Knajpa pod naciętą makówką

Dyskusja na temat różnych odmian maku i ich działaniu psychoaktywnym.
Więcej informacji: Mak lekarski w Narkopedii [H]yperreala

Moderatorzy: Magiczny Ogród, Opioidy

Posty: 8078 Strona 783 z 808
Rejestracja: 2013
  • 202 / 4 / 0


Moi mili śniegu teraz pada co nie miara, może to jakaś odmiana do zeszłego, skrajnie suchego roku. Jak dla mnie to obecna sytuacja (brak maku + podwyżki cen tych dostępnych) jest powiązana z tą zeszłoroczną (już) suszą - nawet niedawno czytałam artykuł, że suchy rok spowodował o wiele gorsze zbiory i że najbardziej - bo wg autora artykułu o 50% - podrożał właśnie mak. Więc może te obfite teraz opady śniegu zwiastują nadchodzącą zmianę klimatu i lepsze dla nas zbiory 😊 oby!

Jak przedmówcy ja też najlepiej wspominam ciąg na bakallandach .44/.45.. ehh co to były za maki.. raz po 3 tygodniowym ciągu na 500g .45 dorwałam pakę mocniejszego i znacznie lepszego w działaniu .44, wypiłam też 500g i po 20 minutach jak obuchem w głowę... zajebiście mocny stan.. jak wypiłam o 16tej to o 1 kładłam się spać jeszcze dobrze ugrzana. Ehhh... póżniej fresco .77, również miałam spore zaskoczenie mocą na zasadzie - ja pier*ole jak mocno. Po 500g... Gobi .92 też było super. Dalej to jak odkryłam w netto bakallandy .84-87 po 5 PLN (zanim było info na forum), choć to już daleko poza podium :)
Rejestracja: 2010
  • 2285 / 348 / 0


Ja przygodę z PST zaczynałem właśnie od dużych baka .44 i reszcie z tej serii...... Nie wiedziałem za bardzo czego się spodziewać i dalej nie wierzyłem, że bakalie ze sklepu mogą działać psychoaktywnie więc jakoś za pierwszym,drugim razem przepłukałem 1kg tego .44. Tylko jedno płukanie ale pamiętam, że w jakieś 20 min po wypiciu usiadłem pod domem na ławce i przysypiałem w promieniach majowego słońca :) Tak mnie poskładało, że byłem w szoku :) Wspaniałe uczucie którego nic innego mi nie daje :/

Kompot. Historia polskiej heroiny

Wystarczyło mieć słomę makową i kilka innych nietrudnych do zdobycia substancji, by zapewnić sobie odlot w PRL-u. Ten romans z polską heroiną kończył się jednak tragicznie.

Leszno wie, jak pokonać dopalacze

Miasto w woj. wielkopolskim opracowało projekt zmian, wymierzony w nowe narkotyki. Teraz ruch po stronie posłów ;)

lol

Rejestracja: 2006
  • 2418 / 188 / 0


ale te .44 to juz bylo przecież po mocarzach
ja to juz nawet nie kojarzę co bylo pierwsze, ale chyba kerfur brązowy

jesli naprawde jest tak jak podali w tym artykule, ze rok temu skupowali za 7zl kilo a teraz 16-17zł to i tak dziwne, ze mak tak mało podrożał.
helcom 25% a kerfur 50%.

jeszcze gorsze jest to, ze spada tez moc. ta zabawa sie juz nie oplaca.
Rejestracja: 2010
  • 2285 / 348 / 0


te Bakallandy duże .44/.45/.46 i chyba z tą datą był też .65 i małe .41 i nie wiem czy nie .42 to były jakoś 2 lata temu i tak jak mówisz, po tym mocarzach których nie dane mi było niestety przetestować. Ale te baka też były dobre a w dzisiejszych czasach to pewnie można by je nazwać mocarzami :) I zobacz ile serii datowanych tak samo było jednocześnie... i chyba wszedzie te same ziarna a jak nie to wszystkie działały super. Ehh... i tak sie wszystko zjebało... I pamiętam, że właśnie w majówkę pierwszy raz przepłukałem tego .44 i przed samymi świętami, dokładnie jakoś 15 grudnia jeszcze do Auchana w Jankach wrzucili kilkanaście kartonów .44. Pojechałem tam, na wystawce w chuj tych paczek ale zapytałem obsługi czy jest gdzieś zapakowany w karton bo chciałem wziąć ze 4 kartony. A babka do mnie "A to Pan dzwonił i prosił, żebyśmy odłożyli na zaplecze z 10 kartonów ??" A ja sam do siebie "WTF?" Od razu pomyślałem, że jakiś cwaniak zadzwonił i poprosił, żeby mu skitrali na zapleczu :) I mówię, że "tak, to ja dzwoniłem i że biorę wszystko" :) hehe, ktoś tam musiał się mocno zdziwić jak przyjechał odebrać :) Chociaż i tak było jeszcze w cholerę. Ale jak pojechałem już chyba po świętach to nie było nic...
Rejestracja: 2018
  • 23 / 3 / 0


07 stycznia 2019lol pisze:
ale te .44 to juz bylo przecież po mocarzach
ja to juz nawet nie kojarzę co bylo pierwsze, ale chyba kerfur brązowy

jesli naprawde jest tak jak podali w tym artykule, ze rok temu skupowali za 7zl kilo a teraz 16-17zł to i tak dziwne, ze mak tak mało podrożał.
helcom 25% a kerfur 50%.

jeszcze gorsze jest to, ze spada tez moc. ta zabawa sie juz nie oplaca.
Ta zabawa się nigdy nie opłacała.
Sprzedawałeś siebie samego, swoje zdrowie fizyczne i psychiczne. Do tego wszystkiego jeszcze dopłacałeś gotówką, żeby stać się niewolnikiem substancji chemicznej. Co to za różnica czy 10, czy 50 zł. Czy musisz przepłukać 0,5kg, czy 2kg. Jest się tak samo marnym i żałosnym bez względu na liczby.
Rejestracja: 2018
  • 730 / 167 / 0


Ale kolega wjechał z przemyśleniami głębokimi. Prosto z monaru?
Rejestracja: 2018
Użytkownik nieaktywny
  • 38 / 2 / 0


Tylko problem w tym, że kolega ma w 100% rację. Przez 2 lata nie ćpałem i moje życie było wtedy dużo lepsze niż wtedy, kiedy ćpałem. Wtedy zwykłe rzeczy potrafiły cieszyć. A teraz? Jestem naćpany - jestem wesoły, jestem trzeźwy - jestem smutny. Do dupy taki system.
Rejestracja: 2018
  • 730 / 167 / 0


Może ma, tylko kogo to tutaj obchodzi? Są działy detoxowe i tam można się dzielić swoimi odkryciami. Wolnym się nie jest nigdy, zmieniają się jedynie warunki tej niewoli i chodzi o to żeby wybrać takie które są dla nas najbardziej znośne. Wolna wola to też coś co wiele osób poddaje w wątpliowść, ale nie o tym temat. Poza tym każdy kto ćpa parę lat już te mądrości w jakimś stopniu sam odkrył. Dajcie nam ćpać w spokoju ludzie.
Rejestracja: 2010
  • 573 / 59 / 0


Kolega ma rację w tym co pisze, jednak gdyby kolego lol czy kto kolwiek z nas chciałby czytać podobne kwestia, wszedł y w odpowiedni dział.

Kolejna sprawa, założę się że zdecydowana większość osób mocniej uzależnionych, doskonale sobie zdaje sprawę nad konsekwencjami odkurzania się.

Każdy z Nas, bierze opiaty w innym celu. Jedni dla zabawy bo lubią ten stan a znowu drudzy bardziej w celach leczniczych. Powodów jest mnóstwo więc próba "nawrócenia" spełźnie na niczym.

Ostatnia i najważniejsza kwestia, jeżeli dana osoba nie zechce zaprzestać brania narkotyków to praktycznie nie ma szans aby ją namówić do tego.

PS. Nigdy nie zrozumie wypominania ćpania na forum dla ćpunów.

lol

Rejestracja: 2006
  • 2418 / 188 / 0


Monarowy Coelo. Ciekawe kogo oskórował, Bodka czy Kotana.
Posty: 8078 Strona 783 z 808
Wróć do „Mak”
Na czacie siedzi 58 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości