oglaszamy24

Dział poruszający prawne kwestie użytkowania narkotyków. Legalizacja, kary, pytania do adwokata.

Moderator: Prawo

Posty: 218 Strona 17 z 22
Rejestracja: 2018
  • 124 / 18 / 0

Musiales mieć szczęście czyli aptekę zamykaną na klucz zamiast takiej z drzwiami automatycznymi bo z takiej juz nie spierdolisz, od razu jest alarm.
Rejestracja: 2016
  • 111 / 12 / 0

Nie znam takiej apteki, żeby były automatyczne drzwi. To nie bank.

Politycy i prezydenci przeciwni marihuanie, którzy nie mogli oprzeć się jej urokowi

Niesprawiedliwa delegalizacja konopi indyjskich to temat, który jednoczy użytkowników marihuany na całym świecie. Być może, najbardziej irytujące zachowanie przejawiają przywódcy polityczni, którzy utrzymują swój sprzeciw wobec marihuany, mimo że sami z niej korzystają.

Podlaskie: 37 przypadków zatruć dopalaczami w ciągu roku. Jedna osoba zmarła.

Do podlaskich szpitali trafiają głównie mężczyźni po 25. roku życia
Rejestracja: 2018
  • 124 / 18 / 0

...Nie znasz apteki, ani nie widziales nigdy takiej z drzwiami jak, np. w galerii?
Jesteś farmaceutą w końcu, ale chyba na wsi , skoro takiej apteki nie widziales :o
Rejestracja: 2016
  • 111 / 12 / 0

To są normalne drzwi i nikt ich niczym nie blokuje zdanie jak jest przypal. To nie jest bank.

lol

Rejestracja: 2006
  • 2712 / 268 / 0

tez sobie takich nie przypominam, ale moze w jakiejs galerii są
Rejestracja: 2018
  • 124 / 18 / 0

......
Jamedris nawet o tym pisała.
To są pancerne drzwi i jak jest przypal to są zamykane automatycznie. Coś jak klatka.
Poszukajcie sobie jej posta jak chceta.

lol

Rejestracja: 2006
  • 2712 / 268 / 0

I gdzie takie drzwi widziales?
To zwrócę uwagę nastepnym razem :extasy:

A juz wiem gdzie moga być. Na kenie Lecrercu na ciszewskiego chyba sa takie :extasy:
Domyslam sie, ze jak są to wlasnie w centrach, tak w normalnych to raczej nie
Rejestracja: 2008
  • 271 / 50 / 0

To może to nie apteka tylko pralnia brudnego siana skoro są tam drzwi pancerne xD
Rejestracja: 2014
  • 8205 / 1081 / 0

^
Pralnie brudnego siana "wdraża się" w biznesach, gdzie dochód jest trudny do zweryfikowania (usługi - np kosmetyczka, fryzjer). Apteka to w uproszczeniu sklep, gdzie wszystko można obliczyć co do grosza.
Rejestracja: 2014
  • 54 / 8 / 0

Farmaceuci w aptece widząc porobiona recke najczęściej dają możliwość odwrócenia się na pięcie i spierd****** stamtąd. Chyba, że próbujesz więcej niż raz w tej samej, lub już kiedyś zrealizowałes fejka i pamiętają. Co do ogłaszamy to jeszcze nic nie zamawiałem wysylkowo, ale przy odbiorach osobistych w moim mieście zawsze było wszystko ok.
Posty: 218 Strona 17 z 22
Wróć do „Prawo”
Na czacie siedzi 793 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość