Sytuacje kryzysowe: Sprawy nieco mniej pilne

Dział dostępny także bez rejestracji, gdzie szybko możesz otrzymać odpowiedź, gdy czas jest na wagę złota.

Moderatorzy: Wszyscy moderatorzy, Zdrowie

Posty: 3450 Strona 305 z 345

Santa

  • / / 0


05 stycznia 2019SirBorderline pisze:
05 stycznia 2019Santa pisze:
siema. w sylwestra mieszałem fetę, piguły, trochę kety i GHB. od kilku dni czuję mrowienie/drętwienie w dłoniach i stopach oraz lekko kręci mi się w głowie. nigdy nie miałem takiej reakcji na taki zestaw, więc zastanawiam się, co może być nie tak albo jak mogę sobie pomóc. pomysły?
Szczęść Boże. Takim zestawem wypłukałeś z organizmu witaminki magnez i wapni itd etc więc wystarczy że się dożywisz. Odezwij się jak nie minie uboczny efekt stymulacji. Pozdrawiam. Z Poważaniem.
czyli takie objawy po czterech dobach pomimo suplementacji są w normie? chyba wcześniej zawsze byłem szczęściarzem, więc te zawroty głowy trochę mnie zaniepokoiły. dzięki za odpowiedź!
Rejestracja: 2019
  • 3 / / 0


A nie przeciążyłeś kręgosłupa? Odpoczywałeś? A coś rwie albo bolało? "Przepuklina kręgosłupowa odcinka szyjnego objawia się bardziej skrycie. Początkowo to tylko lekki ból i sztywność szyi oraz trudność w wykonywaniu swobodnych ruchów głową. Potem zaczyna się pojawiać mrowienie w rękach i sztywność. Częstym objawem przepukliny kręgosłupowej odcinka szyjnego są bóle głowy i zawroty głowy oraz rwa barkow." Nie pogarsza się? Może to być też problem z ciśnieniem jeśli fetka miała złą mieszankę, jeśli nie minie Ci w Ciagu tygodnia tego to zbadaj się na miażdżyce a po miesiącu radze się już niepokoić i iść na szybkie badanie na Onkologie. Pozdrawiam. Obyś wyzdrowiał. God bless you.

Po pierwsze nie szkodzić? Nie, po pierwsze zarobić

Jan Smoleński rozmawia z osobami dotkniętymi kryzysem opioidowym w Wirginii Zachodniej.

DayZ „promuje marihuanę”, tytuł na prostej do wycofania ze sprzedaży w Australii

ustralijscy gracze nie mają łatwego życia. Podobnie jak obywatele m.in. Niemiec oraz Japonii muszą znosić kolejne i kolejne restrykcje nakładane w ich kraju – tu przez Komisję ds. Klasyfikacji (ACB). Tym razem w kłopoty wpadli producenci DayZ.
Rejestracja: 2014
  • 299 / 4 / 0


Siemano....mam pytanie zjadlem kolo 13 dzisiaj kolo 350 tramca...8 godzin pozniej wciagnalem z 2 dobre krechy amfy...nic narazie nie jest ale zapomnialem przeczytac ze nie moznalaczyc...a mnam w planach dalej walic fete...i teraz pytanielepiej odpuscic ... czy jakis klonazepam czy cos innego pomorze... prosze o szybka odpowiedz pozdawiam!! Minelo ze 2 godziny od kresek...nic narazie sie nie dzieje... czy moze os sie jeszcze stac>???
Rejestracja: 2018
  • 906 / 199 / 0


Narazie już nic się nie stanie raczej, zjazd może być gorszy psychicznie. Odpuść fetę bo jak jest dobra to głupi klon może tu nie pomóc i nie tylko padaka będzie twoim zmartwieniem. Wywąchasz się innym razem.
Rejestracja: 2014
  • 299 / 4 / 0


a 20 mg klona? chodzi o to ze moze wystapic tylko padaka czy uduszenie...co jest gorsze duzo..A tramal jem drugi dzien bez tolerki lacznbie zjadlem 900 mg klony zarzucam po 6 mg dziennie poprostu nie kapnalem sie sie ze nie moge laczyc z amfa...
Ostatnio zmieniony 07 stycznia 2019 przez mordoczlowieku, łącznie zmieniany 1 raz.
Rejestracja: 2018
  • 906 / 199 / 0


Tu nie chodzi o ilość tylko o działanie. Jeżeli jest nawet minimalna szansa na zespół serotoninowy to trzeba czego innego. Serio nie kombinuj, ja wiem że na dobrej ścierze człowiek jest niezniszczalny ale czasem warto zwolnić. Zresztą rób jak uważasz.
Rejestracja: 2014
  • 299 / 4 / 0


Dziekuje bardzo w czas spytalem bo mialem przerobic 2 g ( a przy tym duza aktywność fizyczna wnocy :)
Szkoda ale dobrze ze istaneje takie forum a wole sie dowiedziec bo juz nie raz jezdziłem erką na sygnale...a ile mam sie jeszcze martwić??czasu... kiedy najpozniej moze to nastąpić??Powiedzmy jak nic sie nie stanie w 2 godz moge byc spokojny? Ten tramal to zaldiar..35 mg tramca i wypilem jedna ampulke 100mg więc bez jakis kogosow... tyle ze spid sie nie przebija caly czas noodouje
Rejestracja: 2018
  • 906 / 199 / 0


Pewnie ci będzie już niedługo schodził tramadol. Jak do teraz się nic nie stało to raczej nic nie będzie, ale nie dociągaj już dla pewności. Innym razem, osobno.
Rejestracja: 2011
  • 7241 / 716 / 0


Jak będę łykał Zaldiar 2-3 razy w tygodniu 375 mg tramca / 3250 mg paracetamolu to może mi to jakoś bardzo mocno uszkodzić wątrobę ? Jak to jest w porównaniu jak ktoś pije 250 ml - 500 ml wódki w takim samym czasie jak ja tramal i paracetamol ?
Jeśli to szkodzi w chuj to pożegnam się z opio. :zły:
Rejestracja: 2017
  • 5 / 1 / 0


Wychodzi około 10 gramów paracetamolu na tydzień - to całkiem sporo.
Wątroba może przyjąć i zneutralizować do 10 gramów parasyfu na raz. Zużywany jest do tego glutation, który neutralizuje toksyczny metabolit paracetamolu. Jeżeli regularnie wpierdalamy w siebie NLPZ to zapasy glutationu się zmniejszają.
Od diety zależy jak szybko organizm zdoła odnowić te zapasy.

Moim zdaniem nie warto, dla chujowej tampkowej fazy psuć sobie wątrobę. Do tego ryzykować padaką. Lepiej ją oszczędzać na coś lepszego. Ale Twoja sprawa. Bezpieczne to to nie jest ale jeśli będziesz dobrze się odżywiał i dorzucał do tego N-acetylocysteinę(bez recepty w aptece) to powinno być si.
Posty: 3450 Strona 305 z 345
Wróć do „Sytuacje kryzysowe”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość