stronę ("struty" paracetamolem pije alkohol) - nie tak najgorzej (relatywnie).

UJebany - dbaj o siebie. Nie warto katować wątroby paracetamolem dla chwilowej kodeinowej przyjemności!
Rejestracja: 2016
  • 248 / 40 / 0


Uznałem, że post pasuje tutaj chyba najlepiej, ewentualnie do ogólnego tematu z miksami.
Jakby co, to proszę o przeniesienie.

Nieco ponad miesiąc temu odstawiłem wenlafaksynę, aktualnie biorę pregabalinę w systemie 150-0-150.
W związku z odstawieniem wenli i zbliżającym się sylwkiem, postanowiłem wziąć pigułę (130-160mg MDMA podobno, chociaż waży 2 razy tyle).
Dodatkowo pewnie delikatnie dociągne fety, najprawdopodobniej pod koniec działania MDMA, ale tego nie jestem pewien.

I teraz do sedna:
Czy na tzw. zjeździe mogę uspać się mianseryną lub trazodonem?
Czy za bardzo gryzą się z MDMA i mam się zadowolić hydroksyzyną?
fetą się nie martwię, bo 25-50mg trazodonu wyłącza u mnie działanie fety i psychodelików, no ale przy MDMA to jednak się obawiam - zwłaszcza trazodonu.

No i czy pregabalina nie spierdzieli mi wrażeń z MDMA?
Rejestracja: 2018
  • 303 / 45 / 0


Witam brałem przez okres 2miesięcy kwetiapine, ostatnie 2tyg. prawie codziennie kode w dawkach 150-300mg i czasem alprazolam/dormicum midazolam na sen (pare razy 3,25mg pare dni 7,5mg). Brak kwetiapiny i odstawka w/w spowodowala dusznosci, brak snu, uczucie rozbicia i bliski atak paniki.

Co najlepiej będzie zrobić aby uniknąć dzisiaj tych nieprzyjemnosci? Czy dawka 30-60mg kody na wieczór to załagodzi? Pozdrawiam.

edit: zapomnialem dodac ze z kwetiapina szedl razem akineton biperyden w dawce 0,5mg do 4mg ed

Używaj nazw substancji, a nie nazw handlowych. taurinnn
Rejestracja: 2016
  • 41 / 16 / 0


[mention]pandimen[/mention] Między pregabaliną a MDMA/amfetaminą nie zachodzi bezpośrednia interakcja na poziomie receptorowym, działanie pregabaliny związane jest z innym mechanizmem aniżeli MDMA lub amfetaminy. Połączenie MDMA i amfetaminy już samo w sobie jest dość niebezpieczne może wywołać m.in niebezpieczne podniesienie ciśnienia, a także poziomu neuroprzekaźników takich jak serotonina doprowadzając tym samym do zespołu serotoninowego. Połączenie antydepresantów czy to trazodonu czy mianseryny wraz z MDMA i amfetaminą napewno spowoduje wzrost ciśnienia być może do bardzo niebezpiecznych wartości, oraz może doprowadzić do wcześniej wspomnianego zespołu serotoninowego w przypadku mianseryny prawdopodobieństwo to jest znaczne.Dodatkowo mianseryna osłabia działanie pregabaliny. Poza tym ani mianseryna ani trazodon nie są jako takimi lekami nasennymi, hydroksyzyna już tak. Pytania, które zadajesz - czy możesz się uspać trazodonem/mianseryną jak wyżej wpomniałam połączenie wymienianych substancji jest niebezpieczne - jak bardzo, na tyle, że nie ma gwarancji, że nic Ci się nie stanie, a nawet jeśli o niczym to nie świadczy. Poza tym nie ma pewności co jest zawarte w tabletce, może MDMA a może szereg innych substancji wchodzących w jeszcze groźniejsze interakcje.

@04pain
Dlaczego nie wybierzesz się do lekarza w celu kontynuacji stosowania kwetiapiny? Objawy o których piszesz są najprawdopodobniej spowodowane nagłym jej odstawianiem - czego nie powinno się robić. Nie mają natomiast najprawdopodobniej związku z nadużywaniem kodeiny gdyż okres jej stosowania raczej nie miał prawa wywołać zależności fizycznej, co innego psychiczną która może dawać nie raz fizyczne objawy - najlepiej zaprzestań jej stosowania, kodeina nie jest lekiem zalecanym do stosowania na uspokojenie! Wróć do leczenia kwetiapiną jeśli tymczasowo nie masz możliwości spróbuj innych leków uspokajających np. valerin sen lub inny preparat zawierający walerianę np. z labofarmu, możesz także stosować melatoninę oraz apap noc - dwie tabletki powinny pomóc w bezsenności jednak z uwagi na zawartość paracetamolu lek nie powinien być stosowany przez długi okres czasu tylko doraźnie.
Rejestracja: 2015
  • 6 / / 0


Witam potrzebuje waszej rady bo nie ogarniam co się stało. Leciałem tydzień na 15g 3mmc + malutkie dawki od czasu do czasu 4f-EPH. 3 dzień odstawki wszystkiego a ja czuje się przedziwnie. Mianowicie odczuwam drętwienie ciała w szczególności szczęki oraz dłoni, najbardziej nasilające się przy schodzeniu w dół po schodach, oraz mrowienia w tych czesciach, chwilami mam wrażenie jakby nie było mnie wgl w miejscu w którym jestem oraz w uszach szczególnie w całkowitej ciszy słyszę coś co porownalbym do dźwięku pustego kanału w starszych TV gdy na ekranie latały mrówki. Ciśnienie mierzone wielokrotnie oscylyje w granicach 130-80 puls lekko za wysoki 90-95 bpm. O co chodzi?
Rejestracja: 2011
  • 7241 / 725 / 0


Zrób sobie przerwę od wszystkich dragów.Wyśpij się dobrze.Do tego jakieś witaminy i powinno przejść.
Rejestracja: 2015
  • 6 / / 0


Uzupełniałem na bieżaco magnez, potas, oraz jakis kompleks witamin. Jem w miarę porządne posiłki. Dodam ze mam od kilku dni leczonego kanałowo zęba z ktorego wypadło mi 2 dni temu "lekarstwo" lecz dentysta twierdzi że nie ma to żadnego zwiazku z tym i ze dzisiaj raczej zakończymy temat. Dzieki za pomoc
Posty: 3516 Strona 302 z 352
Wróć do „Sytuacje kryzysowe”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość