DXM - Wątek ogólny

Dekstrometorfan - nazwy generyczne: Acodin, Tussidex.
Więcej informacji: Dekstrometorfan w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Dysocjanty

Posty: 9349 Strona 755 z 935
Rejestracja: 2011
  • 7235 / 751 / 0

[mention]Migomat[/mention]
Jak nie chcesz 300 mg to wrzuć 200 mg.150mg to nawet nie podejdzie pod faze bardziej dysocjacyjne .Ja bym nawet bral 300 mg i tak nie przebije mipta
Rejestracja: 2017
  • 493 / 58 / 0

Wczoraj spontanicznie zakupiłem Tussal i zaskoczyłem się intensywnością 150 mg. Nie wsłuchiwałem się w niczyje słowa, myślałem nieszablono (na przykład przypisywałem jeden kierunek w sztuce jednemu modelowi stolca, czego skutkiem było między innymi określenie gówna po rezygnacji z ortodoksyjnej diety renesansowym, a fastfoodowych biegunek popartowymi), w restauracji i w pubie czułem się jak ktoś ważny.

Jestem pod wrażeniem. Im mniej, tym lepiej (jak na razie).

Odwyk w raju: uzależnieni z Zachodu wybierają detoks w Tajlandii

50 mężczyzn w czerwonych szatach z napisem “POKONANY” klęczy nad rynną przy murze otaczającym kompleks świątyń ze złotymi dachami. Podchodzi do nich świątynny zielarz i podaje każdemu gęsty brunatny płyn do wypicia, po którym zaczynają wymiotować do rynsztoka. Niektórzy słabną, inni się trzesą, jeszcze inni chodzą na czworaka. Nowy film Tarantino? Nie – tak wygląda jeden z najpopularniejszych odwyków w Azji.
Rejestracja: 2005
  • 3075 / 265 / 0

23 czerwca 2018Migomat pisze:
ile wrzucić na podkładkę pod mipta myślałem oo 100mg max 120 na 50mg mipta ile przed miptem wrzucić deksa 1h ?
masz mipta? Napisz na priv.

Chyba ze chodzi o 4homipta to inna bajka.

Dla mnie dawki do 200mg to wiecej szkody niz pozytku. Dla mnie 225mg bylo uprzyjemniajaca podkladka incognito pod nieswiadome towarzystwo.

150 jest jak 1 piwo. Tylko smaka na wiecej robi.
Rejestracja: 2018
  • 301 / 45 / 0

Jak się ma wrzucanie 75mg-150mg na wieczór przed kompa żeby wypróbować granie z lekko zmienionym myśleniem?

Pamiętam parę lat temu brałem małe dawki na szare, nudne dni i pod jakieś granie, wyjścia na miasto.
Bardziej interesuje mnie kwestia interakcji z rhodiolą, którą biorę rano, oraz pregabaliną i zamiennie zolpidemem/hydroxyzyną na noc?
Rejestracja: 2005
  • 3075 / 265 / 0

Nie martw sie o te interakcje z tymi lekami i ta dawka DXM. Moze zmienic dzialanie lekko ale nic ci nie grozi.

Co do grania na DXM to kiedys zarzucilem chyba 900 albo wiecej i włączyłem portal 2. Patrzę a tu jakis update ze chodzilem po jaskiniach, starozytnych swiatyniach itp. Mówię : zajebisty update ale cos mi nie szlo go przejsc w tym stanie. Wiec postanowilem pograc jak mi zejdzie bo teraz nie ogarniam. Potripowalem i nazajutrz sprawdzam tego portala (troche pietra mialem bo jakies update'update'y a to pirat) patrzę a to normalny portal bez jaskin i swiatyn. Wtedy zrozumialem ze wczoraj gralem w portala 2 DXM 900 special edition hehe.
Rejestracja: 2018
  • 301 / 45 / 0

25 czerwca 2018jogurt pisze:
Nie martw sie o te interakcje z tymi lekami i ta dawka DXM. Moze zmienic dzialanie lekko ale nic ci nie grozi.

Co do grania na DXM to kiedys zarzucilem chyba 900 albo wiecej i włączyłem portal 2. Patrzę a tu jakis update ze chodzilem po jaskiniach, starozytnych swiatyniach itp. Mówię : zajebisty update ale cos mi nie szlo go przejsc w tym stanie. Wiec postanowilem pograc jak mi zejdzie bo teraz nie ogarniam. Potripowalem i nazajutrz sprawdzam tego portala (troche pietra mialem bo jakies update'update'y a to pirat) patrzę a to normalny portal bez jaskin i swiatyn. Wtedy zrozumialem ze wczoraj gralem w portala 2 DXM 900 special edition hehe.
Haha, no to grubo miałeś %-D

Przy 150mg nie będzie żadnego wjazdu na ciało itd.? Chcę zaznaczyć że jestem wrażliwy na sajko/dyso, szczególnie w sytuacji, w której aktualnie się znajduję.
Rejestracja: 2018
  • 1 / / 0

siema siema, od trzech lat co jakiś czas biorę sobie DXM, trochę doświadczenia mam, jestem drobna i mało ważę, więc 150mg to jest maks jeśli nie chcę mieć halunów. problem w tym że kiedyś "faza" wchodziła mi już po 40-60min. miałam prawie roczną przerwę i teraz ta sama dawka wchodzi mi po 2,5-3h. gdy biorę z przyjaciółką, zanim ja coś poczuję, ona już ma dobrze.
dodam, że regularnie biorę leki antydepresyjne- kwetiapinę, lamitrinę (?) i fluoksetynę, jednak nie powinno mieć to znaczenia ponieważ biorę je już od dawna, nawet wtedy kiedy pierwszy raz usłyszałam o DXM.
moje pytanie brzmi: jaka jest tego przyczyna i czy mogę coś z tym zrobić? przyśpieszyć wchłanianie, cokolwiek?
głównie chodzi mi o to żeby mieć "fazę" równo z przyjaciółką :D
co o tym sądzicie?
Rejestracja: 2011
  • 7235 / 751 / 0

25 czerwca 201804pain pisze:
Przy 150mg nie będzie żadnego wjazdu na ciało itd.?
150 mg to bardzo mala dawka, jak jesteś wrażliwy to poczujesz jak 300 mg, na wszelki wypadek wrzuć jakaś antyhistamine ( Cetyryzyna)
Rejestracja: 2010
  • 3219 / 400 / 0

Ja przy 150 czuję już pewne atrakcje ze strony przewodu pokarmowego, ale w kwestii DXM/problemy gastryczne jestem ultraczuły
Rejestracja: 2018
  • 1 / / 0

witam serdecznie,

czy to jest mozliwe zebym po DXM 300mg zasnal gleboko jak cholera?
Czekalem 1,5h na cokolwiek.. i nic. Usnąłem, sen był w cholere głęboki.
Jedyna zmiana jest taka, że dzisiaj kumpel mówi mi, że jestem pozytywny aż za bardzo (bo ostatnie dwa dni byłem dobity).
Posty: 9349 Strona 755 z 935
Wróć do „DXM”
Na czacie siedzi 1244 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości