Wentylacja boxa.

Moderator: Konopia

Posty: 59 Strona 3 z 6

 

Rejestracja: 2005
  • 137 / 2 / 0


po co kupowac tabletki z co2 jak można tanio i przyjemnie zamontować butelkę z wężykiem z korku, wężyk dać do boxa i napełnić butelkę zaczynem z drożdzy i cukru? :P Mamy darmowe co2 ;) Ilośći dość spore z takiej buteleczki 1l :D Po 2 tyg wracamy, wymieniamy "zacier" na świeży i heja. Po zbiorach destylujemy zaciery i robimy makumbe z liści ;p

 

Rejestracja: 2005
  • 1809 / 4 / 0


iwil wiesz to z własnego doświadczenia? czy tylko gadasz podsłyszane rzeczy?
Z tego co ja słyszałem od osób które tą metode stosowały jest ona d dupy...

To nie zmienia faktu ze te tabletki CO2 tesh sa dupne... oplaca sie je stosowac tylko w przypadku uprawy hydroponicznej

Dlaczego poszukiwanie przyjemności staje się pułapką? Mózg uzależniony [REPORTAŻ]

Uzależnienie przechwytuje szlaki neuronowe mózgu. Naukowcy podważyli pogląd, że uzależnienia są skutkiem wad charakteru. Szukają metod leczenia dających nadzieję na wyrwanie się ze spirali cierpienia, w której tkwi dziesiątki milionów ludzi.

W foteliku przewoził narkotyki i posiadał 4 zakazy prowadzenia pojazdów

Podczas sprawdzania dokumentów, funkcjonariusz zauważył leżące na foteliku zawiniątka...

 

Rejestracja: 2005
  • 314 / 1 / 0


Leo ja to wiem z własnego doświadczenia. Nie konopnego ale winowarskiego :P Co rok robie wino i daje drożdze winowarskie+ cukier+ woda+ owoce. Przez pierwsze 3 tygodnie gdy co2 przejdzie przez filtr (taki pozakręcany kawał szkła z wodą w środku) nie wydziela to zapachu tylko CO2. Po tym czasie reakcja nie jest już tak gwałtowana i najlepiej zrobić to od nowa. Cukier kosztuje więc czy nie lepiej zrobic dobre winko do dobrego zioła ?: P

 

Rejestracja: 2005
Użytkownik nieaktywny
  • 46 / / 0


mam problem, ponieważ mimo wentylacji (2 wiatraczki od kompa non-stop) temperatura w boxie waha sie od 27 do 35 st. Jaka jest górna granica tolerancji? Narazie nauczyłem się już, ze kiełkowac trzeba w niższej temp., bo kiełki przeschły w ciągu kilkunastu godzin i nawet nie zdąrzyły się wybić z ziemi :/

 

Rejestracja: 2005
Użytkownik nieaktywny
  • 46 / / 0


ok, już widzę :]

"Temperatura w pomieszczeniu nie powinna przekraczać 29 st. C (lub 33 st. C jeśli dodajesz sztucznie dwutlenku węgla). "

Co znaczy, ze musze wykuć dziurę w ścianie :]

 

Rejestracja: 2005
Użytkownik nieaktywny
  • 34 / / 0


jeśli chodzi o stosowanie cukru i drożdży to ja osobiście zaniechałem tego pomysłu, ale zaznaczam ze moj box byl wiekszy niz na 3-4 roslinki...niektorzy mowia ze o dziala no ale tak jak mowie maja male boxy to moze i tak jest...do mojego wstawilem butle z gazem taka turstyczna 2kg...dziala ona przez 10 dni...mam 2 w jednym zponiewaz i cieplej i wiecej co2...

jesli natomiast chodzi o wentylacje to jestem zywym przykładem osoby ktora zaniedbała wentylacje...troche z niewiedzy, troche z lenistwa...MUSI POWTARZAM MUSI BYĆ przepływ powietrza przez boxa !!! tak samo MUSI POWTARZAM MUSI BYĆ mieszacz powietrza w środku boxa...jesli nie masz tych rzeczy to zapomnij o plonach no chyba ze na skreta he he

jak to zrobic?
---3 wentyle od kompa ale takie okolo 400mA i srednicy ok. 90mm-wzwyż...
---do tego najtaniej jest zastosowac ładowarki od starych telefonow..jak ty nie masz w chacie to znajomi maja od starych hebli albo zgubionych telefonow...
---opcjonalnie kupic mozna zasilacz uniwersalny na allegro albo w sklepiku osiedlowym (u mie 3-12V-regulowane i 1500mA kosztuje 18 zł)
---łączy sie to wszystko tak ze czerwone kabelki razem i do jednego kabelka od zasilacza, opcjonalnie kazdy wentylatorek do kazdej ładowarki...

Nie zaniedbajcie tego bo zasilacz ma np. tylko 15 W a 3 ładowarki coś koło tego wiec koszty zadne a efekt murowany

 

Rejestracja: 2005
Użytkownik nieaktywny
  • 140 / / 0


Mieszacz powietrza niejest niezbedny. jezeli jest w miare szczelny box z prawidlowo umieszczonym wentylem wyciagajacym u gory a temperatura kolo roslin ok to niemasensu pakowac wiatraka jeszcze jednego i wcale niebedzie mimo tego co powiedzial moher palenia na skreta. Jezli ktos ma jednak pomimo dobrego wyciagania powietrza z boxa klopoty z temp za wysoka lekko pod hpsem to poprawe przyniesie umieszczenie nadmuchu tak zeby dmuchal na zaroweczke np od dolu do gory po lekkim ukosie hyhy

 

Rejestracja: 2005
Użytkownik nieaktywny
  • 34 / / 0


TasteOfHaze pisze:
Mieszacz powietrza niejest niezbedny. jezeli jest w miare szczelny box z prawidlowo umieszczonym wentylem wyciagajacym u gory a temperatura kolo roslin ok to niemasensu pakowac wiatraka jeszcze jednego i wcale niebedzie mimo tego co powiedzial moher palenia na skreta. Jezli ktos ma jednak pomimo dobrego wyciagania powietrza z boxa klopoty z temp za wysoka lekko pod hpsem to poprawe przyniesie umieszczenie nadmuchu tak zeby dmuchal na zaroweczke np od dolu do gory po lekkim ukosie hyhy
byc moze tak jest ale w przypadku malych boxów. mowiac ze nie potrzeba mieszacza poruszasz tylko sprawe temperatury a co w takim razie z aparatem szparkowym i co2 wokół niego? jesli powietrze sie nie rusza to roslina zeżre co2 dookola liscia i dalej lipa. ja zastosowalem mieszacz choc nie potrzebowalem regulowac temperatury.i chetnie bym kupił jakis wiatraczek nie za duzy ale taki obrotowy/pokojowy tylko mniejszy zeby sie sam poruszal w boxie. efekt murowany

 

Rejestracja: 2005
Użytkownik nieaktywny
  • 47 / / 0


z całym szacunkiem, powietrze nie może się nie ruszać, z podstawówki wiem że istnieje coś takiego jak konwekcja

 

Rejestracja: 2005
Użytkownik nieaktywny
  • 34 / / 0


no to moze na chlopski rozum: widzial ktos kiedys zdjecie uprawy gdzie byly fajne dorodne szczyty i nie bylo widac wentylatora gdzies w kadrze? bo ja nie ...i basta
kto nie chce niech nie stosuje a w zasadzie to nie wiem o czym ta gadka: koszt wentylatora uzywki 3zł ładowarka za darmo bo lezy w sufladzie i koszt energi : trudny raczej do policzenia ale niech bedzie 1zł na miech
Posty: 59 Strona 3 z 6
Wróć do „Wentylacja”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości