SSRI na MAO

Moderator: Zdrowie

Posty: 3 Strona 1 z 1
Rejestracja: 2018
  • 3 / / 0


Cześć,

cierpię na fobię leczę się od czerwca SSRI doszedłem do 30mg paroksetyny na dobę i ogólnie stałem się normalnym człowiekiem, nie odczuwałem lęków społecznych ani nawet stresu :). Paro dała mi kopa do zmian i moje życie w przeciągu kilku miesięcy bardzo mocno się zmieniło na +. Niestety wszystko co dobre się kończy, dostałem okropnego uczulenia, różowe podskórne plamy, drapanie się do krwi, strupy. Początkowo myślałem, że to wina składniku leku (paroksetyny), więc zamieniłem na cytalopram i zszedłem do 10mg. Niestety wysypka dalej jest ale słabsza, także wnioskuje że przyczyną jest sam SRRI, biorę to na logikę, nie jestem specjalistą.

Teraz zastanawia się w którą stronę pójść, z tego co wyczytałem MAO ma najmniej skutków ubocznych ?. Dodatkowo myślę o Benzodiazepine + na noc mianseryna. Benzo brałem na początku wchodzenia w SSRI i w sumie całkiem pozytywnie działało a mianseryna to lek przeciwdepresyjny też brałem na początku na sen, bo miałem problemy.

Pytam ponieważ trafiłem do specjalisty który nie ma za dużego doświadczenia w fobii/depresji i nie chcę błądzić z kolejnymi nietrafionymi lekami.

przesuwam w lepsze miejsce stteetart
Rejestracja: 2016
  • 2162 / 388 / 0


W tym wątku może znajdziesz odp: ssri-imao-t20988.html

Ładni chłopcy, brzydkie zabawy - o kinie, które nie potrafi zerwać ze swoimi narkotykowymi nawykami

W tym tygodniu Timothée Chalamet rozsypuje krystaliczną metamfetaminę w charakterze przynęty na filmowe nagrody. W przyszłym Clint Eastwood będzie przemycał koks w ramach odważnego komentarza do bieżących problemów społecznych. Kiedy kino skończy z nadużywaniem narkotyków?

Medyczna marihuana: pacjenci porzucają dotychczasowe terapie?

Ponad 40 proc. pacjentów korzystających z medycznej marihuany przestaje realizować recepty na dotychczas przyjmowane leki – donoszą naukowcy zza oceanu.
Rejestracja: 2014
  • 2945 / 282 / 0


Może masz atopowe zapalenie skóry? Wątpię, żeby SSRI było przyczyną. Tym bardziej, że musiałbyś winić serotoninę za wysypkę. Przy iMAO będziesz miał jeszcze więcej serotoniny. Na Twoim miejscu udałbym się do dermatologa. paroksetynę zamieniłeś na citalopram samodzielnie?
Posty: 3 Strona 1 z 1
Wróć do „Opisz swój przypadek”
Na czacie siedzi 86 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość