Jaki lek na tik?

Produkty medyczno-farmaceutyczne opatrzone nazwami generycznymi.

Moderator: Leki

Posty: 35 Strona 1 z 4
Rejestracja: 2019
  • 36 / / 0


Witam, Jak w temacie, jaki lek pomoże wyeliminować tik mięśni twarzy? Mecze się z tym już 2 lata, zażywalem amitryptyline, paroksetyna, alprazolam bez jakiejkolwiek poprawy oprócz tego, że byłem oderwany od rzeczywistości. Ostatni lek sulpiryd w dawce 50mg 1-1-1 (3x dziennie). Ostatnie kilka miesięcy już na dawce mniejszej tj. 50mg 1-0-0 bez poprawy, aktualnie odstawiam. Co zasugerować lekarzowi? Jaki lek? Błagam o pomoc. Co najlepsze na to dziadostwo? Dziękuję, pozdrawiam

********************

Jeszcze jedno pytanie: Czy da się zbadać poziom neuroprzekaźników w mózgu tj. serotonina, dopamina ?? Jeśli tak to w jaki sposób?

Scalono. misspill
Rejestracja: 2011
  • 7241 / 726 / 0


Mi pomógł trochę biperyden.Miałem takie tiki jak: ruszanie głową, uciekające oczy do góry i jeszcze jakieś.

Bombardując metamfetaminowe laboratoria, armia USA zabija dziesiątki cywilów – twierdzi ONZ

Według nowego raportu ONZ, amerykańska operacja antynarkotykowa wymierzona w domniemane laboratoria narkotykowe w Afganistanie spowodowała wiele ofiar wśród dzieci. Stany Zjednoczone zaprzeczają treści raportu.

Kartel narkotykowy pod nasłuchem. FBI naciska na instalacje tylnych drzwi w telefonach BlackBerry

FBI chciało umieszczać tzw. tylne drzwi w szyfrowanych telefonach marki BlackBerry, które według serwisu Motherboard wykorzystywała siatka przestępcza Sinaola. Działalność tej grupy łączy się m.in. z wyciekami wrażliwych danych organów ścigania z Kanady.
Rejestracja: 2019
  • 36 / / 0


A co myślicie o tiaprid pmcs? Jest pomocny przy tikach? To jest to samo co sulpiryd?


______________________


Lamotrygina pomaga na tiki?
Rejestracja: 2016
  • 2774 / 618 / 0


Tiapryd, jako nietypowy neuroleptyk z grupy benzdamidów zapisywany na przeróżne dyskinezy mógłby pomóc.
Rejestracja: 2019
  • 36 / / 0


A co z późnymi dyskinezami przy lekach tego typu? Jest ryzyko, że mogą się pojawić? Mi ten tik pojawił się po leczeniu parogenem i alproxem, bo docelowo leczony byłem tymi lekami na nerwice.

Czy po odstawieniu sulpirydu mogą pojawić się jakieś późne dyskinezy? Czy późne dyskinezy samoczynnie mijają po jakimś czasie?

Jak to wygląda w przypadku tiaprydu?
Rejestracja: 2016
  • 2774 / 618 / 0


W większości objawy pozapiramidowe mijają po odstawieniu leku. Ale w przypadku tiaprydu nie ma się co martwić, ryzyko późnych dyskinez jest małe, ba, lek redukuje objawy pozapiramidowe związane z innymi lekami.
Rejestracja: 2019
  • 36 / / 0


A czy tik moze być następstwem zażywania paroksetyny i alprazolamu? Tik utrzymuje się nadal po odstawieniu tych leków.
Rejestracja: 2016
  • 2774 / 618 / 0


Nie, tik był pierwotnym objawem choroby.
Rejestracja: 2019
  • 36 / / 0


A czy czasem paroksetyna jako lek z grupy ssri nie obniza poziomu dopaminy, której z kolei niski poziom może prowadzić do tikow?

Jeśli by tak nie było to dlaczego w chorobie tikowej stosuje się leki, które podnoszą poziom dopaminy?
Rejestracja: 2016
  • 2774 / 618 / 0


Podwyższony poziom dopaminy a obniżony serotoniny zdarza się, że powoduje tiki. Dlatego amfetaminiarze nałogowcy często mają tiki.
paroksetyna tylko nieznacznie obniża poziom dopaminy, może w tym wypadku nie pomóc, ale wyraźnie podnosi poziom serotoniny, co jest wskazane.
Koniecznie sprawdź ten tiapryd, większość neuroleptyków stosowana jest na tiki, ale tiapryd jest szczególny, sam w sobie potrafi zniwelować objawy pozapiramidowe, a jednocześnie wycisza jak typowy neuroleptyk.
Ja to widzę tak, terapia antydepresantem + atypowy neuroleptyk.
Do dzieła! i Zdawaj raport.
Posty: 35 Strona 1 z 4
Wróć do „Preparaty lecznicze”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: klonoman i 0 gości