Sytuacje kryzysowe: Sprawy pilne WARNY ZA OFF TOP-regulamin w 1 poscie

Dział dostępny także bez rejestracji, gdzie szybko możesz otrzymać odpowiedź, gdy czas jest na wagę złota.

Moderatorzy: Wszyscy moderatorzy, Zdrowie

Posty: 6869 Strona 682 z 687
Rejestracja: 2017
  • 387 / 29 / 0


Około 18:00 zażyłem ~400 mg bliżej niezidentyfikowanego beta-ketonu ("kryształu"), w działaniu bliskiego komglomeratowi 3-CMC i NEP, z tym, że działał (działa) on znacznie dłużej niż dwa powyższe, bo stymuluje do teraz. Krótko po aplikacji naraziłem się na wysiłek fizyczny, grając na perkusji dwa utwory, z czego jeden szybki, progresywny i bardzo wymagający. Moje tętno podskoczyło wtedy do okolic 190-200 ud./min. (wiadomo, wysiłek po stymulantach), ale nie ustępowało poniżej poziomu 160 ud./min. jeszcze przez jakieś 15-20 minut, w dodatku wartości ciśnienia tętniczego krwi musiały być bardzo wysokie, bowiem scierpły mi cała głowa i kark, odnosiłem wrażenie, że nie mogę nabrać pełnego oddechu, czułem także, że nieuniknione jest omdlenie oraz skamieniały mi łydki. Wyszedłem na dwór i po podjęzykowej aplikacji 2 mg klonazepamu w miarę się uspokoiłem, ciśnienie spadło do - tak podejrzewam - granic nadciśnienia, jakkolwiek wartości pulsu pozostały w granicach 130-140 ud./min. Od tamtej pory wziąłem jeszcze 1,5 mg klonazepamu w dwóch dawkach: 1 mg i 0,5 mg; każda z dawek okresowo pomogła, nieznacznie zwolniła serce, ale przede wszystkim uspokoiła mnie. Nie mam już klonazepamu, a niepokój z tętnem oscylującym pomiędzy 120-130 ud./min. powróciły. Co może mi pomóc? Piwo? Czy sławetne, ponoć groźne po beta-ketonach beta-blokery w małej dawce (10 mg propranololu) będą bezpieczne?

Proszę o odpowiedź osobę kompetentną. @DexPL, jesteś tu?
Rejestracja: 2017
  • 40 / 5 / 0


Propoanolol nie brać
Nie pić alkoholu
Nie dorzucać niczego
Unikać aktywności fizycznej

Pić dużo wody i szczać
Oddychać miarowo i spokojnie przeponą
Chłodny prysznic
Sód i potas - umiarkowanie (sok dobry z pomidorow)

Znaleźć opiekuna i poinformować o sytuacji
Jeżeli brak wyraźniej progresywnej poprawy:
rozważyć konsultacje na SOR

"Agresja na Polskę była dla Niemców polem doświadczalnym dla siły metamfetaminy"

Teresa Kowalik i Przemysław Słowiński, autorzy książki „Dragi i wojna – narkotyki w działaniach wojennych” w wywiadzie dla serwisu wPolityce.pl

„Narkotykowy diler” poczeka na św. Mikołaja

Jeszcze w tym roku na platformę Steam trafi kontrowersyjna produkcja autorstwa Movie Games. Premierę zaplanowano na 6 grudnia.
Rejestracja: 2019
  • 0 / / 0


02 września 2019falkon234 pisze:
Słuchajcie to chyba czas na moją 3 psychoze, nie chce słuchać wywodów lekarzykow mam jakieś leki na chacie i myślę że 2 tygodnie takiego domowania dobrze zrobią, po 1.5 roku brania byłem zombie, nie chce tego stąd moje pytanie jak dobrać dawki. Przedstawię jednak trochę problem. Urajanie sobie wszystkich znaków liczb i przypisywanie ich do bardzo abstrakcyjnych rzeczy przez co dalej brne a wiem że to nieprawda... Głosy dreszcze jakieś fraktale dziwne na trzeźwo XD omamy i tak klasycznie myślę w sumie... Planuję tak :

<wycięte>
Imo skoro jesteś tego wszystkiego świadom, to to nie jest 100% psychoza. Bardziej jakaś semi psychoza.
Co do leczenia: na początek zalecałbym Risperdion 1mg wieczorem tylko, wyrzucić Depakine, bo to zbędne i niedziałające gówno, flupentiksol totalnie zbędny, też wyrzucić.

Jak po tygodniu nie będzie poprawy to dorzucić kolejny miligram rispoleptu.
Rejestracja: 2018
  • 2032 / 376 / 154


14 września 2019Psychelic pisze:
Co do leczenia: na początek zalecałbym Risperdon 1mg wieczorem tylko, wyrzucić Depakine, bo to zbędne i niedziałające gówno, flupentiksol totalnie zbędny, też wyrzucić.

Jak po tygodniu nie będzie poprawy to dorzucić kolejny miligram rispoleptu.
Nie przesadzałabym z tym doradzaniem zmian w lekach. Depakine (kwas walproinowy) nie jest od leczenia przeciwpsychotycznego, tylko na stabilizację nastroju. A flupentiksol akurat potrafi być bardzo przydatny, działa całkiem mocno przeciwpsychotycznie. Koniec offtopu, ale to musiałam akurat naprostować. Chociaż risperidon rzeczywiście może się przydać, zaczyna dość szybko przynosić efekty.
Rejestracja: 2017
  • 3 / / 0


Witam . Od 2 dni leciałem sobie na Andrzeju i dużo piłem alkoholu teraz mam lekki ucisk na klatce piersiowej nie wiem czy to nerwica jak się uspokoić czy mam dzwonić po karetkę boje się zadzwonia po policje i będę miał problemy...
Rejestracja: 2018
  • 2032 / 376 / 154


@bliblubla90 Jeśli pacjent nie jest agresywny dla personelu ani dla siebie, to szpitale nie mają w zwyczaju zawiadamiać policji o samym fakcie zażycia przez kogoś narkotyków. Więc jeśli masz takie objawy, to nie bój się dzwonić po karetkę, tym bardziej, że czujesz w związku z nimi niepokój.
Rejestracja: 2018
  • 1129 / 323 / 0


Niezależnie czy wezwiesz pogotowie to najpierw spróbuj coś zjeść i przede wszystkim pić wodę - tylko nie za dużo bo możesz się bardziej odwodnić jak tylko chlasz i nie jesz. Po takim miksie jesteś pewnie cholernie odwodniony. Uzupełnij też sód i potas bo z tym są największe problemy po stimach. Poza tym standard, oddychaj głęboko i powoli, zmierz sobie ciśnienie. Nawet nie myśl o dorzucaniu bo leczenie się metodą "klin klinem" tylko pogorszy sytuację.
No i jak wyżej, ratownicy i lekarz w szpitalu ma głęboko w dupie czy trzymasz na chacie kilo koksu czy znalazłeś samarę na ulicy. Ich interesują tylko informacje potrzebne żeby ci pomóc czyli co brałeś, jakie dawki, czy jesteś na jakichś lekach itp. Sprawdzone w praktyce.
Rejestracja: 2019
  • 28 / 1 / 0


Witam. Dostalem mocnych drgawek po wziewnym leku berodual. Pod reka mam xanax i hydro , jaka dawke wziasc ?
Rejestracja: 2018
  • 1129 / 323 / 0


Xanax (alprazolam) słabo się nadaje na drgawki, ale weź 0.5mg, jeżeli nie wystąpią żadne problemy (np. z oddychaniem czy nadmierna senność) to możesz zwiększyć dawkę do 1mg. Jak stosujesz ten lek regularnie i masz wyrobioną tolerancję to możesz nawet trochę wyżej dojść ale stopniowo i powoli. hydroksyzyna chyba nic tu nie pomoże, a może jedynie zwiększyć senność i otępienie po alprazolamie.
Rejestracja: 2019
  • 28 / 1 / 0


Dziekuje. Wzialem 0,5 Xanaxu pod jezyk i 3 hydro. Minimalnie mniej telepie ale nadal.
Posty: 6869 Strona 682 z 687
Wróć do „Sytuacje kryzysowe”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości