MDMA - Wątek ogólny, kryształki

Moderator: Stymulanty

Posty: 5574 Strona 557 z 558
Rejestracja: 2019
  • 19 / / 0

Tak myslalam wlasnie, bo znam osoby ktore mówią kryształ czy nawet zdrobnienia tego słowa używają a sami nie wiedza jaka to substancja jak ich pytam. Myslalam ze ukrywają. Dzieki pany
Rejestracja: 2019
  • 8 / / 0

Szybkie pytanko. W szufladzie w sreberku od połowy grudnia leżą u mnie pixy (diamanty i PP). Mam zamiar na weekendzie zapodać się z dziewczyna i pytanie czy po takim czasie nic się z nimi nie stało? Można szamać? Wyglądają i pachną zupełnie normalnie

Politycy i prezydenci przeciwni marihuanie, którzy nie mogli oprzeć się jej urokowi

Niesprawiedliwa delegalizacja konopi indyjskich to temat, który jednoczy użytkowników marihuany na całym świecie. Być może, najbardziej irytujące zachowanie przejawiają przywódcy polityczni, którzy utrzymują swój sprzeciw wobec marihuany, mimo że sami z niej korzystają.

60 kg kokainy wyeliminowane z rynku

Dzięki współpracy CBŚP, KAS, Europolu i FIOD z Niderlandów przejęto 60 kg kokainy, która miała trafić na europejski czarny rynek. Funkcjonariusze zapobiegli przemytowi narkotyków w marcu.
Rejestracja: 2018
  • 1733 / 511 / 0

Posiadanie substancji psychoaktywnych jest nielegalne, więc musisz się ich szybko pozbyć.
amfetamina i jej pochodne są bardzo stabilne i odporne na warunki otoczenia, oczywiście w granicach rozsądku. MDMA nie jest wyjątkiem, możesz zarzucać śmiało. Emke w pixach i w krysztale dłużej trzymałem i nie było w działaniu nic podejrzanego ani szkodliwego.
Rejestracja: 2019
  • 739 / 54 / 0

A to ja mam takie pytanko biorę fenta czasami morfine co kilka dni xanax na spanie .. moze to jakos wplywac na działanie emki ? Jesli tak to jak ? Ew. Na ile odstawic fenta majke i xanax by działanie emki bylo takie jakie powinno byc ?
Rejestracja: 2018
  • 1733 / 511 / 0

Ciężka sprawa jeżeli jesteś od opio uzależniony fizycznie. Na pewno benzo bym odpuścił na dobę przed wrzutą emki, przy tak krótko działającym jak alprazolam to powinno wystarczyć. Co do opiatów - brałem MDMA będąc na kodzie, majce, oxy. Dawki opio były takie że fajnie się czułem ale do noddowania daleko było. W moim przypadku żadna z tych rzeczy nie osłabiła zbytnio emki (oxy to nawet fajnie działało z nią), może zmieniły nieco profil fazy i mniej aktywny i pobudzony byłem, ale euforia i empatia na tym samym poziomie. Na twoim miejscu bym wziął dosyć majki żeby zabić skręta i to tyle, fenta czy alpre bym odpuścił. Jeżeli nie jesteś uzależniony fizycznie to weź emke w odstępie jednego dnia od opio, benzo - powinno zadziałać normalnie. Gdzieś mi się obiło o uszy że fent może zwiększyć ryzyko syndromu serotoninowego, ale nie mogę teraz znaleźć szczegółów.
Rejestracja: 2019
  • 739 / 54 / 0

23 marca 2020WrakCzlowieka pisze:
Ciężka sprawa jeżeli jesteś od opio uzależniony fizycznie. Na pewno benzo bym odpuścił na dobę przed wrzutą emki, przy tak krótko działającym jak alprazolam to powinno wystarczyć. Co do opiatów - brałem MDMA będąc na kodzie, majce, oxy. Dawki opio były takie że fajnie się czułem ale do noddowania daleko było. W moim przypadku żadna z tych rzeczy nie osłabiła zbytnio emki (oxy to nawet fajnie działało z nią), może zmieniły nieco profil fazy i mniej aktywny i pobudzony byłem, ale euforia i empatia na tym samym poziomie. Na twoim miejscu bym wziął dosyć majki żeby zabić skręta i to tyle, fenta czy alpre bym odpuścił. Jeżeli nie jesteś uzależniony fizycznie to weź emke w odstępie jednego dnia od opio, benzo - powinno zadziałać normalnie. Gdzieś mi się obiło o uszy że fent może zwiększyć ryzyko syndromu serotoninowego, ale nie mogę teraz znaleźć szczegółów.
U mnie z fentem czy majka to jest tak majki wgl nie biore bo już mnie praktycznie nie rusza fent co 2-3 dzien Instanyl 200mcg ( aerozol do nosa do zmiany opatrunku bo mam ogromne rany na klatce mega bolesne ) wiec czy takie zazywanie fenta może wpływać na emke ? Teraz mam przerwe od emki około 10dni od fenta z tydzień od Xanaxu jakoś 5dni jutro zrzucę emke jeśli nkc nie będę czuł to czyli gowno nie emka wniosek się sam nasuwa ...ale dzięki za info 👍
Rejestracja: 2018
  • 236 / 20 / 0

Wy tez macie problemy z pamięcią po MDMA? Za kazdym razem nawet przy malych dawkach jak zaczynam trzezwiec zapominam duza czesc fazy :/
Rejestracja: 2019
  • 739 / 54 / 0

Kilka razy udało mi się trafić prawdziwe dobre MDMA to nie miałem żadnych problemów z pamięcią , a nie lączyłeś MDMA z czymś ze problemy z pamięcią ?
Rejestracja: 2017
  • 317 / 80 / 0

Wedlug mnie nic abnormalnego - zaburzenia poczucia czasu , pamieci i nawet nieco motoryczne . Przy takiej ilosci silnych bodzcow jak na mce to nawet nalezy sie tego spodziewac .
Klatkowanie obrazu to jeden z moich ulubionych efektow , mega ciekawy unikatowy dla substancji wizual :halu:
Okazuje sie tez , ze nie da sie medytowac nawet na ladowaniu (kto by sie spodziewal ...)
Rejestracja: 2018
  • 236 / 20 / 0

Najczęściej zarzucam solo jak do tego pije alkohol to film sie urywa i nie pamietam nic
Posty: 5574 Strona 557 z 558
Wróć do „MDA, MDMA, MDEA”
Na czacie siedzi 807 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość