Klonazepam - wątek ogólny

Heterocykliczne substancje modulujące potencjał neurotransmisji GABA, będące pochodnymi dwuazepiny, lub kwasu barbiturowego.
Więcej informacji: Benzodiazepiny w Narkopedii [H]yperreala, Barbiturany w Narkopedii [H]yperreala

Moderatorzy: Leki, GABA

Posty: 8016 Strona 749 z 802
Rejestracja: 2017
  • 44 / 2 / 0


Ja nie polecam łaczenia jakirgokolwiek benzo z alkoholem a tym bardziek klona. Trzeba umiec dopasowac sobie dawke dla siebie. Sam kiedys bawilem sie alko + benzo i zawsze konczylo sie to w tragicznych skutkach.
Rejestracja: 2015
  • 304 / 3 / 0


Będę miał klony 2mg ile dawkować i co ile w calach terapeutycznych mam mocne lęki czesem paranoje itp. Myślałem o dawkach 1mg.

Po pierwsze nie szkodzić? Nie, po pierwsze zarobić

Jan Smoleński rozmawia z osobami dotkniętymi kryzysem opioidowym w Wirginii Zachodniej.

Próbował przekonać strażników, że przewozi autobusem koperek

19-letni mieszkaniec Targówka został zatrzymany przez służby pod zarzutem posiadania marihuany. Wcześniej, jak informuje straż miejska, zapewniał, że… przewozi koperek, który chce wykorzystać do robienia przetworów z ogórków.
Rejestracja: 2017
  • 44 / 2 / 0


21 lutego 2019betaguczi pisze:
Będę miał klony 2mg ile dawkować i co ile w calach terapeutycznych mam mocne lęki czesem paranoje itp. Myślałem o dawkach 1mg.
Nie jestem osoba co moze powiedziec ze dawkuje klony w celach teraputycznych ale zaczynalbym od dawki 0,5mg a poxniej zwiekszal.
Ale chcialbym zauwazyc ze lepiej na lęki brac Bromazepam bo jest mniej uzalezniajacy.
Rejestracja: 2010
  • 4138 / 517 / 11


Ale drogi w chuj.
Łamcie te jebane tabletki, jeszcze raz powtórzę.
Rejestracja: 2015
  • 304 / 3 / 0


Zarzucilem pol tabletki klona 2mg Clonazepamum TZF po 10 minutach poczulem straszny scisk w gardle napad lęku paniki bóle w klatce piersiowej derealizacja depersonalizacja dziwna percepcja ogl czułem jak bym umierał dziwna sprawa wypilem na to pol piwa i jest lepiej ale scisk w gardle utrudniający oddychanie dalej zostal daty ważności tabletek nie znam wiec nie wiem czy są po terminie jest tylko numer serii 70718
Czy to uczulenie? Dzialanie paradoksalne?
Dodam że to moj drugi kontakt z klonem kiedys zjadlem najebany 2 mg co skonczylo sie zgonem za to na 2 dzien czulem zajebiste dzialanie klona.

Edit
Dopilem piwo i czuje sie juz normalnie tylko strasznie zmęczony senny
Rejestracja: 2017
  • 1285 / 178 / 0


moim zdaniem to jakaś ostra reakcja paradoksalna, albo też w pewnym stopniu autosugestia, nakręcenie się. dziwne, bo jest to lek silnie uspakajający. termin ważności raczej nie ma na to wpływu. jak dla mnie klonazepam to jeden z najbardziej udanych leków z tej grupy - na mnie działał świetnie.

TMq

Rejestracja: 2006
  • 445 / 68 / 0


A moim zdaniem nawkręcałeś sobie, sam klona czuje dopiero po parudziesięciu minutach i to obojętne czy na pusty czy pełny bebech.
Rejestracja: 2018
  • 41 / 8 / 0


a ja se wdupcam po ćwiartce krzyża co kilka h plus citalopram. nie wiem jak można to ćpać w takich ilościach. jak chcę się nakurwic to jakie koko. po tym jak zszedłem z clonazolamu clonazepamem z 6mg do zera (nyga real quick), nabrałem respektu do leku. 2 plusy na raz to moze 2 razy w zyciu. i tak se tera wdupcam.
Rejestracja: 2015
  • 304 / 3 / 0


Przelamalem sie potem i poszlo łącznie jakieś 3-4mg z alko i działanie bylo juz normalne.

Jutro zrobię testy na trzezwy i wyspany organizm.
Rejestracja: 2016
  • 109 / 11 / 0


xD no i po co tutaj wszystkim próbowałeś wkręcić, że to w celach terapeutycznych na lęki, skoro od początku wiedziałeś, że chcesz po prostu się zajebać? 3-4mg klona na start, wystarczyłoby ci 0,5, no ale winduj sobie tolerkę
Posty: 8016 Strona 749 z 802
Wróć do „Benzodiazepiny i barbiturany”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości