MDMA - Wątek ogólny, kryształki

Moderator: Stymulanty

Posty: 5123 Strona 462 z 513
Rejestracja: 2018
  • 6 / / 0


[mention]4noniush[/mention]

Dzięki za odp.
W sumie cała faza od momentu, kiedy zaczęło działać do momentu pójścia spać ze względu na nieciekawy stan trwała jakieś 6 godzin, może trochę mniej. Ta przyjemniejsza część (gdzie były jakieś ślady przyjemności i pozytywniejszych doznań) trwała może z 4 godziny.
Rejestracja: 2018
  • 6 / / 0


[mention]4noniush[/mention]
Chciałam jeszcze zapytać, jak się ma do tego zupełnie inny jednak stan mojej przyjaciółki, która wydawała się dużo bardziej ogarnięta tą przyjemnością i zdecydowanie mniej naspeedowana?

Lewico, dlaczego się boisz marihuany?

Jaś Kapela przypomina Lewicy o polityce narkotykowej, bo chyba zapomniała.

Pościg za kobietą jadącą pod wpływem narkotyków. Padły strzały

Uszkodzonym pojazdem daleko nie uciekła. Okazało się, że kierująca była pod wpływem narkotyków.

 

Rejestracja: 2015
  • 1017 / 96 / 0


Brałem jedno z najczystszych MDMA jakie można dostać w obiegu. Naspeedowanie bardzo często było obecne przy dużych dawkach. To zależy od osoby. Ale feta działa dzień po, jest słabiej ale działa.
Rejestracja: 2017
  • 574 / 23 / 0


No tak, co człowiek to inna reakcja, nie mniej u mnie to przy mniejszych dawkach czuć tą stymulacje ale nie jest nachalna a przy większych to już typowe rozpłynięcie na kanapie i większość moich towarzyszy ma tak samo.

[mention]alicepratice[/mention] Szczerze, to nie wiem co mogło za tym stać. Tak jak pisałem że co człowiek to inna reakcja, ale tak odmienne odczucia przy tej samej dawce i tym samym towarze może tłumaczyć jedynie zwiększona tolerancja przez twoje wcześniejsze przygody z beta-ketonami(4MMC). Jednak 3 tygodnie przerwy to już w miarę dostateczna przerwa, nic innego do głowy mi nie przychodzi niestety
Rejestracja: 2018
  • 6 / / 0


Co mogłoby oznaczać to, że pierwszym objawem wzięcia emki jest uczucie przeraźliwego zimna?
Przy braniu euforyków generalnie marzną mi dłonie i stopy (co jest normalne), ale jednak ogólnie jest mi ciepło (a ciało jest bardziej gorące). Jednak przy ostatnim braniu emki, zrobiło mi się tak koszmarnie zimno, co wraz z uczuciem walącego serca, prawie wywołało u mnie atak paniki.
Zastanawiam się, czy to może wskazywać na jakieś nieprawidłowości, jeśli chodzi o poziom mojej serotoniny. Pamiętam, że w wątku o 5HTP czytałam, że suplementacja tego środka w dłuższym czasie powoduje, że nie marzniesz.
Jakby ktoś coś wiedział, miał ochotę się podzielić, będę wdzięczna.

 

Rejestracja: 2015
  • 1017 / 96 / 0


Wazokonstrykcja? Jezeli się rozkręciło i nie przeszło zimno to bardziej skomplikowana sprawa.
Rejestracja: 2011
  • 1099 / 24 / 0


^ to co napisał przedmówca + MDMA trochę podnosi temperaturę (lekka gorączka) i dlatego moze być zimno.
Rejestracja: 2018
  • 3 / / 0


Mam propozycję od kolegi kolegi żeby wziąć pół tabletki "piksy". Nie precyzuje co to jest, mówi że jest "normalna". Pytanie mam takie: ile czasu ta dawka będzie na mnie działała i po jakim czasie nie będzie widać żebym coś ćpał?
Rejestracja: 2014
  • 560 / 43 / 0


Po 8h pewnie będziesz ok.

 

Rejestracja: 2015
  • 1017 / 96 / 0


Jak na meth robione to trochę dłużej xD Testujcie co bierzecie ludzie przeciez to grosze kosztuje. Ewentualnie mini dawka kody czy innego opio ci zwęźi źrenice, krople do oczu podobno pomagaja ale nie testowałem sam.
Posty: 5123 Strona 462 z 513
Wróć do „MDA, MDMA, MDEA”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości