alfa-PVP

Stymulanty, w strukturze których występuje trzeciorzędowy atom azotu (w pierścieniu pirolidynowym).
Więcej informacji: Alfa-pirolidynoalkilofenony w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Stymulanty

Posty: 3170 Strona 317 z 317
Rejestracja: 2018
Użytkownik nieaktywny
  • 246 / 27 / 0

04 lipca 2020krukmanek pisze:
alfa to było coś pięknego [...]
Wycięto zbyt długi cytat - UV

Czytałem z uśmiechem na twarzy :)
Pięknie opisane stany po alfie haha dokładnie tak było.
Najbardziej irytujące akcje to te gdzie kurwa każdy wiedział że właśnie siegasz do kieszeni po woreczek haha a nawet jego najmniejszy szelset powodowal ze zaraz bylo słychać komentarze, ktos juz biegł pod DOM, zaraz cienie za oknami, kamery włączone, nagrywanie ahahaha kazdy czekał co teraz zrobię
Ja reka w kiezeni i się wacham. Mimo ze wiedzialem ze to tylko faza to było to tak realne ze jednak w 100% nie mialem tej pewności do końca ze tak jest. Ten 1% ciagle kazał mi zachować czujność.
Gdy nie wyciągałem. Woreczka to leciały komenty typu

Oooo wacha się
Chyba wie ze go obserwujemy
Ciekawe co zrobi?
Itp itd

A jak woreczek wyciągnąłem o jprld hahahaha odrazu szok niedowierzanie. Juz po policje dzwonili, słyszałem syreny, psy policyjne hahaha
Szybo raje robile.m, polowe wysypywalem na podloge, nawet niekiedy nie zdazylem tego dobrze rozgnieść i wciagalem xD

Wtedy cisza na chwilę....
I komenty
Kurwa zdążył, spoznilismy sie
Teraz ci sie upieklo. Ale pamiętaj, mamy cie na oku.
Następny razem cie dorwiemy. Cpun, szamaciarz, scierwo, gnój, obyś zdechl, chuju itp xD

I tak w kółko
Po tygodniu bylem tak nerwowo wykończony ze dochodzenie do siebie trwało miesiacami. Ale zazwyczaj zaraz po ogarnięciu zjazdu 2-3dni zamawiałem znowu alfe i tak minęły mi dobre 4 lata
Rysa na cale życie
Rejestracja: 2015
  • 1269 / 146 / 0

Jest jakiś urok w tych paranojach, trochę jak jeden wielki film przygodowy, w której jesteś głównym bohaterem.
@Diabeusz666 czy to właśnie po maratonach alfy stałeś się sługa diabła?

Marihuana i „Teoria Furtki do Uzależnienia”

Eksperci są zgodni co do tego, że używanie marihuany nie jest przyczynowo powiązane z używaniem innych nielegalnych substancji.

Włochy: apteki przyłączają się do walki przeciwko uzależnieniu od tytoniu

259 aptek z prowincji Werona, należących do Ferderfarma, weźmie udział w projekcie, którego celem jest walka przeciwko uzależnieniu tytoniowemu.
Rejestracja: 2020
Użytkownik zbanowany
  • 11 / 1 / 0

Mysalem ze nie ma opcji po za dark netem na apvp
Ale sie mile zaskoczyłem choć bylem pelmy obaw przed zakupem ale jak Gołąb doleciał i poszla raja 50mg to wiedziałem ze to królowa! Kosmos.

I te schizy xD


Pierdole te nepy, hexy, srepy.
To nawet nie stało kilometr od apvp :)))

=====================================================

Ktos testowal ostatnio apvp?
Mi było właśnie dane od paru lat. W końcu
I jest kozak jak kiedyś

A jak u Was to wygląda?

Scalono. Nepenthee
Rejestracja: 2021
  • 34 / 1 / 0

Czy a-pvp według was wróci? %)
Rejestracja: 2010
  • 2425 / 74 / 0

Pojebało Cię majster? To se Ne vrati jak to Czesi mawiają nie ma opcji, już od fchuj dawna nie ma tego nawet na dark marketach a jak jest to w kosmicznych cenach - droższe niż kokaina lol i po opiniach szczerze wątpię że to wogole jest alfa wg mnie to jakaś pochodna tylko debile się nie znają i dają się ruchac vendorom że to niby prawdziwa alfa hah. A szkoda kurwa bo mimo że alfa to był masakryczny mozgojeb tak też przecudowna była waporyzowana lub Hot railsowana kurwa ze tez tak późno w vapo się wkrencilem, eh i pomimo tych notorycznych paranoi i jazd i wolgle nadal jest to dla mnie najlepszy keton i drag jakich próbowałem hah
Rejestracja: 2020
  • 4 / / 0

Niedawno wróciłem do kraju i pierwszy raz się z tym spotkałem i jest nieźle, chociaż w mojej opinii nie ma podjazdu do pasty czy fety. Jak to się w ogóle uzyskuje
Rejestracja: 2020
  • 1509 / 267 / 0

Poszukaj w dziale syntezy.
Rejestracja: 2017
  • 6977 / 1251 / 2

10 czerwca 2021Licho1324 pisze:
Niedawno wróciłem do kraju i pierwszy raz się z tym spotkałem i jest nieźle, chociaż w mojej opinii nie ma podjazdu do pasty czy fety. Jak to się w ogóle uzyskuje
Coooo ? 😁😁😁
Przecież alfa działa odwrotnie w stosunku do amfy.
21 maja 2021Modyfikowany Bigos pisze:
Pojebało Cię majster? To
Było w niektórych większych miastach po ok 120/150zl za sztukę. Po jakimś czasie znikło nawet w tych cenach.
Swojego czasu było kilka pytań w dziale syntez o apvp.
04 lipca 2020pawoleh666 pisze:
co dla ciebie jest pięknego w giga-psychozach, bo z tej ściany tekstu dowiedziałem się tylko że alfa i inne biedaketony to gówno dające psychozy, płacz, wspomnienia, lęk przed własnym cieniem, kręcenie serialu ,,w drodze do manganizmu", łamiące psychike a niczego pozytywnego się tu nie doszukałem
Generalnie już o tym pisałem. Kilka z alf poza mocnym blokowaniem dopaminy blokuje też receptory muskarynowe. Innymi słowy działa jak deliriant napędzany dopaminą.

Równie dobrze możesz popytać ludzi czemu wpierniczaja delirianty 😉
Rejestracja: 2010
  • 2425 / 74 / 0

10 czerwca 2021Licho1324 pisze:
Niedawno wróciłem do kraju i pierwszy raz się z tym spotkałem i jest nieźle, chociaż w mojej opinii nie ma podjazdu do pasty czy fety. Jak to się w ogóle uzyskuje
No to napewno nie była alfa lol
Rejestracja: 2017
  • 762 / 67 / 0

22 lipca 2020Diabeusz666 pisze:
04 lipca 2020krukmanek pisze:
alfa to było coś pięknego [...]
Wycięto zbyt długi cytat - UV

Czytałem z uśmiechem na twarzy :)
Pięknie opisane stany po alfie haha dokładnie tak było.
Najbardziej irytujące akcje to te gdzie kurwa każdy wiedział że właśnie siegasz do kieszeni po woreczek haha a nawet jego najmniejszy szelset powodowal ze zaraz bylo słychać komentarze, ktos juz biegł pod DOM, zaraz cienie za oknami, kamery włączone, nagrywanie ahahaha kazdy czekał co teraz zrobię
Ja reka w kiezeni i się wacham. Mimo ze wiedzialem ze to tylko faza to było to tak realne ze jednak w 100% nie mialem tej pewności do końca ze tak jest. Ten 1% ciagle kazał mi zachować czujność.
Gdy nie wyciągałem. Woreczka to leciały komenty typu

Oooo wacha się
Chyba wie ze go obserwujemy
Ciekawe co zrobi?
Itp itd

A jak woreczek wyciągnąłem o jprld hahahaha odrazu szok niedowierzanie. Juz po policje dzwonili, słyszałem syreny, psy policyjne hahaha
Szybo raje robile.m, polowe wysypywalem na podloge, nawet niekiedy nie zdazylem tego dobrze rozgnieść i wciagalem xD

Wtedy cisza na chwilę....
I komenty
Kurwa zdążył, spoznilismy sie
Teraz ci sie upieklo. Ale pamiętaj, mamy cie na oku.
Następny razem cie dorwiemy. Cpun, szamaciarz, scierwo, gnój, obyś zdechl, chuju itp xD

I tak w kółko
Po tygodniu bylem tak nerwowo wykończony ze dochodzenie do siebie trwało miesiacami. Ale zazwyczaj zaraz po ogarnięciu zjazdu 2-3dni zamawiałem znowu alfe i tak minęły mi dobre 4 lata
Rysa na cale życie
To jest technologia głosu do czaszki nic nowego wymyślono to w 1977 roku też mi nowość tak w kółko gdakają i podkręcają schizy nic nowego (Ci co się nie znają lądują w psychiatryku lub u magika).


A "samo się" odnośnie specyfiku, jest miazga, nie wiem ale ja robiłem sporo sporsze kreski niż typu 50 - 75mg takie to było mega mocne w kosmos.

Niezapomniane mocne odlotowe w dodatku wzmacniało organizm w h#j silny psychicznie po tym może nie byłem ale werwa i zapał mocny.

Nie wyrzucało dopy ale siłacz był w nim. Mocne jak dla mnie. Zrobiłem sobie chyba z dziesięć małych szczurków i tak sporych po 75mg i więcej i tak jechałem. Ogólnie dobre, coś na co wartało zwrócić uwage. Miałem styczność raz może dwa.
Posty: 3170 Strona 317 z 317
Wróć do „Alfa-pirolidynoketony”
Na czacie siedzi 2424 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości