DXM - Papierosy

Dekstrometorfan - nazwy generyczne: Acodin, Tussidex.
Więcej informacji: Dekstrometorfan w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Dysocjanty

Posty: 93 Strona 6 z 10

 

Rejestracja: 2008
  • 36 / / 0


Mi na dxm wogóle nie smakują fajki ale za to następnego dnia móglym odpalać jednego fajka od drugiego , wtedy mi zajebiście smakują

 

Rejestracja: 2007
  • 611 / 4 / 1


Ja dzięki deksowi nie paliłem 3 tygodnie - było blisko żeby rzucić.Niestety powróciłem do nałogu, z powodu słabej psychiki (braku silnej woli).
Ostatnio zmieniony 10 listopada 2008 przez fraktal, łącznie zmieniany 1 raz.

Indyjskie Polowanie Na Charas

Do produkcji haszyszu można używać wielu metod, ale charakterystyką tego pochodzącego z Malany było to, że wycierało się go z rośliny wyłącznie rękami, bez użycia żadnych rozpuszczalników, ani zaawansowanych technologicznie rozwiązań. Taki haszysz określa się właśnie jako charas. Ze względu na prostotę tej metody, charas zyskał w Indiach, Pakistanie i okolicznych regionach wielką popularność.

Nieprawdopodobne, a jednak prawdziwe. Rosjanie piją coraz mniej alkoholu i dłużej dzięki temu żyją

Według Raportu Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) spożycie alkoholu w Rosji spadło w ostatnich kilkunastu latach o ponad 40 procent.

 

Rejestracja: 2006
  • 2312 / 9 / 0


To fakt, dzieki Deksowi można zrobić wiele dobrego . Silna wkrętka, motywacja i nie palimy . Ja wszelakim rzucaczom palenia polecam z całego serca tabakę . Na początek bardzo łagodną Alpinę, która w porównianiu do innych nie ora po nosie a smakuje wybornie ;p

 

Rejestracja: 2008
  • 156 / 3 / 0


Rzucenie palenia było jedną z najmądrzejszych i najbardziej pozytywnie wpływających na samopoczucie rzeczy, jakie zdarzyło mi się w życiu zrobić. Fakt, pierwsze tygodnie są straszne, ale to mija a potem jest już coraz lepiej. Teraz jestem już na takim etapie, że od czasu do czasu mogę sobie zafajczyć bez popadania w nałóg (bez nieprzyjemnych efektów odstawienia) ale trzeba się nauczyć pilnować, bo 3 razy już w ten sposób wpadłem. Jednak już od 5 lat nie palę (tytoniu... %-D ) i cholernie się z tego cieszę, czego życzę też wszystkim palaczom.

 

Rejestracja: 2008
Użytkownik nieaktywny
  • 9 / / 0


@Ojgasm ja ciesze sie razem z toba :-D , chociaz pale, ale coraz mniej, paczka na 2-3dni styka a to juz wyczyn %-D Trzeba rzucic to gowno w kanał. Szkoda mojego pieknego ciala :-p
Rejestracja: 2010
  • 327 / / 0


Jako nałogowy palacz powiem że to dziwne ale po DXM w ogóle nie chce mi się palić tylko czasami zapale (presher) ;) I zupełnie inaczej szlug smakuje po dexie %-D
Rejestracja: 2010
  • 6 / / 0


papierosy zawierają inhibitory MAO, co może wpłynąć na dodatkowe zwiększenie "fazy"
Rejestracja: 2009
  • 2348 / 5 / 0


Sobolthc pisze:
I zupełnie inaczej szlug smakuje po Dexie %-D
Tak,to juz wszyscy wiemy :retarded:
Ostatnio zmieniony 27 lutego 2011 przez SabuSebe, łącznie zmieniany 1 raz.
Rejestracja: 2010
Użytkownik nieaktywny
  • 242 / / 0


Ja tam na DXM jestem mocno znieczulony i smak nie robi mi różnicy więc pale normalnie, a co do palenia na zjeździe to tak samo jak normalnie ;]
Rejestracja: 2011
  • 204 / 1 / 0


Na fazie w ogóle nie muszę palić, bo mi się nie chce. Jak jest już po to raczej wszystko wraca do normy.
Posty: 93 Strona 6 z 10
Wróć do „DXM”
Na czacie siedzi 40 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości