2-FMC; Ortoflufedron

Pochodne katynonu, zawierające w strukturze atom z grupy fluorowców, nie pasujące do powyższych kategorii.

Moderator: Stymulanty

• 284 / 3 / 0

Jak się ma 2-FMC do Thio czy MPA? Jestem kompletnym laikiem w beta ketonach.
  • 1794 / 151 / 0

Według mnie na równi z thio, słabsze od MPA.

Czy użytkownicy marihuany są bardziej narażeni na COVID-19? Lekarz odpowiada na pytania.

Czy użytkownicy marihuany są bardziej narażeni na COVID-19? Na pytania odpowiada lekarz specjalizujący się w wykorzystaniu konopi w medycynie.

Wrocław: areszt za fałszowanie recept na leki narkotyczne

Wrocławscy policjanci zatrzymali mężczyznę, który rozprowadzał silne leki narkotyczne oraz fałszował recepty i realizował je w aptekach. Mężczyzna trafił do aresztu. Zatrzymany został także jego klient, w którego mieszkaniu policjanci znaleźli 400 porcji marihuany.
  • 284 / 3 / 0

A jeszcze jeśli chodzi o alfe-PVT?
  • 1794 / 151 / 0

a-PVT na pewno jest mocniejsza...
  • 3529 / 22 / 0

Zaciekawiliście mnie tą substancją,wydaje się być dobrym rozwiązaniem do miksów.Chyba do 3mmc zamówię także 1g 2 fmc.
  • 1794 / 151 / 0

No to jest dobra myśl, 2-FMC prócz stymulacji nie doda od siebie jakichś niechcianych efektów w stylu alfy czy pente :D tak więc myślę że jest to dobry stymulant - ale na podbitkę do mixów :) bo sam w sobie moim zdaniem szału nie robi (rodzaj i poziom stymulacji bliźniaczo podobny do thiothinonu).
I powinno być to w kurwę tańsze - ze 20zł bym dał, bo taki z tego stim jak z dimetylonu czy 3,4-DMMC euforyk :cheesy:
Wtedy mógłbym to żreć codziennie rano na rozbudzenie. Ale jak krzyczą 40 zł to nie, nie, nie... za tyle etylofenidat lepiej wyjdzie. Jedną rzecz zauważyłem - wzmożona potliwość i wazo... ciekawe czy to cecha wszystkich fluorowców.
  • 127 / / 0

Mi ta substancja nie podeszla.Jak dla mnie ma ona nikły potencjał rekreacyjny
  • 68 / / 0

po jakim czasie mozna spokojnie zasnac od ostatniej dawki ? np ostatnia dawka 100mg
Wróć do „Halokatynony”