Poppy seed tea - kupno maku

Dyskusja na temat różnych odmian maku i ich działaniu psychoaktywnym.
Więcej informacji: Mak lekarski w Narkopedii [H]yperreala

Moderatorzy: Magiczny Ogród, Opioidy

Użytkownik zbanowany
  • 25 / / 0

nie mam dużego doświadczenia z makiem, zdarzyło mi się robić PST tylko kilka razy. ostatnio znalazłem w sklepie maczek po 3zł za 200 gram z ciekawości kupiłem dwa opakowania (nazwy zapomniałem, podam w najbliższym czasie. zrobiłem z tego przepłuczkę, bez użycia kwasku itp. pobełtałem to kilka minut. wyszło mi coś ponad 2 kubki. wypiłem na kilka grzdyli na pełny żołądek. powoli zaczynało robić się miło, po kilkunastu minutach poczułem trudności z oddychaniem, zakręciło mi się w głowie, szum w uszach, ciarki itd. trwało to kilkanaście minut. w pewnym momencie myślałem, że będzie za mocno. po tych kilkunastu minutach zrobiło się słabiej, ale jednak trzymało - trzyma mnie nadal, pomimo kilku godzin, ale jednak na prawdę słabiutko. to normalne działanie jak na 400g czy jednak szukać jakiegoś mocniejszego maku?
  • 31 / / 0

Witam wszystkich poppy-MAniAKów :-p kupiłem dzisiaj w lidlu mak Gardis (18.10.2013r.), kolor nasion wyjątkowo czarny, więc zadowolony udałem się do domu. Niezwłocznie zabrałem sie za przepłuczke (700g); Co co się okazało? Wyrzuciłem kase w błoto... co prawda nie jest to duży koszt, bo 350g= 3.5zł, no ale zawsze cos :-) . Wracając do samej herbatki- nie było w niej nawet odcienia brązowego.., barwa podchodziła pod kolor mleka, chociaż była trochę mętniejsza. W smaku dobre (czyt. niedobre), bo przecież chodzi nam o zmysłową goryczkę.. Od razu chcę zaznaczyć, że przepłuczki wykonywałem już nie raz i nie ma mowy o błędnym przygotowaniu. Jak więc możliwe, że mak o tym terminie ważności i czarnych nasionach nie poklepał? :-( Mieliście może taki problem?

Kompot. Historia polskiej heroiny