Objaw: 'olowiany beret' czyli ucisk glowy.

Dział, w którym omawiane są konkretne kondycje, oraz ich wpływ na i współzależności z efektami środków psychoaktywnych.

Moderator: Zdrowie

Posty: 44 Strona 5 z 5
Rejestracja: 2011
Użytkownik nieaktywny
  • 562 / 20 / 0


Ja miałam tak gdy częściej używałam kodeiny, Tramalu, i efedryny. Ból odczuwałam prawie codziennie przez dwa lata. Nie wiem tylko czy w moim przypadku nie było to spowodowane upadkiem ze schodów, ale zaraz po upadku ból pojawił się jedynie na chwilę i zniknął na kilka dni, dopiero gdy zaczęłam mini ciąg na kodzie, i Tramalu zaczęłam coś takiego odczuwać. Po zakończeniu objawy w postaci bólu i wrażenia ciasnego kasku na głowie nie tylko nie minęły, ale zintensyfikowały się. Dochodziły do tego mdłości. Gdy zaczęłam palić zioło bóle ustąpiły, ale pewności żadnej że jedno z drugim miało coś wspólnego mieć nie mogę. Po zolpidemie, i kwasie też przechodził, i nie tylko podczas fazy, a na 2-5 dni po. Podejrzewałam zbyt wysokie ciśnienie śródczaszkowe, ale do dzisiaj nie mam pojęcia co to było.
Rejestracja: 2015
  • 2 / / 0


Ja odczułem to bardziej jako "lodowa aureola" ,efekt ustąpił bardzo szybko po zaprzestaniu inhalacji (p-b)

Organizatorzy imprez opisują najdziwniejsze sposoby szmuglowania na nie narkotyków

Jeśli jest jakaś zasada, która nagminnie łamana jest we wszystkich klubach, barach i na festiwalach muzycznych, z pewnością będzie nią ta dotycząca narkotyków i zakazu i ich wnoszenia...

Dzięki żnińskim policjantom ponad 10 kg narkotyków nie trafi na rynek

W miniony piątek (6.09.19) sąd zadecydował o tymczasowym aresztowaniu trzech mężczyzn z powiatu bydgoskiego i inowrocławskiego za uprawę oraz posiadanie znacznej ilości narkotyków.
Rejestracja: 2014
  • 1699 / 368 / 0


Miałam tak po mini maratonie na 5-MAPB, po prostu ostro przeginałam z dawkami i częstotliwością zażywania. Sama substancja jest bardzo pozytywna, ale we wszystkim trzeba mieć umiar - ja go wtedy nie miałam. Czułam się zupełnie jakbym poprzepalała sobie jakieś połączenia nerwowe w ciele. ;) Z tego co pamiętam to minęło samo, ale dopiero po jakichś trzech tygodniach względnej trzeźwości (i trzymania się z daleka od 5-MAPB). Razem z tym "uciskiem" występowało duże rozkojarzenie i spowolnienie w odbieraniu bodźców, tzw. "brain zapy", a także okresowe problemy z utrzymywaniem równowagi.
Rejestracja: 2017
  • 270 / 45 / 0


napieciowe bole glowy mialem , mam w sumie do 2 lat , byly przerwy ale wracalem , generalnie jakiekolwiek leki zaczely sie po MDMA ( chyba ) bo przed nia nic mi nie bylo , ale w sumie po niej tez nie , dopiero po jakims czasie , generalnie bole pojawily sie ponad rok od wziecia emki , po miesiacu gdzie duzo stresu bylo i troche za duzo alko , do tego przeginalem z porno i masturbacja , wydaje mi sie ze ma to bezposredni zwiazek ze stresem itp , nerwica , i tez jak ktos wyzej mam wrazenie ze po prostu mozg byl zmeczony, receptory dopaminy i serotoniny byly mniej czule ( glownie przez onaniz m i alko ) mj palilem ale nigdy z niczym nie przesadzale, ,. zawsze duze odstepy czasu , itp itd , tylko alko potrafilem codzienie , od 2 , 5 miesiecy nei tykam alko , staram sie zdrowo zyc i rzucilem masturbacje , jest o niebo lepiej , glowa jakby tam troche cmila ale jeszcze czasem boli , ktyos doszedl wkoncu od czego to ? osobiscie wysnulem taki wniosek ze od obnizonej ilosci neuroprzekaznikow , glownie dopaminy i serotoniny a a zarazem od podwyzszonej prolaktyn i kortyzolu , co myslicie ?
Posty: 44 Strona 5 z 5
Wróć do „Zaburzenia somatyczne, psychiczne i psychosomatyczne”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość