Pierwszy kontakt - dziwne samopoczucie po kilku dniach

Benzedryna, psychedryna, α-metylofenyloetyloamina
Więcej informacji: Amfetamina w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Stymulanty

Posty: 4 Strona 1 z 1
Rejestracja: 2018
  • 2 / / 0


Witam wszystkich,
To mój pierwszy post na tym forum. Kilka dni temu miałam okazje pierwszy raz zażyć amfe, kolega mnie namówił.
Wszystko by było ok tylko że chyba było tego za dużo. Kiedy faza zaczęła schodzić nie wiedziałam co sie dzieje. Szybkie bicie serca, silne mrowienie kończyn, zawroty głowy, duszności, chwilowe zamroczenia, zimny pot, uczucie mdłości i brak apeytu... poprostu KOSZMAR. Pierwszy sen przyszedł po 36 godz a po 2 dobach dolegliwości ustały.
Mija już piąty dzień i prawie wszystko jest ok tylko ciągle dziwnie się czuje. Jakbym miała to porównać do czegoś to taki stan jak po szybkim piwku mimo tego że nic nie piłam mam tak przez cały czas od tego zjazdu. Śpię i jem normalnie wszystko jest ok poza tym dziwnym uczuciem jakiegoś rozkojarzenia. Czy wiecie może czym to może być spowodowane? Już chyba powinnam sie dobrze czuć mimo wszystko, w końcu minęło 5 dni... Strasznie sie boję że coś sobie zorbiłam i że już mi tak zostanie.

Pozdrawiam.
Rejestracja: 2011
  • 11 / 2 / 0


Jak na moje to całkiem normalne, pamiętam swoje początki czy to amf czy tabletki to miałem to samo tzn przez tydzień lub dwa czułem się jakby oderwany od rzeczywistości. Pamiętam że zawsze jak zapaliłem zioła to przez pierwszych kilka minut miałem taki jakby potrzask jakbym był naćpany. Dużo śpij, doładuj dużo witamin, dużo wody i jakiś wysiłek fizyczny jak chcesz to szybko zniwelować.

Dlaczego poszukiwanie przyjemności staje się pułapką? Mózg uzależniony [REPORTAŻ]

Uzależnienie przechwytuje szlaki neuronowe mózgu. Naukowcy podważyli pogląd, że uzależnienia są skutkiem wad charakteru. Szukają metod leczenia dających nadzieję na wyrwanie się ze spirali cierpienia, w której tkwi dziesiątki milionów ludzi.

Straż Graniczna zlikwidowała fabrykę metamfetaminy. Zatrzymano trzech Wietnamczyków (+video)

Produkcja narkotyków odbywała się w wilii w powiecie węgrowskim (woj. mazowieckie) - poinformowała Nadwiślańska Straż Graniczna.
Rejestracja: 2018
  • 12 / 3 / 0


To normalna zwała poamfetaminowa. Twój organizm pierwszy raz w życiu dostał takiego "kopa". Musi minąć trochę czasu zanim wszystko wróci do normy - to, że "zeszło" juz z Ciebie konkretne działanie nie oznacza, że pozbyłaś się tej substancji którą zażyłaś. Wręcz przeciwnie, dopiero wtedy metabolizm zaczął działać.
Rejestracja: 2018
  • 2 / / 0


Hej
Dziękuję bardzo za odpowiedzi, troche mnie uspokoiliście. Mam nadzieje że bedzie tak jak piszecie
Pozdrawiam
Posty: 4 Strona 1 z 1
Wróć do „Amfetamina”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości