Holandia – wątek ogólny i FAQ

Podejście do narkotyków w innych krajach.

Moderator: Wszyscy moderatorzy

Posty: 1324 Strona 96 z 133
Rejestracja: 2015
  • 12 / / 0

Siemaaa 😄
Planuję wojaż zarobkowy do NL.
Angielski - poziom dobry
Moje pytanie do was 👉
Czy znacie jakieś sprawdzonę i godne polecenia agencję pracy lub macie bezpośrednie namiary na jakąś normalną pracę w Holandii, gdzie poszukują ludzi?

Z góry dzięki za informację.
Pozdrówki
Rejestracja: 2010
  • 4290 / 647 / 22

Level1.
Nie wiem czy jest dobra, ale mogę Ci polecić. Biorą wszystkich, nawet banitów i patusów - zwłaszcza.

O konopiach w Radio Maryja – audycja i transkrypcja

Transkrypcja Wolnych Konopi z audycji o konopiach w Radio Maryja. Jedna z najrzetelniejszych audycji jaka ostatnimi czasy pojawiła się w polskich mediach - serio.

Kofeina zwiększa zdolność do rozwiązywania problemów. Nie stymuluje jednak kreatywności

Kofeina zwiększa zdolność do skupienia i rozwiązywania problemów. Wyniki badań amerykańskiego zespołu, które ukazały się w piśmie Consciousness and Cognition, pokazują jednak, że nie stymuluje kreatywności.
Rejestracja: 2017
  • 91 / 6 / 0

O agenchach godnych polecenia byla juz mowa kilka stron wstecz. Wystarczy poczytac nim zada sie pytanie. A agencje ktore moge zasugerowac to Adecco, E&A i TempoTeam
Rejestracja: 2011
  • 7235 / 746 / 0

Przy niektórych agnacjach trzeba uważać jak wpisują godziny pracy. Mozę się okazać ze zamiast wpisanych godzin pracy, będziemy pracowali 2 godziny dziennie.
Rejestracja: 2017
  • 234 / 41 / 0

na jesien zajebista robote przy cebulkach ma holland contracting. firma taka sobie , ale w chuj godzin i sie nie najebiesz. Najlepiej to zrobic VCA i jakies rozbiorki albo budowlanka bezposrednio u hoendrow. angielski wystarczy.
Rejestracja: 2007
  • 872 / 59 / 0

Zależy gdzie Cie rzucą.
Aktualnie pracuje przez Otto - troche się zmieniło. Na lepsze w sensie.
W robocie luz, fajny klimat. Po robocie tak samo - jest gdzie wyjść , w sumie Amsterdam :)
Rejestracja: 2017
  • 452 / 32 / 0

Jutro będę w Eersel. Czy ktoś orientuje się, czy znajdę tam jakiś coffeeshop?
Rejestracja: 2011
  • 7235 / 746 / 0

16 lipca 2018klawiatura pisze:
czy znajdę tam jakiś coffeeshop?
Na 99 % powinien być .W Holandii pełno coffeshopow . :-p
Rejestracja: 2017
  • 452 / 32 / 0

No ale nie wszędzie są :P W mniejszych miejscowościach nie zawsze można spotkać, dlatego pytam, czy ktoś z Was się orientuje lub tam przebywa (ł) :)
Rejestracja: 2007
  • 872 / 59 / 0

16 lipca 2018klawiatura pisze:
Jutro będę w Eersel. Czy ktoś orientuje się, czy znajdę tam jakiś coffeeshop?
https://play.duckduckgo.com/store/apps/deta ... eout&hl=pl

aplikacja smoke doprowadzi Cie do źródełka
Posty: 1324 Strona 96 z 133
Wróć do „Narkotyki za granicą”
Na czacie siedzi 800 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość