Doradzcie

Dział dostępny także bez rejestracji, gdzie szybko możesz otrzymać odpowiedź, gdy czas jest na wagę złota.

Moderatorzy: Wszyscy moderatorzy, Zdrowie

Posty: 4 Strona 1 z 1
Rejestracja: 2019
  • 1 / / 0

Psychiatra dał mi lamitrin którym zabrał mi uczucia . Zdolność logicznego myślenia , pamięć i wiele wiele innych . Później dostałem PAROGEN i lerivon by cofnąć dany efekt i przez to prawie starcioem słuch i jeszcze górzej z myśleniem . Jak cofnąć skutki i znów być emocjonalna osoba . Jak cofnąć efekty tego co popierdoleni nieznający się na niczym psychiatrzy zjebali ???
Rejestracja: 2016
  • 521 / 266 / 2

Zmienić psychiatrę. Brać nowe proszki. Powtarzać do skutku. Czasem i pięciu psychiatrów zejdzie, zanim trafi typek kombinacją w leki. Psychiatria to nie nauka ścisła.

Byłem żołnierzem i nie znosiłem narkotyków. Na emeryturze zacząłem leczyć się psychodelikami

Mike Cooley leczy się z PTSD psychodelikami. Rozmowa Jerzego Afanasjewa z bohaterem filmu dokumentalnego „Wyzwolenie”, który można było obejrzeć na festiwalu WatchDOC w Warszawie.

Kolumbijskie kartele narkotykowe schowały pieniądze w banku spółdzielczym w Polsce

Narkotykowe kartele z Kolumbii prały pieniądze lokując je w jednym z polskich banków spółdzielczych. Tak twierdzą prokuratorzy z Wrocławia. Wrocławski wydział Prokuratury Krajowej ściga teraz po całym świecie finansistów zamieszanych w tę sprawę.
Rejestracja: 2019
  • 241 / 18 / 0

Leki jak ludzie, każdy inaczej działa i może inaczej wpływać na różnych ludzi.
Rejestracja: 2018
  • 2208 / 460 / 155

08 września 2019KimClear pisze:
Psychiatra dał mi lamitrin którym zabrał mi uczucia . Zdolność logicznego myślenia , pamięć i wiele wiele innych . Później dostałem PAROGEN i lerivon by cofnąć dany efekt i przez to prawie starcioem słuch i jeszcze górzej z myśleniem . Jak cofnąć skutki i znów być emocjonalna osoba . Jak cofnąć efekty tego co popierdoleni nieznający się na niczym psychiatrzy zjebali ???
Stabilizatory nastroju (w tym właśnie lamotrygina) mogą spłycać uczucia, by zapobiegać skrajnościom afektu - manii i depresji.
Co masz na myśli, mówiąc o swoim słuchu? Te leki, które wymieniłeś nie są ototoksyczne, więc może przyczyna tkwi gdzie indziej? Byłeś u neurologa lub laryngologa? Skutki uboczne dotyczące chociażby nastroju powinny minąć jak organizm wypłucze się z leków, ale jeśli potrzebujesz leczenia psychiatrycznego, to warto by było zmienić te leki na inne. Lerivon (mianseryna) może też ,,przymulać'', zwłaszcza w dużych dawkach, więc może stąd to wrażenie ,,utraty uczuć'' no i oczywiście logicznego myślenia czy pamięci.
Posty: 4 Strona 1 z 1
Wróć do „Sytuacje kryzysowe”
Na czacie siedzi 429 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: iwonaer i 2 gości