Kodeina vs tramadol

Organiczne substancje psychoaktywne oddziałujące na receptory opioidowe.
Więcej informacji: Opioidy w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Opioidy

Posty: 504 Strona 47 z 51

Co jest lepsze: tramadol czy kodeina

54%
-kodeina
254
34%
-tramadol
161
12%
-to zalezy od nastroju:P
56

Liczba głosów: 471

Rejestracja: 2011
  • 5649 / 435 / 0


Zdecydowanie kodeinka, wieksza euforia, poczucie zgrzania, zrenice jak szpilki co oznacza sie sie dobrze nacpalismy.
Przy tramcu sa jakies niby tam noddy, ale brakuje tej euforii i ciepelka, spokoju i wyjebki na problemy.
Rejestracja: 2017
  • 15 / 1 / 0


Imo trampek jest lepszy od kody pod wieloma wzgledami. Przede wszystkim cena, ale tez dlugosc dzialania, nie trzeba ekstrakcji, biegania po aptekach, pustego zoladka i wpierdalania przy wiekszej tolerce 40-50 tabletek lub co gorsze ekstrakcji ich i picia roztworu z 40-50 tabletek. Na sama mysl robi mi sie niedobrze. Ale koda pod jednym wzgledem przbija tramca i kladzie go na kolana. Dzialanie- krotsze, ale imho sporo lepsze. Ja w tramadolu ,jesli mozna tak powiedziec, a raczej w jego dzialaniu, odczuwam ta jego syntetycznosc. Nie umiem dokladnie opisac o co mi chodzi, ale tak jest. Mimo tego i tak wygrywa wg mnie trampek. Dluzej dziala, tanszy i latwiejszy w obsludze ;)

Australia: Pytamy dilerów, jak wpłynęły na nich związane z narkotykami zgony na festiwalach

"Zdecydowanie widzę większą ostrożność i słyszę więcej pytań. Kupujący chcą teraz zobaczyć produkt przed jego zakupem i wiedzieć, jak zareagowali inni."

Nic nie nauczyła nas walka z narkotykami. Dlaczego tak samo walczymy z dopalaczami?

Prawnik z Centrum After Party tłumaczy, na czym dokładnie polegają zeszłoroczne zmiany w prawie, które miały zakończyć problem z dopalaczami.
Rejestracja: 2017
  • 5 / / 0


Jak dla mnie dobry mix to 300-400 tramala + sirdalud czasami dorzucam hydroksyzyne jak mam potrzebę i czuje sie odpowiednio porobiony. a jak to jest z kodeinką thicodin nie trzeba extraktowac i jest nadal bez recepty? czytałem jakiś tripraport i bodaj gościu pisał ze szamał na żywca, ale on to był juz leon zawodowiec i miał to w codziennym jadłospisie
Rejestracja: 2017
  • 15 / 1 / 0


14 listopada 2017Przemas1986 pisze:
a jak to jest z kodeinką thicodin nie trzeba extraktowac i jest nadal bez recepty? czytałem jakiś tripraport i bodaj gościu pisał ze szamał na żywca, ale on to był juz leon zawodowiec i miał to w codziennym jadłospisie
Thiocodinu nie trzeba ekstrahowac, powiem wiecej, ze nie da sie w "latwy sposob" tego zrobic. Tak jest nadal bez recepty i mozna czasem wyhaczyc paczki po 16 lub 20 tbl (zwykle sa paczki po 10).
Nix niezwylego, ze szamal bez ekstrakcji thio, ale jednak na dluzsza mete nie polecane. Sulfosyf mocno podraznia watrobe i mozna nabawic sie wrzodow. Polecam przeczytac: https://neurogroove.info/trip/spowiadam ... -z-kodeiny .
Przy uzytkowaniu z glowa raczej nic takiego sie nie wydarzy, bo ja jadlem dosc dlugi czas nawet po 600mg w ciagach thio, ale jednak lepiej sobie kupic Antidol i zrobic ekstrakcje, wtedy jest full safe.
Mysle, ze dosc obszerna odpowiedzna pytania i wszystko jest wyjasnione. :)
Rejestracja: 2017
  • 17 / 2 / 0


kodeina, trampek fajny, ale koda leciutka i przyjemna, to ciepełko sprawia, że coraz częściej do niej wracam, a do trampka coraz mniej :)
Rejestracja: 2016
  • 215 / 16 / 0


Mnie tylko raz porobiła kodeina z leku o nazwie Neoazaryna + Temazepamum - ugrzanie było mocne i b.przyjemne. tramadol brany sporadycznie, też jest przyjemny, ale tylko kiedy bierzemy rzadko. Gdyby koda zadziałała, tak jak ten jeden raz wybrałbym ją, ale na dłuższą metę trampek zwycięża, aktywizuje i nadaje się do tyry. Sam na nim pracowałem przez ostatni rok.
Rejestracja: 2016
  • 387 / 30 / 0


Tramal - oczy w zasadzie normalne,źrenice normalnej wielkości,libido na normalnym poziomie,dlugo trzyma jak zjem retarda,kodeina- raz ze kapryśna, reszta jak przy klasycznych opiatach,moja kobieta nie poznaje że jestem na trampku a po kodeinie od razu widzi raz ze oczy dwa że 0 sexu.
Rejestracja: 2018
  • 1172 / 92 / 0


kodeina jak dla mnie jest kapryśna , raz działa drugi raz pomimo zwiększenia dawki nie działa.
Swój głos oddałem na tramal który działa zawsze, proporcjonalnie od dawek.
Rejestracja: 2018
  • 1174 / 46 / 0


Jak dla mnie tramadol nie umywa się do kodeiny. Zbyt uwala, a zbyt mało grzeje. Więcej po nim nodduje niż czuję radości. A oczy po jednym i po drugim mam takie same.
Rejestracja: 2017
  • 1628 / 217 / 2


Obie substancje mają swoje plusy, minusy, obie są w pewnym sensie godne uwagi. Obowiązkowo do odhaczenia dla każdego opiowraka, starcie dwóch początkowych opioidów.
Posty: 504 Strona 47 z 51
Wróć do „Opioidy”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość