Sytuacje kryzysowe: Sprawy nieco mniej pilne

Dział dostępny także bez rejestracji, gdzie szybko możesz otrzymać odpowiedź, gdy czas jest na wagę złota.

Moderatorzy: Wszyscy moderatorzy, Zdrowie

Posty: 3512 Strona 303 z 352
Rejestracja: 2018
  • 763 / 87 / 0


27 grudnia 2018UJebany pisze:
Wczoraj o 15:00 zjadłem kolo 4 gramów paracetamolu + 375 mg tramca.Dzisiaj rano chce wrzucić kodę i 2 gramy paracetamolu i o 15:00 tramal z 4 gramami paracetamolu.Nic mi się nie stanie jak zrobię sobie taki jednorazowy wyskok ? :trucizna:
Zależy to od szeregu czynników, między innymi od stopnia prze tyrania wątroby, głównie cytochromu P450 (podczas metabolizowania powstaje silny utleniacz, który zaburza gospodarkę wolnorodnikową w tym narządzie, która prowadzi do nieodwracalnego uszkodzenia hepatocytów. Przy niewydolności nerek paracetamol kumuluje się we krwi. No i masy ciała gdzie im więcej tym lepiej :-D

Dawkowanie:

" 500–1000 mg jednorazowo
w razie potrzeby dawkę można powtórzyć odpowiednio co 4–6 godzin
maks. 3–4 g/24 h (wiele źródeł zaostrzyło normę do 3 g/24 h)
w przypadku przewlekłego zażywania maks. 2,5 g/24 h
w przypadku spożywania napojów alkoholowych maks. 2 g/24 h
w przypadku występowania czynników ryzyka maks. 2 g/24 h

W przypadku przyjęcia większej ilości paracetamolu (jednorazowo lub dziennie) niż zalecana w ulotce należy jak najszybciej skontaktować się z lekarzem. W przypadku zwłoki dochodzi do trwałego uszkodzenia wątroby. W zatruciu paracetamolem najczęściej nie występuje utrata przytomności. Objawy przedawkowania nie pojawiają się natychmiast, lecz dopiero po upływie 24 godzin, a nawet 48 lub 72 godzin, ale proces nieodwracalnego niszczenia wątroby rozpoczyna się już w pierwszych godzinach po przedawkowaniu
- to tyle z cytatu z ulotki.

Pamiętaj, że paracetamol nie "wyżre" Ci wątroby od razu, będzie potrzebował na to kilku dniu w ciągu tego czasu bólu nie będziesz odczuwał natomiast jak już go poczujesz to będzie za późno i będziesz się długo zwijał w jego spazmach ... w sensie umierał.
IMO bez ekstrahowania i wyrzucenia paracetamolu nie ma to sensu. Szkoda wątroby a może i życia. Idąc za tym, że wiele źródeł zaostrzyło normę do 3 g/24 h Ty chcesz władować w siebie 6 g/24 h :nuts: - sorry ale naprawdę nie warto dla i tak w zasadzie kiepskiej fazy.
Rejestracja: 2014
  • 1724 / 389 / 0


[mention]UJebany[/mention], weź się kurwa ogarnij, i albo zrób ekstrakcję którą można zrobić nawet papierem do dupy jak się uprzesz, albo nie żryj tyle tego i sobie odpuść, bo niedługo braknie nam Twoich codziennych zdjęć. [mention]pampuk[/mention] ma rację, nie chciałabym żebyś zwijał się w agonii przez parę dni, tzn. personalnie, ale nikomu tego nie życzę.

Być może w przeszłości miałeś więcej takich jednorazowych wyskoków i nie pamiętasz, a wątroba - tak. Regeneruje się, ale nie AŻ tak szybko. No i te dawki są gigantyczne, tzn. paracetamolu. Aż zrobiłam wielkie oczy, a to duże osiągnięcie patrząc na to, że właśnie władowałam w siebie pi razy drzwi 350 morfy i.v.

Kup sobie tramal200 retardy i po problemie z paracetamolem, tylko dojdzie problem z ewentualną padaczką, ale klonami jesteś zabezpieczony.
Jak kupujesz Zaldiary czy Dorety od starych bab, to kup jednak te T200 ze Stady, tzn. normalne retardy dostępne w aptece, różowe.
Albo powiedz, że źle tolerujesz paracetamol - jeśli masz od lekarza - i poproś o nawet mniejszą (wyrównasz wpierdalając sumarycznie więcej tabletek) dawkę, ale CZYSTEGO Tramalu, a właściwie to tramadolu.

Lewico, dlaczego się boisz marihuany?

Jaś Kapela przypomina Lewicy o polityce narkotykowej, bo chyba zapomniała.

Policja na tropie nowego sposobu przemytu narkotyków do więzień

Dolnośląscy policjanci robili szajkę przemycającą narkotyki do więzień i aresztów nową, nieznaną dotąd metodą. Środkiem odurzającym nasączane były kartki papieru, które później - zupełnie oficjalnie - przekazywane więźniom.
Rejestracja: 2018
  • 294 / 31 / 0


Po jakim czasie po chlaniu mozna wziac leki na uspokojenie?
Rejestracja: 2012
  • 847 / 91 / 0


Teoretycznie jak wytrzezwiejesz.
Rejestracja: 2018
  • 237 / 31 / 0


Tak zasadniczo to na kacu też nie można.
Tyle teorii, nie napisałeś jakie środki uspakajające chcesz przyjąć.
Jak jakiś persen czy coś otc to śmiało z benzo ostrożnie chyba że jest zagrożenie mapadem padaczkowym - bierz ale ostrożnie .
Rejestracja: 2018
  • 294 / 31 / 0


Mam hydroksyzyne i relanium. Musze cos wziac bo sie rozlece. Kurwa czlowiek za kazdym razem cierpi i ciagle zapomina jak sie meczyl:(
Rejestracja: 2018
  • 237 / 31 / 0


Weź relanium ale na razie 1 tabl. i do cholery nie pij jak weźmiesz.
Rozumiem że wychodzisz z ciągu.
Trzymam kciuki.
rolki mają długi okres półtrwania więc w razie konieczności druga tabl. dopiero na sen ( jak nie pomoże to możesz ew.dorzucić hydroksyzynę)
Ostożnie z rolkami żebyś od benzo się nie uzależnił
Rejestracja: 2018
  • 294 / 31 / 0


Jestem ostrozny z rolkami i biore je w ostatecznosci bo zauwazylem kiedys ze musze wiecej lykac na odstawke. A pomoga mi w razie bym znowu widzial ducha?( Aaa milo ze ktos trzyma za mnie kciuki. Dzieki. :-)
Rejestracja: 2018
  • 237 / 31 / 0


Mało prawdopodobne
Uspokoją Cię ale w razie halucynacji obojętnie wzrokowych czy słuchowych tylko neuroleptyki.
Jeżeli nie masz to pogotowie i detox szpitalny
Trzymaj się i kurczę nie pij
Będzie dobrze
Rejestracja: 2018
  • 294 / 31 / 0


Kurwa ale sie boje. Noc to jest kurewska pora w tym stanie:( wzialem rolke ale zaczyna mnie trzepac. Dobrze je juz jesc moge w miare. Ale boje sie strasznie tej nocy
Posty: 3512 Strona 303 z 352
Wróć do „Sytuacje kryzysowe”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości