Przećpanie fetą i innymi wynalazkami

Moderator: Zdrowie

Posty: 9 Strona 1 z 1
Rejestracja: 2017
  • 118 / 12 / 0


Piszę w imieniu koleżanki, która dostała szczękościsku i palce jej zesztywniały i nie może sama pisać. koleżanka przywaliła porządnie w nosa ( feta) , jak się nos skończył to zżarła cała paczkę pseudoefedryny. Później znowu skręciła temat i znowu przywaliła porządnie w nos. Wyjebało ją w kosmos, co robić? Zwykła faza czy dać jej benzo? I jeśli benzo to czy trzeba czekać aż trochę przetrzeźwieje, czy można od razu ? I ile tego benzo bo mam lorazepam 2,5. Pomoże ktoś?
Rejestracja: 2009
  • 5083 / 196 / 8


Dać benzo, 5mg lorazepamu powinno rozwiązać problem rozedrgania i paranoi. Poza tym → minimalizacja-zejscia-po-stymulantach-t53765.html

Nastolatki z Londynu wykorzystywane do handlu narkotykami w Walii

Nastolatki były werbowane w Londynie, kiedy stały się już częścią grupy przestępczej wywożono je do miasteczka w Walii, gdzie ich głównym zadaniem było wypracowanie sieci sprzedaży narkotyków.
Rejestracja: 2017
  • 10 / / 0


betablokery KONIECZNIE!! na pewno babcia ma gdzies zkitrane w swojej domowej apteczce jakies leki na serce. do tego jeszcze mozna dozucic tak jak kolega wyzej napisal jakies relanium jak macie.
Rejestracja: 2011
  • 301 / 56 / 0


Było już wielokrotnie omawiane na tym forum że nie stosujemy beta blokerów, lecz inhibitory konwertazy angiotensyny... beta blokery nie zmieniają ciśnienia, a jedynie spowalniają pracę serca przez co jeszcze mniej krwi dopływa do komórek i wzrasta ryzyko niedotlenienia.
Chyba najlepiej benzo, ewentualnie w cięższych przypadkach np. kaptopril...
Rejestracja: 2015
  • 720 / 66 / 0


02 sierpnia 2017sprntR pisze:
betablokery KONIECZNIE!.
Chcesz ją zabić debilu? Kolega wyżej ci wyjaśnił dlaczego mogłoby do tego dojść. Jeżeli nie masz wiedzy to się nie udzielaj, bo słuchanie takich rad może skończyć się tragicznie.
Rejestracja: 2016
Użytkownik nieaktywny
  • 1159 / 136 / 0


02 sierpnia 2017sprntR pisze:
betablokery KONIECZNIE!! na pewno babcia ma gdzies zkitrane w swojej domowej apteczce jakies leki na serce. do tego jeszcze mozna dozucic tak jak kolega wyzej napisal jakies relanium jak macie.
za takie pierdolenie powinien być ban instant. Człowiek pyta co robic w dziale sytuacji kryzysowych a ty polecasz mu beta-blokery po stymulantach. Jesteś debilem to się nie wypowiadaj, bo przez Twój głupi wpis na forum ktoś może umrzec.
Rejestracja: 2018
Użytkownik nieaktywny
  • 3 / / 0


Wiedza w pigułce w tym artykule pochodzi z bloga kwantoria.pl . Polecam i pozdrawiam <3 :) !
http://kwantoria.pl/kiedy-zadne-srodki- ... -organizm/
Rejestracja: 2011
  • 7241 / 724 / 0


17 czerwca 2017TK81 pisze:
Pomoże ktoś?
Ogarnij diazepam albo klonazepam, ta leki rozluzniaja miesnie.Palce sie rozuluznia.Szkoda ze nie masz owych benzo, ale sprobuj 2,5 mg lora.
Rejestracja: 2016
  • 2560 / 369 / 3


Postępowanie w przypadku przedawkowania, nie tylko stymulantów.

http://rm-twojapasja.blogspot.com/2016/ ... e.html?m=1
Posty: 9 Strona 1 z 1
Wróć do „Postępowanie i rady – kompendia”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości