Amfetamina - jak bardzo organy dostają po dupie?

Benzedryna, psychedryna, α-metylofenyloetyloamina
Więcej informacji: Amfetamina w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Stymulanty

Posty: 150 Strona 2 z 15

 

eta

Rejestracja: 2007
  • 20 / / 0

o nieee xD
rozjebała mnie ta rozmowa samego z sobą :P

 

die

Rejestracja: 2006
  • 20 / 1 / 0

mnie oszołomiła

Antynarkotykowe reality show

Festyny, kolonie i pogadanki – tak wygląda w Polsce profilaktyka antynarkotykowa. Jerzy Afanasjew rozmawia z dr. Agnieszką Pisarską z Zakładu Zdrowia Publicznego Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.

Hiszpanie przejęli okręt podwodny handlarzy narkotyków

Na zachodnim wybrzeżu Hiszpanii przejęto wczoraj półzanurzalny okręt podwodny, którym handlarze narkotyków przewozili ponad trzy tony kokainy.

 

Rejestracja: 2006
  • 442 / 2 / 0

z wyższej pułki debata

 

Rejestracja: 2007
Użytkownik nieaktywny
  • 166 / 2 / 0

Odbyt Nie ja juz nie chce. Ciagle krwia sram i sraczka napierdalam.
Amfetamina/Metkatynon: Wypierdalaj

 

Rejestracja: 2008
  • 117 / / 0

rzuchwa: A ja mam dość bo ciągle kurwa muszę się ruszać, strasznie to kurwa męczące... Da ktoś gumę do żucia?
Ja jakoś po po dłuszym kontakcie z dragami nauczylem sie opanować i nie ruszam wcale szczenką nic nie zuje. Tylko na zjezdzie szczenka drzy .

 

Rejestracja: 2006
  • 480 / 3 / 0

mouim zdaniem pikawa i ogólnie układ krwionośny dostają w huj. dzis 5 dzien leci i ciśnienie mam w huj wysokie i dusi mnie w klatce piersiowej. siedząc na kompie co chwila widze cienie. powaga co chwila sie obracam czy tam kto jest

 

Rejestracja: 2007
  • 5302 / 62 / 0

Burek i co taka fajna jest amfetamina, zwłaszcza w ciągach?
Ostatnio zmieniony 19 czerwca 2008 przez pilleater, łącznie zmieniany 1 raz.

 

Rejestracja: 2007
  • 86 / 1 / 0

mi od wciągania speeda na jedną dziurkę to mnie zatoki często napierdalają a po tej stronie gdzie wciągałem
boli mocniej niż po drugiej :-/ <_<
Rejestracja: 2010
Użytkownik nieaktywny
  • 232 / / 0

serce...wątroba, żołądek, płuca (5metrów w szybkim tempie przejść się nie da %-D ) wszystkie mięśnie... nawet jelita bolą (nie wiem od czego, nie jem białego, właściwie nie jem praktycznie nic ) (?)

jednak myślę, że zapomnieliście jeszcze o nerkach ^_^


btw... czy branie amfetaminy sposobem:
tydzień ciągu, 2 dni przerwy, tydzień ciągu, dzień przerwy.....(w nieskończoność) liczy się jako jeden ciąg, czy jako kilka osobnych? (tak, tak wyśmiejcie... z czystej ciekawości się pytam ;-) )
Rejestracja: 2010
  • 95 / / 0

Tydzień ciągu??? O kuźwa, to musisz mieć nieźle yebiący materiał :D
Nie mówiąc już o tych helikopterach, które latają nad Twoim domem i Cię szukają w 2 dni przerwy :D
Posty: 150 Strona 2 z 15
Wróć do „Amfetamina”
Na czacie siedzi 122 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: adamus1916, Google [Bot], jablono i 4 gości