Benzodiazepiny - Odstawianie

Heterocykliczne substancje modulujące potencjał neurotransmisji GABA, będące pochodnymi dwuazepiny, lub kwasu barbiturowego.
Więcej informacji: Benzodiazepiny w Narkopedii [H]yperreala, Barbiturany w Narkopedii [H]yperreala

Moderatorzy: GABA, Leki

• 113 / / 0

07 lutego 2019Ivival pisze:
Bardzo, bardzo dużo Holendrów mówi po angielsku. Jestem pewna, że lekarze też. To tak a propos tego o czym rozmawiacie.
chyba tak zrobię i poprostu pójde do jakiegoś psychiatry... ehh. Na alko nie mam cisnienia wogole ale na benzo to masakra...te 2tabsy dziennie to zdecydowanie za mało....a strach pomyslec o calkowitej odstawce..
  • 1218 / 142 / 0

No jadłem garściami po 7mg dziennie średnio xd
Wcale nie największy skręt, przesadzasz, jadłem tylko tydzień na zerowej tolerce i największy miałem jakoś 2-3 dnia. Potem się to utrzymywało, i powoli było git.
Skoro brałem duże dawki to jestem zaskoczony, że to 1mg po 4 dniach odstawki była oliwą do pieca.

Kiedyś miałem podobną wpadke, ale po tych paru dniach przeszło. Teraz nie wiem, bo przypadkiem dojebałem do pieca i czuję się zdezorientowany, myślałem, że organizm nawet nie zareaguje :cojest:

Muszę szybko podjąć decyzje, przeczekać to czy iść do magika. Ciężko mi przyjąć do wiadomości, że objawy się wyzerowały przez tą mała pillse. To by było nieprawdopodobne, przecież ludzie redukują i dochodzą do siebie, więc mój przypadek jest dziwny.
Mam jeszcze 1mg, ale jak wezme teraz to potem będę musiał się wyłączyć w weekend z wyjścia z domu. Zostawie sobie na ta chwilę właśnie. Ale co dalej :płacz:
Zobacze jutro jak będzie, narazie nie ma jakiś lęków czy coś. Zwykła delirka i ogłuszenie, może po prostu zniknie.
Obym nie miał dziś jazd w nocy w snach :krowa:
Ostatnio zmieniony 07 lutego 2019 przez pomasujplecki, łącznie zmieniany 1 raz.

Australia: Pytamy dilerów, jak wpłynęły na nich związane z narkotykami zgony na festiwalach