Zaburzenia wzroku po beta-ketonach

Dział poświęcony przede wszystkim chorobom i nadzwyczajnym skutkom kombinacji tychże z substancjami psychoaktywnymi.

Moderator: Zdrowie

Posty: 16 Strona 1 z 2
Rejestracja: 2016
  • 477 / 15 / 0


Witam cpuny, mam takie pytanie czym spowodowane są lekkie ale dosc wkurwiajace halucynacje wzrokowe (litery na smartfonie zmieniające sie e przypadkowe kształty,całość obraxu zmirmiskaca sie w zblurrowana niewyraźne widzenie)
Dodam że 3bmc poszlo w ok 12h cały gram, dzień wcześniej izopropylofenidat w nieokreślonej ilosci, ale ok 0, 5g.
Jestem duzym gościem 194cm 159kg
mam nadzieje że ktos mi podpowie co to bylo.
Ciekawi mnie to i jesli macie linki do badan o czymś podobnym to tez nie pogardze.
Jeśli macie jakies pytania to chetnie odpowiem
ps przepraszam za bledy no pisze z fona jeszcze czujac działanie 3bmc i jesli w złym miejscu założyłem temat to mode przenieś :)

lekka edycja tematu, dorzucilem kilka przecinkow i wielkich liter - stteetart
Rejestracja: 2017
  • 77 / 11 / 0


Beta ketony nie są zbadane naukowo dlatego specjalnie dla beta-ketonów nie ma artykułów. Ale jest coś takiego co ogólnie zwie się psychozą amfetaminową.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Psychoza_amfetaminowa

Po angielsku jest też Stimulant Psychosis:

https://en.wikipedia.org/wiki/Stimulant_psychosis

Wiedz, że jesli masz halucynacje wzrokowe, to inne czynności mózgu też masz upośledzone, ale trudno to sobie zdiagnozować. Halucynacje wzrokowe i słuchowe łatwo zdiagnozować ale one rzadko występują samodzielnie. Tak więc możesz mieć np. manie prześladowcze i mimo, że możesz zdawać sobie sprawę, że je masz, możesz w ogóle nie dostrzegać ich.

Jak to jest, gdy palisz Salvię dla dobra nauki?

Autor artykułu był jednym z 12 ochotników w pierwszym w historii badaniu nad salwinoryną A, w którym użyto obrazowania pracy mózgu metodą rezonansu magnetycznego (MRI). Przeczytajcie jak wyglądało to z jego perspektywy!

Przemycał narkotyki do Chin. Zamiast więzienia dostał karę śmierci

Sąd w prowincji Liaoning na północy Chin skazał w poniedziałek na śmierć obywatela Kanady Roberta Lloyda Schellenberga. Miał on stać na czele grupy przestępczej zajmującej się przemytem narkotyków.
Rejestracja: 2017
  • 4410 / 514 / 0


To nie to.
Jak juz to cos w stylu sniegu optycznego- tylko troche inaczej.
Nerw wzrokowy od nadmiaru bodzcow dostaje kota.
Rejestracja: 2012
  • 1703 / 124 / 0


Ja miałem podobny problem ze wzrokiem po 3-FEA i 3-FA. Też ostatnio próbowałem 3-BMC ale jakoś na oczy mi nie siadło, pewnie dlatego że głównie wapowałem i sniffowałem. Specem nie jestem ale wiadomo że zjedzony działa na serotoninę i pewnie coś tam masz namieszane.
Rejestracja: 2017
  • 4410 / 514 / 0


Chodzi o nadmierne pobudzenie rec nmda
Jutro wrzuce jeszcze co nie co.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Rejestracja: 2017
  • 2065 / 639 / 0


A oprócz agonizmu zbyt dużego NMDA
Może dojść np kumulacja jednego rc np izopropylofenidatu i 3 bmc chodzi o metabolity ???
Rejestracja: 2017
  • 4410 / 514 / 0


[mention]AnnaS[/mention] chodzi o tzw kaskade wapnia.
Co do metabolitow itd - nie wiem.

Czas zaczac wrzucac mikro dawki dysocjantow lub mj i problem zniknie.

Macie wyjasnione w temacie o hppd
post2829827.html?hilit=Hppd#p2829827
Rejestracja: 2017
  • 35 / 1 / 0


jja bardzo czesto nie moge zamknac oczu, bo po prostu galki oczne lataja mi na wszystkie strony, czytalem ze to od braku magnezu i wysokiego cisnienia
Rejestracja: 2018
  • 119 / 12 / 0


Stare ketony, jak 3/4 mmc, to nawet jak już nic nie widziałeś oprócz śniegu/oczopląsu i pluszowych/pastelowych kolorów, to i tak przyjemne to było.
Mnie brak witamin z gruby b i innych witamin doprowadził do skrajnej awitaminozy, a jeszcze alfy pomogly i mi się głosy odpaliły. Miesiąc przerwy pomógł, witaminkami suplementuje się dalej i już jak szczur nie wyglądam. Może te zaburzenia, to nie tylko niszczenie oun, ale skrajny brak witaminek, w tym witaminek z gruby b, które wspomagają układ nerwowy?

Póki co, to prócz imbiru, kurkumy i pieprzu, to okurat lubię i jest w pożywieniu zawsze. Suplementuję się choliną inozytolem, ogólnie b100 preparat, plus tam magnez i inne syfki, dodatkowo zdrowo się odżywiam, choć mam problem z jedzeniem więcej niż 1-2 posiłków dziennie. No zmieniam. Może prócz ćpania na opór, to przerwy trzeba sobie robić, a skutki uboczne, czy nawet lekkie uszkodzenia przez zbyt dużą dawkę zregenerują się na tyle szybko, że nie przesadzając nie czujesz efektów ubocznych? :)


Z mefą tak nie umiałem.. dalej przy wąchaniu każdego ketonu chce tego samego, oprócz pobudzenia, nic nie daje tego samego. jak już nawet jest zmiana barw, to chujowa, a oczopląs inny i na ciało wchodzi nie przyjemnie, a jak jakaś trutka. ;p Nie ma nic godnego chyba póki co z euforyków, choć memoc klepie dość ciekawe, nie sprawdzałem tych 3 emc, ale pewnie to samo i dawka kosmiczna/. ;d

zrk

Rejestracja: 2010
  • 3 / 1 / 0


Uzupełnianie witamin i minerałów w trakcie ciągu lub na drugi dzień to podstawa. Jeśli zaburzenia wzroku się utrzymują po zejściu to warto wybrać się do okulisty.
Posty: 16 Strona 1 z 2
Wróć do „Substancje psychoaktywne a choroby”
Na czacie siedzi 86 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości