twoja roślina jest widocznie osłabiona, żółknie lub więdnie? Napisz, a uzyskasz pomoc
ODPOWIEDZ
  • 16 / / 0
Witam wszystkich!

Jestem poczatkujacym rolnikiem w tych dziedzinach i dopadlo moja plantacje ostatniego czasu cos nie pokojacego na lisciach zaczynaly wyskakiwac brazowe plamy ktore pozniej zaczynaly czarniec... Pojawily sie one na stosunkowo nie wielkich roslinach ale przypuszczalem ze to jest z braku nawozu i tak poczesci sie okazalo czekalem tylko az przyjdzie do mnie nawoz potraktowalem to wszystko tym specyfikiem: http://www.hemp.pl/produkty.php?inf=t&p ... =&p=10&sz= wydawalo sie ze bedzie ok bo zatrzymalem rozwoj tago swinstwa, na lisciach ktore byle zainfekowane proces zostal przerwany, miejsca z plamami wysuszylo... hmmmm... pozniej bylo tylko coraz lepiej nowe rozrosty byly coraz bardziej zielone i wygladalo ze roslina zaczyna ozywac az tu pech trafil na tych ladnych zielonych listeczkach zaobserwowalem kolejne plamy takie wygladajace jeszcze na lekko czarne w srodkowych czasciach liscia... poprostu juz brak mi sil z tym ciaglym walczeniem z tym gownem, co gorsze to tylko mi sie tak zdarzylo z osob ktore znam i sie tym zajmuja... nikt nie jest mi wstanie pomoc moze wy wiecie jak na to zaradzic? bylbym wdzieczny za jakies rady najlepiej jakbyscie podawali nazwy preparatow ktore nie jest trudno dostac a mogly by temu zaradzic... pokaze fotki tylko po przebytej poprzedniej chorobi wyglada to naprawde nie ciekawie... :/

http://may01.imgshare.us/Phoi.jpg
http://may01.imgshare.us/HXyh.jpg

...
Ostatnio zmieniony 01 maja 2006 przez straik, łącznie zmieniany 1 raz.
Uwaga! Użytkownik straik nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 155 / 1 / 0
postara sie przeplukac ziemie woda, jak nic nie da to przesadzic..
to jest szklana czy plastikowa donica? przydalby ci sie drenaz jesli nie masz, a jak szklana to przejdz na plastiki..