Poppers

Najprostsze substancje odurzające, m.in. eter dietylowy i podtlenek azotu (N2O).
Więcej informacji: Inhalanty w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Dysocjanty

Posty: 231 Strona 3 z 24

 

Rejestracja: 2006
  • 21 / / 0


bla bla bla gdzie niepojawi sie watek o popersie to juz wyskoczy 3-4 plytko myslacych ludzi i pierdoli ten farmazon ze to dla gejow
jesli ktos jest zydem i nosi spodnie reebok to ty niemozesz ich nosic bo tez bedziesz zydem ??
jak ktos pali bucha i rozjebie sie na psach to jak ty palisz bucha znaczy ze jestes frajerem ??
sam jestem ciekawe dzialania popersa i se zamowie niedlugo z allegro tylko nie te polskie taboo te imitacje tylko zagraiczne np rush amsterdam itp i pierdoli mnie to ze jakis gej tam tego uzyl czy cos

 

Rejestracja: 2005
  • 32 / / 0


Popieram sram na tych geji i rowniez jak bede zamawial to nie polska imitacje tylko cos zagranicznego w sumnie to sie niezle podkrecilem na to na baletach zlapie mnie jakas zwalka lekka niuchne sobie i chyba sie zrobi milej:D

Farmaceutyczny gigant oskarżony o wywołanie fali śmiertelnych przedawkowań

Nad potężną rodziną Sacklerów – właścicielami amerykańskiej firmy farmaceutycznej Purdue Pharma produkującej OxyContin – zbierają się czarne chmury. Czy w końcu nadszedł czas, by zapłacili za swoją rolę w rozpętaniu i podtrzymywaniu największej epidemii uzależnień w historii USA?

Mogą pomóc w depresji, a nawet uwrażliwić na kwestie klimatyczne. Czy psychodeliki uratują świat?

MDMA przechodzi właśnie ostatnią fazę badań farmakologicznych w USA. Dotychczasowe wyniki pokazują, że dwukrotnie zwiększa skuteczność terapii osób ze stresem pourazowym - mówił w TOK FM Michał Lorenc, autor książki "Czy psychodeliki uratują świat?".

 

NH3

Rejestracja: 2006
  • 6 / / 0


Z tego co gdzieś kiedyś czytałem poppers jest zabroniony w wiekszości państw UE, również w Holandii. Te "polskie imitacje" nie są takie złe. Osobiście lubie na jakiejś imprezie podczas tańca sobie niuchnąć - daje chwilowego kopa :). Pozdrawiam.

 

Rejestracja: 2006
  • 30 / / 0


co ty NH3 pierdaczysz?? poppers z tego co mi wiadomo jest legalny wszędzie. pierwszy raz kupiłem w sex shopie 10ml za 40pln, a teraz sam go robie, akurat cacham z buteleczki 30ml cała pełniutka:D za odczynniki na 1litr trzeba zapłacić ok 30zł, wiec chyba nie powiecie ze sie nie opłaca??

 

Rejestracja: 2006
  • 217 / / 0


Testowałem Poppersa nic nadzwyczajnego. Zwykle niezły na dyskoteki np. do alkoholu, lub innych używek. Poza tym to środek bardzo silnie żrący i łatwopalny. Powinno się go zażywać poprzez nasączanie jakiejś szmatyki, cZy chusteczki. Niestety przeważnie ludzie prosto z buteleczki go walą. Co szkodzi o wiele bardziej. Ktoś mi mówił, że jest również dostępny w sklepach motoryzacyjnych jako środek do czyszczenia głowic czy coś takiego. Wie ktoś coś o tym?

 

Rejestracja: 2006
  • 30 / / 0


:nuts: tak, jest to płyn do czyszczenia głowic ale magnetofonowych. dostępny jest w sklepach elektronicznych

 

Rejestracja: 2006
  • 217 / / 0


.
Ostatnio zmieniony 23 grudnia 2007 przez ChestYakaMarkos, łącznie zmieniany 1 raz.
Rejestracja: 2006
  • 803 / 11 / 0


Rodzynka pisze:
Nie prawda, ja wiem dla kogo został stworzony poppers (a w zasadzie azotyn amylu czy tam butylu ;) )
Dla osób które zatruły sie cyjankami ! Gdyby był tylko dla pedałow to w ksiąze do preparatyki organicznej środków leczniczych z 1970 roku nie byłoby opisu syntezy a jest :P
uzywaja go i geje i hetero :-D ..raz tatuowalam geja ktory chwile przed dziargaiem (bal sie bolu)nawachal sie tego...tak mi sie wiercil na fotelu ze myslalam ze szlag mnie trafi..jego chlopak tez sie nawachal i zaczal nam totalnie juz przeszkadzac(gzil sie do niego jak kot w rui)stwierdzilam ze wtakich warunkach niebede pracowac ...zawinelam caly sprzet i wyszlam niekonczac-potem sobie winnym studio dokonczyl.geje uwielbiaja poppersa...i w sexshopach to oni najczesciej go kupuja ;-)..wiem ze slyszenia mam duzo znajomych gejow.(tych kupujacych i tych pracujacych w sexshopach)
Ostatnio zmieniony 19 sierpnia 2006 przez wisior, łącznie zmieniany 1 raz.

 

Rejestracja: 2006
  • 2 / / 0


Jak juz gdzieś napisałem, weźcie swoją kobiete, łyknijcie dobre Extasy, zacznijcie robić to co najpiękniejsze na świecie, a jak bedziecie dochodzic to wciagnijcie ( nieprzerywając ruchów biodrami ;) ) gruuubą dawke popka. Przeżycie nie do opisania. Ci co nie mają kobiety niech spróbują z ręką :D

Ja używam Reds'a, ostatni na dole po prawej na stronie: poppers.pl. Kiedyś udało mi się niuchnąc 30 ml, różnica w odczuciu spora, dostępność mierna, niestety...

 

Rejestracja: 2006
  • 217 / / 0


.
Ostatnio zmieniony 23 grudnia 2007 przez ChestYakaMarkos, łącznie zmieniany 1 raz.
Posty: 231 Strona 3 z 24
Wróć do „Środki wziewne”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości