Kava Kava - wątek ogólny

Dział służący dyskusji o pozostałych odmianach roślin, np. afrodyzjakach, ziołach snu, czy ziołach o właściwościach uspokajających i sedatywnych.

Moderatorzy: Wszyscy moderatorzy, Magiczny Ogród

Posty: 738 Strona 68 z 74

Czy Kava Kava działa na Ciebie

48%
1.Tak
19
20%
2.Cos działa
8
15%
3.Słabo działa
6
10%
4.Nie czuje nic a nic.
4
8%
5.Działa ale w ogromnych ilościach.
3

Liczba głosów: 40

Rejestracja: 2017
  • 217 / 35 / 0

Przy izoteku to nawet gorącej herbaty się nie można napić czasem.
Spróbuj trochę i zobacz czy ci się nic nie stanie. W sumie izotek to zdradliwy * jak ssri nigdy nie wiadomo.

Jungle essence kavove jest słabe za to dobry spid na 1h jak ktoś szuka czegoś naprawdę wywalającego z butów na godzinkę-dwie, bo ja chyba po prostu odporny jestem po takim stażu z nootropami i za to tylko tyle trzymało, ale produkt spoko.
Rejestracja: 2019
  • 7 / 2 / 0

Witajcie.

Mam w domu 3 kavy w Kalm With kava
Vula Waka z Fiji , Pouni Ono z Tonga i Borogu z Vanuatu.

Próbowałem Borgu jako piewszej i pierwszy raz w wyciu, oczysiscie pusty żołądek, 15 minut gniecenia w worku, mleko kokoseowe i te sprawy. Ok byłem zmęczony i w podróży, ogólnie lepiej się rozmawiało, ale nie dostrweglem niczego szczególnego w jej działaniu.

2 i 3 raz to była Pouni Ono ponoć mocno euforyzująca i tu podobnie; mleczko kokosowe - 35g kavy , ugniatanie jak trzeba i znowu nic specjalngo.

Zastanawiam się czy opłaca się próbować dalej. Mam sporo zapasu jeszcze. Czytałem że możliwy jest efekt odwróconej tolerancji i trzeba tą kave niejako "przełamać"

Czy może ogólnie nie jestem poddatny na jej działanie.

Ok muszę oddać sprawiedliwość że po kilku godwinach śpię jak dziecko; ale ja ogólnie nie mam problemów ze snem;

Powdrowienia dla was

Międzynarodowy Dzień Zapobiegania Narkomanii

26 czerwca przypada Międzynarodowy Dzień Zapobiegania Narkomanii ustanowiony przez Zgromadzenie Ogólne ONZ 7 grudnia 1987 roku, znany także jako Międzynarodowy Dzień Przeciwdziałania Nadużywaniu Środków Odurzających i ich Nielegalnemu Handlowi.
Rejestracja: 2008
  • 123 / 9 / 0

IMO warto. Na mnie też na początku działała słabo i ładowałem w siebie jakieś kosmiczne dawki typu 70g. Teraz 30 wygniatane w samej tylko wodzie robi mnie mocno
Rejestracja: 2019
  • 181 / 12 / 3

Widzę że strasznie droga ta kava ale trzeba potestować niedługo zamówię
Dam znać czy było warto
10g na pierwszy raz będzie ok?
Rejestracja: 2019
  • 7 / 2 / 0

Hej
Koncentrat czy zmielony korzeń?
Jeśli korzeń to proponuję 30-35 g plus jakiś tłuszcz, całość do worka filtracyjnego, np takiego do robienia mleka migdałowego (znajdziesz na allego) i gnieść w ciepłej wodzie 15 minut
Zrobić w tego 450 ml napoju i pić po 150 w odstępach 15-20 minut.
Tak przynajmniej mówi teoria.

Aha i na pusty żołądek.

Jak będzie za mało to nic nie poczujesz; a pić trzeba na raty bo podobno jak się przesadzi to też źle wchodzi i się spać chce.

Ale jak pisałem to teoria, ja kilka razy próbowałem różne dawki i nic wielkiego nie poczułem.

Pozdro
Rejestracja: 2008
  • 123 / 9 / 0

Euforia po wypiciu kavy trwa dość krótko. Dlatego ważne jest by nie pić wszystkiego naraz, a dopijać, gdy czujemy, że już schodzi. Pozostałe efekty, takie jak sedacja, zawroty głowy, zamroczenie odczuwalne są sporo dłużej i z kolejnymi dawkami stają się coraz silniejsze
Rejestracja: 2019
  • 181 / 12 / 3

Dzięki za rady
Tak to będzie zmielony korzeń ale z tym dawkowaniem to za pierwszym razem bedę ostrożny więc pewnie dam trochę mniej
Rejestracja: 2019
  • 7 / 2 / 0

Mam pytanie, czy można przygotować sobie kave np rano , i potem wypić ja wieczorem, albo następnego dnia? Zadziała czy szkoda marnować i lepiej pic niedługo po przygotowaniu?

Pozdrawiam
Rejestracja: 2008
  • 123 / 9 / 0

Zadziała, tylko trzymaj w lodówce. Zdarzało mi się przygotowywać wieczorem i pić rano, działała normalnie
Rejestracja: 2010
  • 3125 / 201 / 0

Zakupilem sobie 20g ekstraktu Kava Kava ze slynnego szwajcarskiego sklepu z nootropami. Jest to ekstrakt z korzenia zawierajacy 30% kavalaktonow. Na opakowaniu jest napisane, ze dawkowanie to 200mg.
Jadl ktos juz? Jak wrazenia? Jak dawkowac, jak zazywac? Kilka malych dawek w kapsulce, czy jedna duza? A moze zrobic napar? Wszystkie wskazowki sa na wage zlota.
Posty: 738 Strona 68 z 74
Wróć do „Inne”
Na czacie siedzi 1197 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości