Leki nootropowe - miksy

Łączysz? Doradź!
patrz: Reguły działu i Spis treści

Moderator: Wszyscy moderatorzy

Regulamin forum
  1. Staraj się określać połączenie jako pozytywne, bądź negatywne – bazując na doświadczeniu, uwzględniając czy miałeś dobry set&setting.
  2. Każda substancja się liczy, chyba że nie ogarniasz. Niewiadome ilości też należałoby podać.
  3. Nie doradzaj, jeśli to nie jest oczywiste. Łatwiej zapytać, aby dyskusja mogła nastać. To nie jest takie proste.
Posty: 219 Strona 4 z 22
Rejestracja: 2014
  • 162 / / 0


Cześć,

Próbowaliście może takich miksów:
1. Lek nootropowy + Kanna (Sceletium tortuosum), która jest czasami opisywana jako antydepresant (faktycznie poprawia nastrój). Zawiera mesembrynę która według niektórych źródeł działa jako SSRI oraz inhibitor PDE4. Roślinka z pewnością przejawia synergiczne działanie z wieloma innymi substancjami.
2. Lek nootropowy + 5-HTP
3. Lek nootropowy + L-DOPA lub Mucuna pruriens
4. z psychodelikami? :)
Rejestracja: 2011
  • 767 / 118 / 6


1. Prawdopodobnie dobre combo.
2. Tu nie spodziewam sie synergii.
3. Biorac pod uwage psychostymulujace wlasciowsci dopaminy jako neuroprzekaznika, dzialanie powinno byc synergiczne. Uwazaj jednak, bo nie znam praktycznej strony tej interakcji. Na wszelki wypadek ostroznie :-)
4. Owszem. Nootropy (w moim przypadku noopept) zmniejszaja bodyload, skutki uboczne, nieco stabilizuja dzialanie psychodelikow. Klaruja tez umysl, co moze byc minusem dla tych, ktorzy poszukuja mindfucku absolutnego. Dawki maleja o +/- 10-20%, co stanowi wartosc, ktora juz trzeba brac pod uwage.

Jak to jest, gdy palisz Salvię dla dobra nauki?

Autor artykułu był jednym z 12 ochotników w pierwszym w historii badaniu nad salwinoryną A, w którym użyto obrazowania pracy mózgu metodą rezonansu magnetycznego (MRI). Przeczytajcie jak wyglądało to z jego perspektywy!

Policja ostrzega przed słodyczami niewiadomego pochodzenia ;)

Policjanci z Targówka zabezpieczyli kolorowe żelki niewiadomego pochodzenia. Badania osób, które je spożyły, wykazały ponoć, że w ich składzie znajdowało się LSD.
Rejestracja: 2011
Użytkownik nieaktywny
  • 868 / 10 / 0


2. 5-htp moze delikatnie poprawic nastroj, ale czy ci to pomoze, czy przeszkodzi, czy nie bedzie mialo wplywu, zalezy od tego, jak sobie wkrecisz (od twoich sklonnosci)

3. L-Dopa moze jest psychostymulujaca, ale pobudza bardziej w stylu GBL. Masz checi do gadania z ludzmi i sluchania muzyki czy tam seksu, a nie do nauki. Ja UNIKAM JAK OGNIA pobudzania dopaminy, jak sie ucze. Po jednym dowaleniu l-dopa jestem niespokojny przez 3 dni.

lek nootropowy - spokojny nastroj, chlodna kalkulacja
l-dopa - podniecenie, niepokoj, wlacza ci sie takie ADHD

4. Kiedys wrzucilem piracetam na zwale z 6-APB i to bylo straszne. Innym razem na zwale z 3mmc dawka noopeptu pomogla mi zasnac (a moze sobie wkrecilem). Generalnie nootropy sa uspokajajace.

Podobno piracetam na dzien przed wrzuceniem MDMA przywraca ''magie''.
Rejestracja: 2008
  • 49 / / 0


TheZionTrain pisze:
4. z psychodelikami? :)
piracetam (2400, przez kilka miesiecy wcześniej) plus kwas. jak na moje doświadczenie (takie sobie) efekty nie różniły się od samego kwasa.
Rejestracja: 2014
  • 162 / / 0


Dzięki za odpowiedzi.

Leki nootropowe zainteresowąły mnie po części ze względu na ich standardowe działanie, po częsci na potencjał synergii z innymi substancjami. Może będę miała okazję sprawdzić (gdybym odkryła coś ciekawego, podziele się).

L-DOPA na mnie jakoś specjalnie nie działa, ale może ze względu na niską dawkę? Albo raczej to, że nie brałam przez dłuższy okres czasu. Podejrzewam, że Kanna ma największy potencjał.
Rejestracja: 2011
Użytkownik nieaktywny
  • 868 / 10 / 0


Mnie l-dopa pobudza dosc silnie seksualnie, powoduja nachalne pobudzenie i 3 dniowe problemy ze snem.
Rejestracja: 2013
Użytkownik nieaktywny
  • 95 / 1 / 0


Masa papierosów + etylofenidat + noopept + pasja do niektórych rzeczy, której nie da się powstrzymać = szczęśliwe życie. Haha. :)
Rejestracja: 2012
  • 103 / / 0


U mnie w standardowej opcji pojawia się co jakiś czas na obecną chwilę:

Magnez (chelat bądź cytrynian) + urydyna + witaminy b + omega 3 + teanina + dlpa = taki mix na ukojenie nerwów.

betel sporadycznie ale działa wybornie!

Oprócz tego kofeina bezwodna, zielona herbata.

Jaki mix polecalibyście na poprawę snu?
Rejestracja: 2007
  • 1199 / 2 / 0


W jakim sensie mix na poprawe snu? A występują jakieś problemy np. z zasypianiem?

Ogólnie rzecz biorąc z supli można bezpiecznie stosować np magnez, obniża poziom kortyzolu ( słynny hormon stresu ) i wydłuza ( przynajmniej u ludzi starszych ) faze NREM, czyli snu głebokiego. Do tego jak wiadomo melatonina. Czytałem gdzieś, że magnez w połączeniu z tauryną daje dobre efekty.

Z farmakologii ale ziołowej to można np. stosować kozłek lekarski, melise, chmiel. Nie wyrządzają szkód w długofalowym stosowaniu, więc można stosować w miare bezpiecznie.

Choć ja bym ziołami się nie wspomagał jeśli chodzi tylko o lekką poprawe "jakości" snu.
Rejestracja: 2014
  • 8 / / 0


Polecam stosowanie piracetamu/noopeptu wraz z dawkami etylofenidatu rzędu 5-15mg. Próbowałem kofeiny zamiast EPH i kofeina działa na mnie tylko i wyłącznie pobudzając ciało, umysł robi się wręcz senny. EPH działa na odwrót :)
Posty: 219 Strona 4 z 22
Wróć do „Miksy”
Na czacie siedzi 86 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość