Recepta - system kontroli

Dział poświęcony tematowi kontroli recept lekarskich u farmaceuty.

Moderator: Prawo

• 13 / 2 / 0

09 września 2019SUbWAY pisze:
Sam PESEL jako numer jest za to wymagany na psychotropowe, narkotyczne i te, z refundacją, ale na bank nie musi być w formie kodu (nie wiem jak z Rpw, nie znam się)

Na Rpw. może być wypisany ręcznie.
Nie zgadzam się,mi odmawiali wydania klona. Musiałem zapierniczać do lekarki w celu zmiany na kodowaną. P.s w tych nazwijmy to niszowych aptekach czasami dawało radę.
  • 8 / 1 / 0

@Spoiled22 Masz na myśli Clonazepamum? Jeżeli tak, to jest on na zwykłą receptę a co do PESEL'u na Rpw. to bardzo niedawno zrealizowałem receptę gdzie był wypisany ręcznie (duże miasto).

Nie cytujemy posta bezpośrednio nad swoim. taurinnn

Dramat w szpitalu psychiatrycznym. Pacjenci trafiają na OIOM z przedawkowania

Adam jest pacjentem szpitala psychiatrycznego w Lubiążu. – Możesz tu ćpać co chcesz. Musisz mieć tylko pieniądze – mówi.

Osoby palące e-papierosy zapadają na tajemniczą chorobę płuc

W ciągu dwóch miesięcy zarejestrowano ponad 150 przypadków.
  • 15 / 1 / 0

krótkie, potwierdzone info: pesel i dane osobowe muszą do siebie pasować
  • 57 / 16 / 0

Też się na to naciąłem. Dlatego musimy skołować prawdziwe dane osoby wraz z PESELem. To się ludziska zdziwią jak założą portal pacjenta %-D

Natomiast PESEL za chuja nie musi być w formie kodowanej. Nikt nigdy mnie o to nie prosił, grzecznie wklepują. Kodowany musi być REGON placówki, nr recki i nr PWZ lekarza. Ludzie czytajcie chociaż ostatnie 3 strony topicu, dokładnie wskazywałem fragment rozporządzenia Ministra Zdrowia wraz z linkiem do rządowej strony...
  • 1868 / 324 / 154

11 września 2019SUbWAY pisze:
@ Spoiled22 Masz na myśli Clonazepamum? Jeżeli tak, to jest on na zwykłą receptę a co do PESEL'u na Rpw. to bardzo niedawno zrealizowałem receptę gdzie był wypisany ręcznie (duże miasto).

Nie cytujemy posta bezpośrednio nad swoim. taurinnn