Pomoc w odstawianiu SNRI (wenlafaksyna)

...czyli jak podejść do odstawienia i możliwie zminimalizować jego konsekwencje

Moderator: Wszyscy moderatorzy

Posty: 81 Strona 9 z 9
Rejestracja: 2014
  • 75 / 1 / 0


Pytanie nie na temat, ale związane z odstawianiem wenli

Sytuacja wyglada tak, że nagle zostałam bez najmniejszej dawki. Moja wina, nie zadbałam o to na zapas. Do lekarza nie mam dostępu, jestem daleko od domu wiec nie mogę pobiec po receptę. Od kilku dni zamiast 225mg brałam 75, w ramach oszczędzania. Ale przeliczyłam się bo nie zostało mi nic i od dwóch dni nie przyjęłam ani miligrama-wiadomo jak to się skończyło, leżę w łóżku z uczuciem jakbym mialam mózg z galarety, ciagle czuje te prądy, przygnębienie na zmianę z wkurwianiem się na każdego, kto powie do mnie choćby pół zdania :niewiem: , coraz mniej energii, procesy myślowe na poziomie zdechłego szczura, nie mam siły nawet się ruszać, chyba że do kibla.
Nie jest mi to na rękę, oczywiście przeboleję swoje jest nie będzie wyjścia.
A pytanie jest takie: czy istnieje cokolwiek, co można zjeść/wziąć/wypić/... żeby opóźnić te wszystkie skutki odstawienia choćby o pół dnia? Ktoś wypróbował w końcu tą kurkumę?
Z dostępnych środków mam np amfetaminę ale nie jestem w stanie sobie wyobrazić, ze to mogłoby jakoś pomoc. A nawet jeśli, to już wole sie troche pomęczyć.

Wenle biorę od ~9 miesięcy, pod okiem psychiatry. Mniej więcej od pół roku mam dawke 225. Wcześniej leczyłam się ponad trzy lata temu przez półtorej roku, tyle, ze dawki były niższe. Wtedy odstawiłam z dnia na dzień 150mg, czułam się świetnie i nie musiałam wracać do tego juz w ogóle. Kilka stron wcześniej pisałam posta właśnie o tamtym odstawieniu, można se przeczytać.

Jak ktoś ma jakiś pomysł to poproszę, nawę jak nie teraz, bo na przyszłość tez może się przydać

dzięki i pozdrawiam cieplutko
Posty: 81 Strona 9 z 9
Wróć do „Detox”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości