Naturalne mieszanki ziół i ekstraktów

Dział służący dyskusji o pozostałych odmianach roślin, np. afrodyzjakach, ziołach snu, czy ziołach o właściwościach uspokajających i sedatywnych.

Moderatorzy: Wszyscy moderatorzy, Magiczny Ogród

• 613 / 166 / 0

@danka80 ,,niestety nie mam kłopotów z wątrobą,, no proszę cie :płacz: , fajnie że popytasz,dzięki.
  • 2 / / 0

22 lipca 2020Kosmaa pisze:
%-D %-D przecież już każdy wie że to nie żadna roślina tylko syntetyczne kannabinoidy. Nie ma takiej rośliny o którą pytasz (zakładając że szukasz tego jebnięcia z mieszanek ss).
Nie do końca wiadomo, mnie te dowody jakoś nie przekonały, albo to sobie wmawiam :trucizna:
wie ktoś czy można coś podobnego uzyskać czymś innym np. grzybami?
nie mam żadnego doświadczenia jeśli chodzi o maczanki, tylko trawa i kompozycje ss, przecież jest tutaj wielu miłośników tych kompozycji, widać to po tym ile odwiedzin ma strona ss, niczym tego nie zastępujecie? polećcie mi jakieś fajne ekstrakty czy susze.

Kamienie milowe prohibicji konopnej w USA

….czyli walka o godność, wolność i sprawiedliwość, Obywatele vs Władza.

Narkobiznes przesiadł się do łodzi podwodnych

Z Oceanu Atlantyckiego u wybrzeży Hiszpanii wyłowiono statek podwodny, z którego wydobyto trzy tony kokainy o wartości około 100 milionów dolarów. Hiszpańska policja po raz pierwszy tym samym zdobyła transatlantycką „narko-łódź podwodną”.
  • 1072 / 194 / 7

23 lipca 2020begreen4fun pisze:
wie ktoś czy można coś podobnego uzyskać czymś innym np. grzybami?
nie mam żadnego doświadczenia jeśli chodzi o maczanki, tylko trawa i kompozycje ss,
Opcje naturalne:
grzyby + trawa :liść: - tu zalecam ostrożność gdyż THC wzmacnia paranoje grzybowe ale w nie za dużych dawkach i dobrym S&S powinno być OK.
trawa + heimia salicifolia - dla mnie to coś najbliższego kompozycjom, ale heimia jest trudna do zdobycia. post199475.html#p199475 post2845124.html?hilit=heimia#p2845124

Opcja chemiczna: