PST - KUPNO MAKU VOL. 5 "W dobie kryzysu"

Dyskusja na temat różnych odmian maku i ich działaniu psychoaktywnym.
Więcej informacji: Mak lekarski w Narkopedii [H]yperreala

Moderatorzy: Magiczny Ogród, Opioidy

Posty: 2765 Strona 47 z 277
Rejestracja: 2017
Użytkownik nieaktywny
  • 70 / 1 / 0


Najtansze butelki w netto sa najlepsze (0,59 za 1,5 l). Sa bardzo miekkie i bardzo latwo z nich wycisnac nektar. Tylko nie robic tego z lekko odkreconym korkiem bo raz w aucie przesadzilem i jak wyjebalo korek i za nim mak to ladny burdel mimo ze tym sposobe wszystko nie wyleci. Ale kiedys latem zostawilem butelke w bagazniku i jak wrocilem caly bagaznik w maku, rozsadzilo butelke.kurwa ile czasu to sprzatalem, caly mak wylecial.
Rejestracja: 2010
  • 2213 / 322 / 0


bo to właśnie cecha butelek za 90 groszy. Wszystko cacy, tylko oszczędzili na korku i gwincie. Na samym plastiku też oszczędzili ale akurat to Nam, w naszych potrzebach tak nie przeszkadza. Natomiast korek, który ledwo się trzyma gwintu już tak. I właśnie w takich butelkach co woda 1.5L kosztowała .099 gorszy te korki się ledwo nadawały. Ja zawsze zlewałem w siebie przez takie lekko odkręcony to nie raz, jak ścisnąłem mocniej butle to bum...... gęba cała po przełyk zapchana makiem :) Pisałem kilka razy i napiszę jeszcze raz: najlepsza z 1.5L butli to ta po wodzie Cisowianka niegazowana. Gazowana ma trochę grubszy plastik (bo pewnie co2) przez co jest sztywniejsza więc z niegazowanej łatwiej się wyciska i nawet ręką ugniata przy machaniu. Cały jej kształt jest najlepszy ze wszystkich do przepłukiwania. A naprawdę przetestowałem sporo... Jest też lepsza jeśli chodzi o trwałość i spokojnie można ją wykorzystać z 6-7 razy do płukania (po 2 przepłuczki za każdym razem) Dopiero potem pękać plastik zaczyna (ja przy machaniu jeszcze ugniatam butle ręką więc bez tego pewnie i na dłużej starczy). A inne to nawet po jednym płukaniu były tak pogięte, że robiły się pęknięcia.

[mention]lol[/mention] powiedz mi jeszcze jedną rzecz lolek bo nie rozumiem..... czego ty nie czujesz jak płuczesz takie 153 czy 033 ? Te maki działają.....słabo, ale działają. Nawet po 400g już czuć. Jak mak działa, nawet tak słabo, to ja czuje te głupie 400g.. i to zaraz, w chwilę po wypiciu dosłownie. To jest takie specyficznie uczucie od żołądka ale przede wszystkim takie uspokojenie (szczególnie jak puszcza albo gil zaczyna to wtedy serce się uspokaja i oddech itp) - generalnie czuję się po takiej jednej paczce jak po jakimś benzo. Nie ma fajerwerków ale efekt który już mi coś daje jest. Dla mnie faza,nagrzanie to jest wtedy jak przepłuczę i przysypiam albo nawet jak nie to taki drugi wyjebany na maxa świat włącza ;) Ale do tego to tak z 1.6 a nawet więcej. Więc nie wiem jak ty nic możesz nie czuć po 1.2 czy 1.6kg.....

Australia: Pytamy dilerów, jak wpłynęły na nich związane z narkotykami zgony na festiwalach

"Zdecydowanie widzę większą ostrożność i słyszę więcej pytań. Kupujący chcą teraz zobaczyć produkt przed jego zakupem i wiedzieć, jak zareagowali inni."

Wietnam: Lekarze uratowali życie pacjenta 15 puszkami piwa

Gdy lekarze zbadali krew pacjenta i stwierdzili, że zawartość alkoholu metylowego w jego krwi jest bardzo wysoka - 1119 razy wyższa od dopuszczalnej...
Rejestracja: 2014
  • 276 / 8 / 0


14 kwietnia 2018totentam pisze:
Sonrisa może być, na pewno lepsza od wszystkich obecnie występujących helcomów i bakkalandów. Ziarna czarne, jak stary sungrown, przepłuczka gorzka, standardowy kolor. Seria 12.2018, Hiszpania, próbowałem 2kg.
Oczywiście ma się nijak do starych mocarzy.
A jak jest z tolerką przy tym maku. Wzialem 2 kg i nie wiem ile sypnac. Jaka ilosc ma sie do 450 kodeiny ?
Rejestracja: 2017
Użytkownik nieaktywny
  • 70 / 1 / 0


Up kodeina ma sie nijak do maku. Niedawno chcialem zaleczyc skreta koda, zjadlem 10 opakowan thiocodinu i zaleczylem skreta na 3 h i nic pozatym, nawet oczy reagowaly na swiatlo. W maku masz morfine bez zadnego przeksztalcania, enzymow i innych chujow zalezny czy bedzie czy nie bedzie dobrze. Jak Cie klepie 450 kody wez pol kilo maku. Jak co za 2h dolozysz.
@AlienForms to Ty pijesz z takiej butelki prosto do przelyku ?! Jezu raz tak probowalem to mnie chuj strzelil, zawsze w aucie mialem kubek albo plastikowy kubeczek.
Rejestracja: 2018
  • 14 / / 0


Fresco .46 i . 39 mimo typowego wyglądu francuskiego fresco i dobrej goryczy nie działają(nawet skrętowo) 01 i 02 2019. baka .19 05.2019 dałbym 20% takiego . 55 przy cenach baka całkowicie nieopłacalne - szkoda, że w netto mak to produkt świąteczny.
Rejestracja: 2014
  • 276 / 8 / 0


Wiem,ze ma sie nijak,ale przepłuczki makowej juz dawno nie piłem.Pytam ze względów bezpieczeństwa ;) WIem,ze jest silniejsza i w sumie jeszcze nie trafiłem na mak który bym dobrze poczuł
Rejestracja: 2017
Użytkownik nieaktywny
  • 70 / 1 / 0


To zrob z pol kilo, jezeli dziala tak jak mowia poprzeednicy to powinienes byc bardzo dobrze ugrzany. Zwiazku z tym ze masz malo, przeplucz 0,5 kg dwokrotnie zeby wycisnac z niego wszystko. mak ogolnie rozkreca sie, nie wchodzi od razu pelna moca. Ale uwazam jak tyle kody robi Cie zadawalajco albo dobrze. To bedziesz zadowolny z tych pol kilka a bac sie o przedawkowanie z taka niewielka tolerancja nie musisz sie, ewentualnie bedziesz mocno zgrzany jak nigdy wczesniej po kodzie ale strachu wyladowania w szpitalu nie ma. Ewentualnie zrobisz po kilku godzinach znowu polkilo ale czekaj z tym, nastaw sie ze bedzie dobrze i przyjemnie. Radze wypic maly jogurcik w plynie, zoladek lepiej pracuje a calkowita glodowka wg mnie jest bez sensu. Raz ze moga wystapic rewolucje zoladkowe a dwa taki delikatny posilek pomoze w trawieniu. Najlepiej cos cieplego wypic.
Ps. Jestem zdania ze kwaswk cytynowy jest chujowy, tylko ocet nadaje sie. I najlepsza jest ciepla woda kranu, znacznie wiecej morfiny wydobedziesz. Z 2 maz 3 min i wyciskaj. Wlej do szklanki i od razu znowu zalej teraz potrzasaj z 5 min i znowu wyciagnij nektar. I bedziesz mial wszystko wydobyte. Im pozniej zrobis druga przepluczke tym bardziej mak nasioknie i gowno z niego juz wycisniesz
Ps2. Jak zejdzie juz maczek wez na koniec 150 kody w moim przypadku dorzucanie kody dawal mi nody. Ale ja walilem 900, dla Ciebie mysle ze nie powinienes wiecej jak 150. Pozdrawiam daj relacje czy pomoglem
Rejestracja: 2016
  • 2186 / 276 / 3


18 kwietnia 2018Maniek358 pisze:
Niedawno chcialem zaleczyc skreta koda, zjadlem 10 opakowan thiocodinu i zaleczylem skreta na 3 h i nic pozatym, nawet oczy reagowaly na swiatlo.
Bo kodeina działa jakieś trzy godziny, a organizm więcej niż 900mg nie przerobi.
I to prawda, kodeina ma się nijak do maku, najwyżej żeby porównać sobie tolerkę :emo:
Rejestracja: 2017
Użytkownik nieaktywny
  • 70 / 1 / 0


Eh chcialem przez to powiedziec ze w pewnym momencie nie czujesz juz kodeiny kompletnie, zero a mak bedziesz. Nijak ma sie morfina z kodeiny do morfiny z maku :) to tylko moje zdanie, nie poparte badaniami a tylko uzytkowaniem obu substancji.
Rejestracja: 2010
  • 565 / 57 / 0


Zamiast jednorazowo zjadac 10 paczek , rozloz to sobie na trzy razy dziennie po te trzy paczki.
Gwarantuje ze bedziesz czul sie znacznie lepiej.
Oczywiscie bez szalu ale duzo lepiej !
Posty: 2765 Strona 47 z 277
Wróć do „Mak”
Na czacie siedzi 60 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości