Projekt badawczy Stowarzyszenia Substytucyjnego Leczenia Uzależnień "MAR" - czytać pierwszy post

...czyli jak podejść do odstawienia i możliwie zminimalizować jego konsekwencje

Moderator: Wszyscy moderatorzy

Posty: 216 Strona 21 z 22
Rejestracja: 2010
  • 4063 / 591 / 0

Ja chyba wejdę w to. Może to da parę lat życia.
Rejestracja: 2008
  • 1624 / 381 / 0

Napisałem tam opisując swoją patową sytuację w której tkwię już od 8śmiu lat ( opio /benzo ) przy okazji napisałem jak bardzo pomaga mi baranie zaledwie - 2mg buprenorfiny dziennie i że widzę w tym praktycznie jedyny ratunek aktualnie dla siebie nie wiem może ktoś sie zlituje

Reformę leczenia uzależnień trzeba skorelować z procesem modernizacji psychiatrii

„W Polsce jest ok. 100 tys. pacjentów uzależnionych od substancji odurzających, ale populację osób zażywających je w sposób szkodliwy szacuje się na ok. 300-400 tys.” — mówi dr n. med. Piotr Jabłoński, dyrektor Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii, którego pytamy również o skalę uzależnień behawioralnych, planowaną reformę systemu leczenia uzależnień oraz walkę z narkotykami nowej generacji.

Starogard Gdański. Pukali do drzwi mieszkania poszukiwanego i wyczuli marihuanę u sąsiadów

Mieszkańcy Kociewia wpadli na gorącym uczynku, gdy funkcjonariusze, którzy sprawdzali adres osoby poszukiwanej, wyczuli na klatce schodowej wydobywający się z mieszkania sąsiadów wyraźny zapach marihuany.
Rejestracja: 2010
  • 4063 / 591 / 0

No 3mam kciuki. Sam myślę nad wejściem na tak srogi mix. Lepsze to niż samobój.

Blu

Rejestracja: 2007
  • 3072 / 278 / 0

06 czerwca 2021ledzeppelin2 pisze:
Ja chyba wejdę w to. Może to da parę lat życia.
Oby nie tak jak mniemanologowi.

@Blu
Można rozwinąć co mu się stało? Zgienty
Rejestracja: 2010
  • 4063 / 591 / 0

No zmarł na zator podobno. Też był na programie

lol

Rejestracja: 2006
  • 3582 / 490 / 0

to czesta przyczyna zgonu u narkomanow, ktorzy podaja dozylnie?
czyta sie o skrzepach, ale najczesciej jak smierc to przedawkowanie, depresja oddechowa itd.
moglby ktos znalezc jakies statystyki, bo mi sie nie chce.
Rejestracja: 2008
  • 1624 / 381 / 0

Jakim programem otwieraliście ankietę od Doktora ?? To jest rozszerzenie docx . Chce mi się w jakims officie otwierać który jest płatny oczywiscie... Jaki program powinienem sciągnąć żeby móc zobaczyć ten dokument ??
Rejestracja: 2021
  • 5 / 2 / 0

libreoffice
Rejestracja: 2020
  • 414 / 27 / 0

11 czerwca 2021WujekMorda pisze:
Jakim programem otwieraliście ankietę od Doktora ?? To jest rozszerzenie docx . Chce mi się w jakims officie otwierać który jest płatny oczywiscie... Jaki program powinienem sciągnąć żeby móc zobaczyć ten dokument ??
HAHAHAHHAHa dostałeś się po czasie? - Mi powiedział że projekt jest już zamknięty i nie dopisuje 😂
W sumie na wszystko jego odpowiedź była "Nie ma Cie na liście" XD

A Moja opinia o tym doktorze jest taka, że to FLET i KONDOM jakich mało! (nie będę się tu rozkręcał)

Rozmowa a raczej odpisywanie jednym słowem ew jednym zdaniem z jego strony o ile odpisze w ogóle, trzeba się po parę razy dopytywać po odpowiedź, 7 diagnoz postawionych, leki na miesiąc wystawione, kupujesz je, wydajesz hajsy.. Dawkowanie to śmiech na sali chyba z 20x dziennie coś musiałbym jeść, nawet screen mam i zawsze jak mi smutno to włączam go i tyram bekę 😂
Po czym po miesiącu i tak przestaje odpisywać, więc stwierdziłem że prosił się nie będę.

Co do diagnoz od niego to 3/7 by się zgadzało. Np. Zdjagnozował poważną chorobę CHAD, gdy ja żadnej Manii nigdy nie miałem. Próbując dojść do ładu i składu, porozumienia tłumacząc mu nie tylko te pochopne diagnozy to i tak nie słuchał i miał w dupie.
No więc samo mówi to za siebie.

Mówiłem o tym swojemu lekarzowi, to razem bekę tyraliśmy i sam mówił że chłop niepoważny :korposzczur:
Rejestracja: 2008
  • 1624 / 381 / 0

No ja nie wiem jeszcze se zdania nie wyrobiłem. Jak na razie Pan Doktor po przeczytaniu ankiety na której opisałem moje uzależnienie od benzo i opio trwające już 8 lat ( ostatni ciąg na opio - niełdugo stuknie 1.5 roku wlenia dzien w dzien ) powiedzial ze sie klasyfikuję na program i żebym przyjechał do łodzi. Ale jak juz chciałem wejsc w szeguły jak by to miało wyglądać - Jestem z Zielonej Góry - na razie odpowiedzi nie otrzymałem. Dlatego pytam się ludzi którzy biorą w tym udział - jako że do Łodzi mam 6/7h pociągiem - jak to jest -tam trzeba pojechać na pierwszą wizytę a później odbywa to się telefonicznie ? Czy trzeba tam być z raz miesiącu po odnowienie recki. Czy wgl byc na programie oznacza bycie u nich dzień w dzień po Leki ?? Wtedy staje się to dla mnie nierealne wiadomo.
Posty: 216 Strona 21 z 22
Wróć do „Detox”
Na czacie siedzi 2415 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Siwajestsiwa i 6 gości