Pomocy ! Nie Mogę Sobie poradzić z odstawieniem amfetaminy

Dział dostępny także bez rejestracji, gdzie szybko możesz otrzymać odpowiedź, gdy czas jest na wagę złota.

Moderatorzy: Wszyscy moderatorzy, Zdrowie

Posty: 13 Strona 1 z 2
Rejestracja: 2019
  • 0 / / 0


Witam wszystkich zacznę od tego że wjebalem się w gowno przez parę lat lecialem na amfie chciałem z tym skończyć wyjechałem razem z kobietą która poznałem do niemiec chciałem zacząć od nowa było ciężko lecz poszedłem do pracy i tu się zaczęło w firmie nie daleko obok mojej poczestowano mnie znowu i tak już biorę do tej pory caly czas nie wiem jak mogę to scierwo w końcu rzucić najgorsze to że jak nie biorę to bije mi mocno serce nie mam siły wogole zasypiam na stojąco i to dosłownie i wszystko mnie boli natomiast jak biorę to czuje że głowa mi siada bo mam różne schizy że każdy o mnie mówi że ludzie coś snują podejrzewam nawet najbliższych jak mam to zostawić czy jest coś może czym chociaż to zastąpie no już sam nie wiem przepraszam za nie lad wiadomości ale jestem już roztrzesiony . Dodam że mam dopiero 23 lata i jedyne czego pragnę to żeby czuć się tak jak kiedyś bez amfy mieć siłę być rozgadanym i nie mieć boli . Szczerze to nawet nie wiem czego oczekuje po opublikowaniu tego postu ale już nie wiem co robić. Najgorsze jest to że myslac że ten syf mnie wyniszcza w tej samej chwili potrafię wziąść kreskę . Juz nie daje rady . I proszę o odpuszczenie sobie negatywnych komentarzy typu że się uzalam bo naprawdę dużo przeszedłem i zawsze dawałem radę lecz teraz już nie mogę. :niewiem:

Zmieniłem nazwę tematu na bardziej miarodajną. Była bez merytorycznej wartości. DexPL
Rejestracja: 2016
Użytkownik nieaktywny
  • 394 / 10 / 0


Jak chcesz odstawić fete a musisz funkcjonować tj. chodzić do pracy ogarnij sobie metylofenidat/4f-MPH.

A potem to najlepiej jakbyś ułożył sobie diete, wysiłek fizyczny też na propsie = jakiś sport, suplementy (cytrynian magnezu, wit c - codziennie 2razy dziennie 500-1000mg po posiłku, może spirulina na odtrucie organizmu? to taka podstawa) no i nie obejdzie się bez pracy nad sobą.

Posiadanie w czynie ciągłym

...czyli pół kilograma marihuany na raty okiem prawnika.

W Polsce od picia alkoholu umiera rocznie jedno miasteczko - 12 tys. osób

Rocznie w Polsce od alkoholu umiera małe miasteczko - 12 tys. osób, a ograniczenie punktów sprzedaży na poziomie samorządowym okazało się porażką.

ZX

Rejestracja: 2018
  • 94 / 32 / 0


Cóż, niektorzy jak się wjebią, to ćpają do śmierci i czasami duże ilości, tak, że żywot na amfie kończą po 5 latach kiedy to się rozpadają.
Jednak każdy człowiek ma potencjał żeby rzucić i nie wracać, wystarczy chcieć i się pilnować. Jak się nie potrafisz pilnować to się ockniesz dopiero w psychiatryku albo więzieniu jak coś pod wpływem paranoi nabroisz albo w szpitalu z rozjebanym narządem wewnetrznym.
Musisz iść do lekaża żeby ci przepisał coś żeby ci się bez amfy dobrze żyło w okresie, kiedy dochodzisz do siebie.
5-HTP uzupełnia rozjebaną serotoninę, tak 200 mg dziennie po ciągu amfy.
Na serce też coś pewnie dostaniesz.
Nie wiem co to masz za bóle ale chyba przesadzasz z tym wszystkim.
Mi to wygląda na to, że masz ostrą paranoje i jak starasz sie rzucić to ci się pierdoli w głowie że cie boli, serce bije i takie tam wkręty.
Najlepiej by było udać się do psychiatry, tam ci stwierdzą psychozę i dadzą odpowiednie leki.
Tylko żebyś z tymi lekami nie ćpał, bo swój stan pogłębisz nieodwracalnie. Tak, że ci schizy się wmontują na zawsze i nawet po lekach je będziesz miał.
Rejestracja: 2016
  • 532 / 57 / 0


Do psychiatry po neuroleptyki i koniec ćpania
Rejestracja: 2019
  • 97 / 4 / 0


Jak dostanie neuroleptyki to zwiększy ilość amfy taka prawda
Rejestracja: 2011
  • 1326 / 471 / 0


Jak jest głupi to tak zrobi, jak naprawdę chce się ogarnąć to będzie słuchał zaleceń lekarza, a bez wspomagania, nie da rady odstawić.
Rejestracja: 2017
  • 748 / 164 / 0


dokladnie, do lekarza i sluchac go co mowi. ja sobie poradzilam z rzuceniem fety...zamieniajac na procenty. nie polecam.
Rejestracja: 2019
  • 2 / / 0


Hej! Mam problem od jakiegoś miesiąca normalnie wciągałam amfetaminę i nie miałam do tego czasu takiego objawu jak np to ze swędzi mnie skóra po amfie. Od czego to może być czy to naprawdę może byc od fety czy od tego że może ona być nie do końca czysta.
Rejestracja: 2017
  • 281 / 58 / 0


@magda1211, tak to może być od fety. Ścierwo odwadnia organizm, skóra się wysusza co może powodować świąd. Spróbuj stosować jakieś kremy nawilżające, a najlepiej to przystopuj z tym gównem zanim zrobi z Ciebie totalnego wraka.
Rejestracja: 2014
  • 1480 / 121 / 1


Do psychiatry po leki ciężkie opierdalacz a neuroleptyki tak żeby spał przez tydzień i wstawał tylko jeść i srać. Poza tym może jakiś antagonista noradrenaliny
Posty: 13 Strona 1 z 2
Wróć do „Sytuacje kryzysowe”
Na czacie siedzi 51 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości