DXM - Wątek ogólny

Dekstrometorfan - nazwy generyczne: Acodin, Tussidex.
Więcej informacji: Dekstrometorfan w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Dysocjanty

Posty: 9174 Strona 793 z 918
Rejestracja: 2017
  • 440 / 32 / 0

Właśnie mi najbardziej chodzi o bardzo mentalną i zarazem visualną podróż. 600tka dexa robi mnie powiedzmy 'tak o' dlategoż celowałem w 900te. A co do 1p właśnie miałem wybór pomiędzy tym a aldem. Skoro uważasz że ald bardziej do tego się nadaje to zapewne trzeba będzie tak to sprawdzić^^ 900mg DXM +300mgug ald HAHAHAHA nie no żartuje, przerosło by mnie to mega.

No bracie, 300mg ald to byłby kosmos ;) , poprawione - jożin z bażin
Rejestracja: 2017
  • 440 / 32 / 0

Kurwa mać. Też wam jeździ po brzuchu i macie lekkie odruchy wymiotne jak patrzycie na tablety Acodinu? Przed chwilą wyjebałem z 4rech blistrów tabletki i tak mi się rzygać zachciało że masakra. Nigdy tak nie miałem a dexa nie jem od wczoraj... Jakieś rady żeby nie zwymiotować wszystkiego? :zły:

Izraelski naukowiec twierdzi, że Mojżesz był odurzony gdy rozmawiał z Bogiem

W Biblii nie brakuje intensywnych momentów – a to krzewy stają w ogniu, pioruny biją z niebios, głośne symfoniczne dźwięki wiodą proroków i świętych do intruzji sacrum. Mojżesz przeżył kilka doświadczeń podczas których zetknął się z bogiem w wyrazisty zmysłowo sposób. Ale czy zwyczajnie doświadczał tych rzeczy, czy też będąc w zmienionym stanie świadomości?

Inna strona "Narcos": jak Escobar omotał futbol

Piłce kibicował i wkładał w nią miliony. Dla niej korumpował, bawił się, a potem zabijał. Kolumbia do dziś z trudem odkleja się od gęby Pablo Escobara i tego jak najpotężniejszy boss narkotykowy świata omotał tamtejszy futbol.
Rejestracja: 2015
  • 446 / 84 / 0

Tak.. u mnie też się ten wstręt pojawił po tych kilku latach i teraz na raz potrafie przełknąć tylko 5 tabletek a kiedyś to nawet kilka razy mi się udało 30 na raz wrzucić do gęby i bez problemu.. I jeszcze teraz jak przełykam nawet te 5 to zdarza się mieć odruch wymiotny ale na szczęście bez konsekwencji. Popijam bardzo gęstym sokiem pomarańczowym dzięki temu nie czuć tak tabletek ale mózg i tak wie że one tam są
Rejestracja: 2017
  • 440 / 32 / 0

Dobra tam chuj... Raz się żyje i wrzucam na dwa razy jak kiedyś 900tki. Najwyżej się zrzygam i wkurwie.
Rejestracja: 2015
  • 446 / 84 / 0

I jak tam poszło ? Mam nadzieje że zwiedzasz kosmos właśnie
Rejestracja: 2012
  • 854 / 96 / 0

Hehe ja mam odruchy wymiotne na sam zapach wody Żywiec cytrynowej bo często nią popijalem :D
Nie raz i nie dwa ladowalem tabletki w bombkach i jest tonajlepsze rozwiązanie imo. Poza tussidexem :p
Rejestracja: 2017
  • 440 / 32 / 0

Poszło ładniej niż myślałem. Właśnie siedzę w gęstwinach śniegu i słucham nutki Rameses B - Deeper.... Stary 600tka mnie mocno poskładała...
Rejestracja: 2015
  • 446 / 84 / 0

To gratuluje stary, kurde gdyby jeszcze można było teraz przywrócić sobie magię deksa sprzed lat to było by cudownie, eh.. marzenia
Rejestracja: 2017
  • 440 / 32 / 0

Ehhh właśnie jakby się dało przywrócić magię... Właśnie bylem się odlać i naszły mnie masakryczne rozkminy na temat mojego dzisiejszego snu w którym byłem w obozie Auschwitz.
Rejestracja: 2018
  • 1372 / 260 / 16

Acodin smakuje okropnie i zawsze mam problem z łyknięciem 20-30 tabletek, ale wtedy body load jest jakby mniejszy podczas ładowania niż przy Tussidexie. Po tussi częściej mam mdłości albo zwracam jak biorę więcej, po Aco lepiej się czuję podczas ładowania. Mimo to i tak zawsze wybieram Tussidex, przy Acodinie wystarczy jedna nadkruszona tabletka, czuję tą ohydę na ustach i jestem zajebiście blisko bełta xd
Posty: 9174 Strona 793 z 918
Wróć do „DXM”
Na czacie siedzi 433 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości