6-APB + UR-144

Łączysz? Doradź!
patrz: Reguły działu i Spis treści

Moderator: Wszyscy moderatorzy

Regulamin forum
  1. Staraj się określać połączenie jako pozytywne, bądź negatywne – bazując na doświadczeniu, uwzględniając czy miałeś dobry set&setting.
  2. Każda substancja się liczy, chyba że nie ogarniasz. Niewiadome ilości też należałoby podać.
  3. Nie doradzaj, jeśli to nie jest oczywiste. Łatwiej zapytać, aby dyskusja mogła nastać. To nie jest takie proste.
Posty: 4 Strona 1 z 1
Rejestracja: 2006
  • 70 / 1 / 0

Siema wszystkim. Pojebało mi się w głowie, ale nie wiem co to jest i co robić także kieruje się do doświadczonych ćpaków. Otóż w sobotę wziąłem 160mg 6-APB i i 50mg 5-APB do tego trochę mj (jakiś słaby maczak) . Faza ogólnie dobra tyle że różniła się od normalnej tym, że przez jakiś czułem jakbym tracił władzę w rękach. dziwne uczucie, ale cały czas miałem podwyższony poziom serotoniny także nie martwiłem się zbytnio. Na drugi dzień normalna zwała. Kurowałem się UR-144. W poniedziałek ostre przeziębienie kupiłem gripex, dużo owoców i zupa. W pewnych momentach palenia paranoja bez powodu. We wtorek dalej paliłem bo tą paranoję potrafiłem jakoś stłumić choć czułem jakby nie chciało mi się żyć, jednak myślałem że to skutek mocnego przeziębienia.W środę już skończyłem ze wszystkim, nic nie brałem, nagłe ataki agresji, szczęścia i ten strach bez powodu. W nocy masakra bałem się ciemności jak małe dziecko, nawet gorzej bo panicznie lub że ktoś się włamię do domu. Totalnie bez sensu. Nie spałem całą noc. Dopiero wstałem. Przez 10 minut było normalnie i znowu strach i lekkie odrealnienie, brak chęci do życia, Muszę iść na zajęcia a czuje że wybuchnę agresją na znajomych, albo nie będę się odzywał jak w jakiejś apatii albo się rozpłaczę. Ogólnie gdy jakiś bodziec zewnętrzny zadziała na konkretną emocję to odczuwam ją niewyobrażalnie mocno. Mam takie wahania nastroju, że ciężko mi to ująć w słowa. Psychiatra to najlepszy pomysł? Poczekać kilka dni czy jutro iść ? Co za porażka :huh:
Rejestracja: 2012
  • 581 / 6 / 0

już ktoś miał podobną rysę i to po samym apb
z tego co pamiętam chyba zbyt dobrze się nie skończyło i konkretnie zrysowało mu beret
mozesz poszukac tego wątku, nie pamietam jak sie nazywał
pewnie słowa kluczowe coś z apb i psychozy

Od samego brania psychodelików świat się nie zmieni. Ale mogą w tym pomóc

Psychodeliki same w sobie nie rozwiążą żadnych naszych problemów. Jeśli więc chcemy włączyć je do naszej kultury w sposób odpowiedzialny społecznie, musimy stworzyć wokół nich odpowiednie wartości i style życia – mówi Henrik Jungaberle w rozmowie z Maciejem Lorencem.

Efedryna w przesyłce pocztowej z Chin

Łącznie w kontrolowanej przesyłce znajdowało się 2880 kapsułek z niedozwoloną zawartością.
Rejestracja: 2006
  • 70 / 1 / 0

Myślę, że to przejdzie. po napisaniu tego tematu zacząłem sprzątać, w pewnym momencie zapomniałem o moim ciężkim stanie psychicznym i nastał spokój. Do tej pory nie odczuwałem tego nie znośnego "strachu" dopóki nie przeczytałem Twojej wypowiedzi. Na pewno zostawiło mi to rysę na psychice jednak dużą rolę odgrywa u mnie jak widać wkręta. Nie mogę się tym za bardzo przejmować, a czuję że wszystko wróci do normy. Już czuję się mniej odrealniony. Póki co zero dragów, ograniczenie negatywnych emocji, stresu. Tobie pewnie chodziło o ten wątek http://talk.hyperreal.info/nag-problemy ... 20psychozy. Na szczęście u mnie nie pojawiły się bóle głowy i apetyt mam w porządku.Także z mojej strony przestroga co do tej używki i odradzam ją każdemu bez względu na stan psychiczny. W najbliższych dniach napiszę co u mnie. Pozdro
Rejestracja: 2008
  • 1530 / 4 / 0

Poczekaj z miesiąc, dwa aż serotonina wróci do normy. Jeżeli nie przejdzie to zostaną chyba tylko leki...
Posty: 4 Strona 1 z 1
Wróć do „Miksy”
Na czacie siedzi 1200 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: mangojuice, NiebieskiLis, Sawant i 4 gości