Problemy z oddychaniem (sercem?) po stymulantach

Inne substancje wykazujące działanie na układ katecholaminowy.
Więcej informacji: Stymulanty w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Stymulanty

Posty: 2 Strona 1 z 1
Rejestracja: 2021
  • 2 / / 0

Jakos pod koniec 2020 roku poleciałem dosyć mocno z fetą, trzy dni bez snu i jedzenia. Gdy wszystko zeszło, odespałem swoje to przez kolejny miesiąc miałem okropne problemy z oddychaniem, praktycznie czułem jakbym się dusił, musiałem wziąć wolne w pracy na kilka dni bo nie byłem w stanie funkcjonować. Dzisiaj pierwszy raz wziąłem koksu, zjadłem jakoś pół grama do teraz od 14 i duszności powracają. Mogą to być problemy z sercem? Udać się do specjalisty w takim wypadku i odstawić stimy? Po kofeinie nic takiego sie nie dzieje, a załóżmy że wypijam z rana monstera a potem mocną kawę
Rejestracja: 2021
  • 3 / 1 / 0

Jak najbardziej mogą być to problemy z sercem. Polecam wizytę u kardiologa, najlepiej wykonanie echa serca oraz holtera. A do tego czasu bezwzględnie odstawić stymulanty. Ja sam gdyby nie wizyta u kardiologa zapewne nie pisałbym tego posta….

Legalizacja – podstawowe założenia przepisów regulujących dostęp do marihuany dla dorosłych

...według Wolnych Konopi. Co sądzicie? Zachęcamy do uważnego przeczytania i rozważenia!

„Nigdy nie słyszałam o naloksonie. Dopóki nie uratował mojego życia”

W Wielkiej Brytanii trwa kampania promująca nalokson, lek pozwalający uniknąć przedawkowania opioidów. Brytyjczycy podążają za zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia, zgodnie z którymi dostęp do środka powinni mieć użytkownicy opioidów i ich bliscy. W Polsce nalokson ciągle mogą stosować tylko służby medyczne.
Posty: 2 Strona 1 z 1
Wróć do „Kokaina i inne stymulanty”
Na czacie siedzi 2469 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości