Zaburzenia wzroku po beta-ketonach

Dział zawierający fachową wymianę zdań na tematy związane z substancjami psychoaktywnymi.

Moderatorzy: Leki, Advanced, Zdrowie

Regulamin forum
Uwaga!
Dyskusje w działach Psychofarmakologia i Syntezy winny mieć charakter możliwie jak najbardziej ścisły i naukowy. W trosce o realizację tego celu posty wszystkich użytkowników muszą zostać zaakceptowane przez moderację.
Moderacja zastrzega sobie prawo do usuwania/nieakceptowania postów, które nie spełniają powyższych założeń, nawet jeżeli są zgodne z regulaminem!
Posty: 16 Strona 2 z 2
Rejestracja: 2014
  • 3955 / 705 / 2


Zaburzenia wzroku miałem po zbyt długich ciągach na 3-MMC. Zdarzyło mi się, że zupełnie nie widziałem centralnie, a jedynie peryferyjnie.

Wystarczyła odstawka i sen. Ważne jest też uzupełnienie minerałów.

Gorzej jednak z śniegiem optycznym, pulsowaniem przestrzeni, latającymi muszkami. To bardzo długo się naprawia. A wizyta u okulisty miałaby wyglądać tak: Panie Doktorze, walę ketony i mam problem ze wzrokiem... Nie sądzę, żeby powiedział Ci coś innego niż ja tu napisałem. Odstawka. Uzupełnić elektrolity. Po jakimś czasie przejdzie.
Rejestracja: 2017
  • 5405 / 753 / 0


Antagonisty NMDA lub GABA-ergiki pomagaja ew cos co wspomaga przemiane Glut w GABA.

Bombardując metamfetaminowe laboratoria, armia USA zabija dziesiątki cywilów – twierdzi ONZ

Według nowego raportu ONZ, amerykańska operacja antynarkotykowa wymierzona w domniemane laboratoria narkotykowe w Afganistanie spowodowała wiele ofiar wśród dzieci. Stany Zjednoczone zaprzeczają treści raportu.

Birstol: kursy na prawo jazdy i szkolenia zawodowe zamiast kar dla nastoletnich dilerów

Nowe podejście władz Bristolu do problemu nastoletnich dilerów: zamiast nakładania na nich sankcji karnych, miasto oferuje im uczestnictwo w kursach zawodowych, pomoc w zdobyciu prawa jazdy a nawet dostęp do sal gimnastycznych.
Rejestracja: 2012
  • 1034 / 251 / 0


A ja dzięki stymulantom po którym wzrok mi tak rozwalało każdorazowo, że nie mogłem niczego przeczytać, dowiedziałem się że mam silny astygmatyzm. Poszedłem do okulisty, zbadałem sobie wzrok, dobrałem okulary, jakiś czas potem testowałem coś ze stymulantów i w okularach żadnych problemów z czytaniem nawet małych literek.

Bez okularów było coś podobnego jak op napisał, albo wszystko rozmazane.
Rejestracja: 2017
  • 5405 / 753 / 0


Astygmatyzm ma tu niewiele do gadania.

Prawdziwe jaja zaczynaja sie jak sobie posuplementujecie arginine lub beta alanine.
Tu po 1 dniu walenia mialem dyskoteke przed oczami.
Po wyjściu z domu latarnie oslepialy a w miejscach bez oswietlenia nie widzialem nic.

Niedlugo pokminie luteine - zobaczymy.
Rejestracja: 2012
  • 1034 / 251 / 0


No chyba jednak coś ma skoro po zdjęciu okularów ledwie widziałem, albo literki w telefonie się rozmazywały/wykrzywiały. Nie neguję mechanizmów które wymieniłeś, ale u mnie duża wada wzroku, o której przez większość życia nie wiedziałem była odpowiedzialna za większość problemów.

Mam astygmatyzm plusy, za to kolega który ma minusy twierdzi, że zawsze po stymulantach wzrok mu się wyostrza i okularów nie potrzebuje.

Zaraz przeczytam sobie dokładnie te artykuły, które wrzuciłeś, bo są ciekawe, swoje trzy grosze o astygmatyzmie dodałem tylko jako ciekawostkę.
Rejestracja: 2018
  • 3 / / 0


11 marca 2018blackgoku pisze:

Gorzej jednak z śniegiem optycznym, pulsowaniem przestrzeni, latającymi muszkami.
juz myslalem ze ja jedyny pokrzywdzony...
ok 1.5 roku przerwy pulsowanie pozostało
w stresujacych/nerwowych sytuacjach sie nasila :-p
Posty: 16 Strona 2 z 2
Wróć do „Psychofarmakologia”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości