Czechy a Polska

Rozmowy na temat działania psychoaktywnego kannabinowego konopii.

Moderatorzy: Konopia, Psychodeliki

Posty: 10 Strona 1 z 1

Autor tematu
Kush69
Posty: 1
Rejestracja: 11 stycznia 2017


Witam panowie, pytam w tym dziale bo temat zakladany na szybkosci. Jak ma się sprawa przejazdu przez granicę z Czech do Polski wiozac różne "pamiatki" :D przypalowo czy raczej luzik? Jakieś sprawdzone metody? I przy okazji-warto szukać po pubach i rodowitych Czechach czy lepiej podbijać do Murzyna na mieście i tak załatwiać temat? Dzięki i zdrówka :D


jezus_chytrus
Posty: 2279
Rejestracja: 05 stycznia 2014
135
18


Jeżeli znajdziesz w Czechach murzyna, będzie to najprawdopodobniej cygan : )

gdzie indziej na hyperrealu
Po długich politycznych zmaganiach miasto Paryż otworzyło swój pierwszy pokój do bezpiecznej konsumpcji narkotyków (drug consumption room, DCR). Portal Drugreporter przeprowadził z pracującą w Gaia-Paris wolontariuszką wywiad dotyczący planów na przyszłość.
Australijska policja przejęła na początku lutego 903 kilogramy przemyconej przez port w Melbourne metamfetaminy. To największa ilość tego narkotyku, jaka została dotąd jednorazowo przechwycona w Australii.

EKSUDIPRODZEKTU
Posty: 687
Rejestracja: 27 maja 2015
41
45


Granice mozesz w sumie przekroczyc w dowolnym miejscu. A skoro nie ma kto cie kontrolowac poza posterunkiem granicznym, to luzna guma, bralem udzial 2 razy w wycieczce autokarem z Karpacza do Pragi i jakis pepickich zadupiow, zadnych kontroli - 2 lata temu.


Brutalny
Posty: 242
Rejestracja: 28 maja 2015
4
7


osobiście nigdy nie przekraczałem granicy ale kumpel jeżdził tam z ekipa na party , wracali z buta przez granice mówił ze zawsze bez lipy i przywoził topki na spróbowanie , z innego źródła słyszałem podobne opinie wiec ogolnie powinien być luz


okorekina
Posty: 86
Rejestracja: 20 października 2016
1
2


oGólnie konopie sa nielegalne, chyba ze posiadasz stosowne pismo od lekarza, ze stosujesz konopie do uzytku leczniczego, leczysz sie oto tym zielskiem


jezus_chytrus
Posty: 2279
Rejestracja: 05 stycznia 2014
135
18


^
Nigdy nie byłem, ale z tego co czytałem, można chyba mieć legalnie do 10 g (?)


Eskevar
Posty: 36
Rejestracja: 21 lipca 2014
2


Polecam takie przewozy jak m.in lajkonik. A co do tematu to warto podbijac do wietnamcow, np. w czeskim cieszynie sami zapraszaja na "cos fajnego", ceny w zaleznosci od ilosci ale maks 25/g. Wyglada, pachnie, kopie i wychodzi jak trzeba jednak smak jaki temat pozstawia w ustach pozostawia wiele do zyczenia, wydaje mi sie, ze stosuja tony sztucznych nawozow i nie oczyszczaja tematu do konca.


PowerOfFlower
Posty: 601
Rejestracja: 06 września 2014
25
36


11 stycznia 2017jezus_chytrus pisze:
Jeżeli znajdziesz w Czechach murzyna, będzie to najprawdopodobniej cygan : )
Oj to polecam przejechać się do Pragi, albo nawet na Stodolni :-) .


Co do tematu od Wietnamców rzeczyście kiedyś było po 25. Najarać sie najara, ale dupy nie urywa. Też słyszałem opinie, że temat od nich jest "kopany".


szmeges
Posty: 120
Rejestracja: 23 stycznia 2017
14
1


Z wietnamka w czechach tak jak z wietnamka w Polsce. Dobre odmiany ale chujowo wychodowane i wysuszone. Wracajac lepiej skitrac w majtki ( wszystkie inne miejsca moga ci przetrzepac a nie slyszalem zeby komus osobista robili podczas kontroli ktore zdarzaja sie babrdzo, bardzo rzadko- poprstu celna stoi czasem po drodze w pasie przygranicznym). W czechcach mozesz miec wyjebane , najwyzej zabiora temat i dostaniesz smieszny mandat


Sonic1
Posty: 13
Rejestracja: 20 września 2016


Jeszcze ani razu nie miałem przypału . A do Czech jeżdżę bardzo często w końcu mam 40 km do coffa :D. Zawsze babkę w majty chowam i na luzie można jechać :) A z babką jest różnie raz jest kozaczek a raz dupy nie urywa zależy jak trafisz . Ostatnio miałem fajnego lemona a 2 tyg później jak pojechałem to już nie było to co wtedy :)

Posty: 10 Strona 1 z 1
Wróć do „Marihuana”
Na czacie siedzi 16 uczestników Wejdź na czata

Awatarsandradobrze  AwatarMondengel  Awatarkfs  AwatarSassyFungus  Awatariliketrains1337  AwatarCristianoTramaldo  Awatarbadmouse  Awatarunknown  AwatarPierwotnyWilk  Awatarkkrecha  AwatarGlassEyes  Awatarqwertz  Awatarpierunskimixer  Awatarbazylekm  Awatarwhitealex  AwatarGG Allin  

Kto jest online

Obecnie tego podforum nie przegląda żaden zarejestrowany hyperrealowicz (0 gości)