Kokaina a zdrowie.

Półsyntetyczna pochodna alkaloidów krasnodrzewu pospolitego.
Więcej informacji: Kokaina w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Stymulanty

Posty: 39 Strona 2 z 4
Rejestracja: 2007
  • 2286 / 163 / 0

po normalnej dawce dobrego koksu (100-150 mg) naprawdę mocno czuć wjazd na serce
Rejestracja: 2007
Użytkownik zbanowany
  • 672 / 102 / 0

nie chodzi mi o to czy czujesz czy nie. zerknij na badania, nawet male dawki, ktorych zupelnie nie czujemy rozpierdalaja okolice sercowe.

Część psychiatrów chce legalizacji substancji psychodelicznych

Mitów o substancjach psychodelicznych powstało w Polsce wiele, choć od zarania dziejów są one znane człowiekowi. Psychiatrzy widzą w nich szansę na leczenie depresji, traum, uzależnień.

Medyczna marihuana nie leczy problemów ze snem? Nowe doniesienia naukowców

Marihuana lecznicza może nie złagodzić problemów ze snem u osób cierpiących na przewlekły ból w dłuższej perspektywie. Dzieje się tak, ponieważ często użytkownicy mogą budować tolerancję na jej działanie wywołujące sen, jak sugerują wstępne badania.
Rejestracja: 2017
  • 1 / / 0

Witam.
Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem jak ja
Po 0,2 g kresce minie 20min i strasznie boli mnie brzuch uczucie takie jak by ktoś napompował go mocno powietrzem
sprawdzałem różne źródła i zawsze to samo a u znajomych jest ok
Wiecie o co chodzi ? i jak pozbyć się tego problemu
W ogóle czy to normalne ?

przeniosłem posta do odpowiedniego tematu - WRB
Rejestracja: 2017
  • 3 / / 0

07 września 2016Nozer pisze:
nie chodzi mi o to czy czujesz czy nie. zerknij na badania, nawet male dawki, ktorych zupelnie nie czujemy rozpierdalaja okolice sercowe.
to ze kokaina jest stymulantem nie podlega kwesti.
Jak kazdy stymulant podnosi ciesnienie, puls itp.. nie ma nic dziwnego w tym ze mamy sporo wyzsze cisnienie czy tachykardie.
napewno jest kardiotoksyczna z wielu wzgledow, ale zwroc uwage, ze wiemy o tym bo jest calkiem dobrze zbadana.

teraz wez na druga strone. np....2fa, beta ketony , masakratora hexena...... nie potrafie odpowiedziec co jest bardziej szkodliwe. Moge tylko powiedziec
z wlasnego doswiadczenia. Generalnie im substancja ma krotszy okres potrwania tym lepiej. amfa z kolei poza chyba podobna kardiotoksycznoscia dodatatkowo
bardzo obniza aptety i jest znacznie bardziej neurotoksyczna.

Mi generalnie A bardzo szkodzi, dluzej czuje sie po tym rozbity..z kolei bo dziwnym 3cmc...praktycznie czuje sie swietnie,
MDMA , generalnie mniej szkodliwa ale przez ok 24h czuc wplyw na uklad krwionosny z tym ze plusem MDMA jest fakt ze nie mozna tego wcinac codziennie. Wiec relatywnie OK
Np apteczny metylofenidat , czuje sie po tym fatalnie.
Nie chce tu wybielac krolowej, bo zdrowe to nie jest w ciagu napewno, ale praktycznie kazdy stymulant ma podobne konsekwencje, na plus tutaj krotki T1/2 w razie czego.
ktos tam wczesniej pisal o jakis betablokerach - radze unikac miksu , jesli juz to inbhitory ACE I i II chociaz to nie zalatwi pulsu napewno.
Jesli chcemy miec faze a nasz mozg ma robic 150% normy to musi dostac wiecej tlenu. Chyba kluczem do tego jest jednak zdrowy rozsadek i nie przeginanie, trzeba sie opanowac miec benzo pod reka i "NIE KUPOWAC NA ZAPAS" .
Rejestracja: 2017
  • 3 / / 0

Nie wiedziałam, gdzie to zamieścić, ale myślę, że tutaj pasuje. Otóż po kokainie, po ok. 3-4 godzinach zażywania dostaję strasznych wzdęć, burczy mi w brzuchu jak cholera. Jakby mi lew tam siedział i ryczał.
Trochę głupio się z tym czuję wśród znajomych, gdy mój brzuch przewyższa głośnością rozmowy.
Ktoś oientuje się, od czego to może być? Czy może chujowy towar, a może zwyczajny głód, bo nie jem przez kilka godzin?
Rejestracja: 2017
  • 188 / 37 / 0

16 kwietnia 2017Epsilone pisze:
a może zwyczajny głód, bo nie jem przez kilka godzin?
Odpowiedziałaś sobie sama. Żołądek czuje się pominięty więc postanowił zaśpiewać pieśń swojego ludu.
Rejestracja: 2015
  • 811 / 53 / 0

może to być chujowy towar , albo jesteś głodna. Najedz sie nastepnym razem i zobacz co sie bd działo jak nic to znaczy że byłaś głodna a jak to samo to towar
Rejestracja: 2007
  • 2286 / 163 / 0

po kokainie paradoksalnie miałem parę razy "pacmana", zjedz coś i tyle
Rejestracja: 2016
  • 7 / / 0

Hej, nie chciałam zakładać nowego tematu, ale sądzę, że moje pytanie chyba tutaj pasuje. Otóż jak mogę zapobiec, lub złagodzić stan po? Mam na myśli "kaca" po kokainie, ból głowy, uczucie "ściśnięcia czaszki", czasem mam wrażenie, że dalej jestem w jakimś półśnie i widzę trochę zamglony obraz.
Wiem oczywiście, że to też alkohol i fajki, ale ja tylko piję, nie palę w trakcie. Czasem biorę 2kac i jest lepiej. Czy to działa jak przy piciu? (Popijanie wody, zjedzenie czegoś przed) Bo to jednak trochę grubsza sprawa. Proszę o odpowiedź :)
Rejestracja: 2009
  • 4998 / 205 / 8

[mention]Calypsey[/mention] Chyb najlepiej będzie stosować się do rad:
Posty: 39 Strona 2 z 4
Wróć do „Kokaina”
Na czacie siedzi 429 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości