Bacopa monnieri - wątek ogólny

Dział służący dyskusji o pozostałych odmianach roślin, np. afrodyzjakach, ziołach snu, czy ziołach o właściwościach uspokajających i sedatywnych.

Moderatorzy: Wszyscy moderatorzy, Magiczny Ogród

Czy bacopa działa wedlug Ciebie?

62%
1.Tak
8
23%
2.Trochę
3
8%
3.Nie
1
8%
4.Działa ale po czasie.
1

Liczba głosów: 13

• 1443 / 148 / 0

Ok, dzięki. Jeszcze jedno pytanie do bardziej obeznanych. Chciałbym do bacopy dorzucić sobie suplement z pewnego sklepu dla sportowców w celu poprawy jakości snu / ułatwienia zasypiania. Może ktoś rzucić okiem na skład (załącznik) i dać znać, czy takie połączenie jest bezpieczne? Pytanie może głupie dla "kumatych" w tych klimatach, ja na razie jestem zupełnie zielony, więc proszę się nie złościć :) Z góry dziękuję.

@Stteetart po przebudzeniu bólu głowy nie ma. Jem śniadanie, po drugim śniadaniu razem z jogurtem wrzucam bacope. Ból głowy pojawia się z 2-3 godziny później, trwa tak jak pisałem różnie, potem zanika i albo już w ogóle się nie pojawia, albo znowu pojawia się po jakimś czasie, trwa albo do zaśnięcia, albo przechodzi już wcześniej. Jeśli ma to jakieś znaczenie, to wypita kawa pozwala go zniwelować o jakieś 90%.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
  • 303 / 45 / 0

@Stteetart
W sumie tylko ashwagandę i bacopę pierwszy raz włączałem. Po paru dniach sytuacja się unormowała, napięcie trochę zeszło. Myślę żeby dołączyć pregabaline do stacku, wtedy motywacja by się utrzymywała, napięcie by spadło i czułbym się w miarę ok. Kwetiapina jako neuroleptyk wydaje mi się, że nie wywoła groźnych interakcji, a przez krótki okres działania nie będzie się kumulować w organizmie poprzez wolniejsze metabolizowanie.
Pregabalinę chcę dołączyć dlatego, że kiedyś brałem i pomagała na napięcie, na sen, i lepiej się po niej ćwiczyło bo likwidowała ból piszczeli przy bieganiu i pozwalała mocniej trenować.