REKLAMA




Na forum

Subskrybuj Kanał Na forum
Rozmowy [h]yperreala 2018-12-10T01:04:12+01:00 Talk
Zaktualizowano: 7 minut 39 sekund temu

Substancje psychoaktywne • Re: Narkotyk, który Ci się marzy.

13 minut 29 sekund temu
4f-mph na podkładzie z flubromazepamu. Z braku laku metylofenidat z baklofenem lub pregabaliną.

Statystyki: autor: GL HF — 5 min temu

Etanol • Re: Alkohol - Uzależnienie

15 minut temu

wiem, ze prawie kazdy 'normalny' czlowiek kompletnie by to zbagatelizowal, ale jestem ciekaw waszej opinii, naczytalem sie juz wystarczajaco o tym, ze alkohol jest podstepny i zastanawialem sie, czy moze ktos z was byl kiedys w podobnym punkcie jak ja


kazdy alkoholik byl w podobnym punkcie

Statystyki: autor: Ankaaa — 7 min temu

Morfina i heroina • Re: Morfina - wątek ogólny

15 minut 34 sekundy temu
@Maykel85 Osobiscie zwykle biore w mmixie z oxy, ale bardziej z tego powodu że do oxy mam większy dostęp = mam go więcej. Niedoćpanie i po 30 min poczucie PRZYMUSU dołożenia kolejnej dawki to mam po oxy. Nawet mając 100 pewność, że na chacie nie ma nic, ja zaczynam szukać oksykodonu. Poza tym jak sam napisałeś: majka ma widoczne wejscie w odroznieniu do oxy. A z oxy jest posmyranie, ale aktualnie ja biorąc oxy nie wiem czy weszło, czy połaskotało, czy sama wprowadziłam się w ten stan podswiadomie; bo jak wiadomo cały rytuał i jego początek, jak szykujesz igłe to już moment w którym kompulsja jest rozpoczynana i cię łechta. + fetysz igły i cała otoczka

Nie cytujemy posta bezpośrednio nad swoim. taurinnnDokladnie o to mi chodzilo. A majka jak jest to ok, jak nie ma to chuj. Kumpel heroinista mi tlumaczyl, ze pewnie wiekszosc acetyluje i na Salsku wiekszosc tak robi, ale to nie to. On bral na Slasku acetylowana to opowiadal jakie to ma działanie i ze cpuny wracaly i chciały więcej jak zrobil z jednej 200tki mst 10 centow i walnely 2. Wiem, ze acetylowana jest 3-4 x mocniejsza od zwyklej, ale taka w końcu tez przestaje dzialac jak powinna. A ja po zwyklej mam chwile wjazdu- mimo, ze mało majki cpam wjazd coraz słabszy i krótszy i koniec, reszta działania to chuj nie działanie jak dla mnie. Może dlatego, ze zaczalem mieszac z oxy i teraz majka mnie nie zadowala.

Statystyki: autor: Maykel85 — 7 min temu

Benzodiazepiny i barbiturany • Re: Benzodiazepiny – wątek ogólny v.2

29 minut 22 sekundy temu
Jakie benzo rc najlepiej się łączy z alkoholem?

Statystyki: autor: Mikserr — 1 min temu

Antydepresanty • Re: SSRI: Paroksetyna (Paxil, Parogen, Arketis) - Wątek ogólny

29 minut 27 sekund temu
Brałeś wcześniej antydepresanty? Weź 20 mg i czekaj 2 miechy aż się w pełni wkręci.

Statystyki: autor: GL HF — 1 min temu

Etanol • Re: Alkohol - Uzależnienie

33 minuty 21 sekund temu
lubie sobie od czasu do czasu wypic 2-3 piwka, najlepiej w domu, najlepiej samemu, do komputera
robie to gdy akurat zlapie mnie taka fantazja i mam na to czas, prawdopodobnie jakos raz na tydzien, choc w sumie to pewnie troche rzadziej. od swieta zdarza mi sie najebac troche mocniej w ramach towarzyskich/rodzinnych spotkan, ale prawdopodobnie ilosc takich eventow mozna wyrazic jednocyfrowa liczba w skali roku.

brzmi to niewinnie i krzywdy sobie raczej jeszcze nie robie, ale niepokoi mnie jedna sprawa - odkad zaczalem piwkowac sobie w czterech scianach, a wiec w masymalnie komfortowych warunkach, umilajac sobie z reguly jeszcze wieczor jakimis przekaskami i elektroniczna rozrywka, stan lekkiego upojenia zaczal mi sie az ZBYT podobac. pijac samemu mozna zauwazyc najsubtelniejsze skutki dzialania alko, a te sa w moim odczuciu bardzo przyjemne, czlowiek sie w koncu faktycznie rozluznia, zmienia mu sie troche perspektywa, przychodza do glowy nowe pomysly i wnioski, wszystko staje sie takie jakies bardziej interesujace, a wszelki dyskomfort fizyczny po prostu znika. napada mnie niekiedy podejrzenie, ze niektorzy ludzie na trzezwo permanentnie czuja sie jak ja na lekkim rauszu.

zatem te symboliczne 3 piwka istnieja w mojej swiadomosci jako jeden ze sposobow na spedzenie milo wolnego wieczoru, maja podobny status jak opierdolenie sobie wielkiej paczki czipsow, pizzy albo pogrania w jakas angazujaca i czasozerna gre i lapie sie niekiedy na mysli w stylu "kurwa, dopiero sroda, nie moge sie doczekac piatku, poopierdalam sie i dupne ze 3 piwka".

wiem, ze prawie kazdy 'normalny' czlowiek kompletnie by to zbagatelizowal, ale jestem ciekaw waszej opinii, naczytalem sie juz wystarczajaco o tym, ze alkohol jest podstepny i zastanawialem sie, czy moze ktos z was byl kiedys w podobnym punkcie jak jakażdy, kto dziś jest w zaawansowanej fazie
Ale Ty masz jeszcze spooooooooooro czasu, żeby nas zawodowych dogonić. Nie chciej tego i bądź ostrożny z tymi piwkami, chociaż tyle mogę Ci doradzić:)

Statystyki: autor: alkus wiejski — 5 min temu

Modulatory GABA • Re: Baklofen - Wątek ogólny

40 minut 6 sekund temu
To uzaleznia z tego co wiem, dobrze pisze? A mi lekarka w PLB w której dostaje majke o długim działaniu i inne rzeczy jak dolcontral czy fent w tabletkach dopoliczkowych na "szybkie bole" powiedziała, ze jak to bralem i dobrze dzialalo to może mi to dac zamiast mydocalmu czy methocarbamolu, bo to tak samo działa . Jak wzialem 4 tabsy 25mg i 5x150mg pregabaliny to do dziś do 12 odbijałem się od scian. I dodam, ze to nie pierwszy kontakt z tym lekiem. A pregaby wezme 10x150mg i nic nie czuje prawie. Jak chcecie mieć grubo a sam baclofen już na was slabo działa to wezcie do niego pregabe- gwarantuje gruba jazde.

Statystyki: autor: Maykel85 — 12 min temu

Modulatory GABA • Re: Fenibut - Wątek ogólny

56 minut 7 sekund temu
@stuk
Jak chcesz to możesz tyle na pierwszy raz brać, ale zawsze jest ryzyko że ci tak skosi że pożałujesz, no ale to już jest bardzo zależne od osoby. Ja tam na pierwszy raz wziąłem 0,25 g i już czułem, po kilku godzinach 0,5g, a pod koniec dnia 1,5g i latałem jak po amfetaminach. Jak mi się 20g skończyło to dokupiłem 50g i brałem aż mi się skończyło, tak gdzieś do 5g na dzień (rozłożone od rana do nocy) przez 2 tygodnie i cały czas byłem napruty jak świnia. Więc jak dla mnie to lepiej jak masz cały wolny dzień spróbować najpierw małą dawkę rano i zwiększać dawkę co 4-6 godzin aż do wieczora.Ja lubię takie kopnięci typu czy dzwonić po pogotwie, a w szczególnoście mocne i srogie dopki, jazdy bez opamiętania i tak dalej.Obawiam się tylko, że substancja jest lipna.

Statystyki: autor: stuk — 8 min temu

Amfetamina • Re: Amfetamina - Masturbacja, granice i rekordy

1 godzina 4 minuty temu
Na MDMA zwykle pozostaje "wspomnienie" po penisie, ale jeśli masz wyjątkowo silne erekcje na trzeźwo to po MDMA będzie Ci się waliło Fenomenalnie.

Statystyki: autor: misspill — 16 min temu

Opioidy - knajpa • Re: Ja się nie wjebię - knajpa kodeinowa v5/ sposób na dwie paczki ankieta

9 Grudzień, 2018 - 23:54
300mg. jak jestem kilka/naście dni bez helu to coś tam naet czuje ale jak tym razem tylko co po helu to tylko skręta zalecza

Statystyki: autor: Br0wnSugar — 15 min temu

Etanol • Re: Alkohol - Uzależnienie

9 Grudzień, 2018 - 23:53
Zmiana otoczenia przede wszystkim, zresztą nie tylko o towarzystwo chodzi. Czasami lepiej zacząć układać nowe życie gdzieś daleko, bo bywa, że nie ma innej mozliwości, ale to akurat dobrze w moim przypadku:)

Statystyki: autor: alkus wiejski — 16 min temu

Antydepresanty • Re: SNRI: Duloksetyna (Cymbalta, Dulsevia, Depratal) - Wątek ogólny

9 Grudzień, 2018 - 23:52
znam apteke w której jest duloksetyna w dobrej cenie, pisać na maila

Statystyki: autor: BetterThan — 17 min temu

Antydepresanty • Re: SNRI: Duloksetyna (Cymbalta, Dulsevia, Depratal) - Wątek ogólny

9 Grudzień, 2018 - 23:51
Możesz, ale po co jak jest dobrze, niech psych zadecyduje.

Statystyki: autor: LOBO87 — 18 min temu

Etanol • Re: Alkohol - Uzależnienie

9 Grudzień, 2018 - 23:45
chuj wie od czego to zacząć teraz. Miałem iść w gnieźnie na zamknięty prosto z detoksu, ale musiałem pojechać na tydzień do domu. Dzwonię, a oni mówią, że moje miejsce już zajęte, bo ktoś z oddziału zajał moje i tak teraz jestem w punkcie wyjścia znowuod czego zaczac ? jeszcze raz od poczatku, az do skutku. szukaj nastepnego miejsca, a do tego czasu jakiegos wsparcia. moze byc AA, jakies alkoforum.

Statystyki: autor: Ankaaa — 4 min temu

Etanol • Re: Alkohol - Uzależnienie

9 Grudzień, 2018 - 23:40
alkus wiejski, napisałeś o tym towarzystwie gdzie oni pili a Ty nie i odczułeś to negatywnie, zmiana otoczenia może tutaj pomóc. W towarzystwie łatwiej łamać różne granice, a takowe nie wpływa dobrze na Ciebie, tak wnioskuję po tym poście który napisałeś.

Statystyki: autor: guccilui — 9 min temu

Grzyby • Re: Grzyby - hodowla (pytania związane z uprawą, stanem grzybni, chorobami)

9 Grudzień, 2018 - 23:40
To co jest najlepszym rozwiazaniem? Chcialbym zapobiec pekaniu slikow. W szybkowarze pewnie nie pekaja tak czesto prawda? Nie gotuje sie tego tak dlugo i kilkukrotnie jak to ma miejsce w zwyklym garnku. Inwestycja w szybkowar to pewnie dobry pomysl.

Statystyki: autor: Joey93 — 9 min temu

Antydepresanty • Re: SNRI: Duloksetyna (Cymbalta, Dulsevia, Depratal) - Wątek ogólny

9 Grudzień, 2018 - 23:34
Biorę to od miesiąca. Na początku dawka 30mg potem zwiększyłem do 60mg. Muszę powiedzieć, że jestem zadowolony. Negatywne myśli odeszły, dni są "jaśniejsze". Lenia mam dalej niestety ale chociaż uczę się w domu na te studia. Nie mam już tych złych myśli, że nie dam rady etc.
Z negatywnych skutków ubocznych to na początku suchość w ustach, która na szczęście minęła. Pozostała bezsenność i poprosiłem psycha aby mi przepisał coś na sen. Dał mi doksepinę (TLP). Spać się chce ale czuję się następnego dnia jak zombie. Nie mogę myśleć tak do południa, muszę wziąć duloksetynę, wypić kawę/redbulla aby myśleć jak człowiek. Poproszę psycha o inny lek nasenny (kwetiapinę / amitryptylinę).

Pytanie, mogę zwiększyć do 90mg?

Statystyki: autor: Pider — 15 min temu

Morfina i heroina • Re: Heroina - wątek ogólny

9 Grudzień, 2018 - 23:26
Jak nie chcesz się nigdzie zamykac ani nigdzie isc idz na grupe AA/AN i zacznij robic program 12 krokow. Mój najlepszy przyjaciel- ilesmy razem wypili i wycpali to glowa mala, on się nie zdazyl wjebac w leki, chociaż benzo mu się mega podobaly- no typowy alkoholik, gaba i te sprawy widać ani tez nie podalem mu zadnego opio procz tramalu a już tym bardziej dożylnie mowil mi teraz po X latach niepicia, ze jak wszedł na program 12 krokow zaczelo cos się w jego zyciu zmieniac. Wczesniej miał jak ja teraz często- pieklo abstynencji, prawie rok abstynencji powodowalo jedynie chec wyhustania się- jednak to typ wojownika i nie dal sie, to mistrz/drugi vicemistrz (albo i spoza podium) Polski w pewnej dyscyplinie związanej ze sportami walki kilka może kilkanaście lat temu- za dużo napisze może ktoś akurat go skojarzy, dopiero jak wszedł na program i zaczal go realizować zauwazyl, ze cos zaczyna się w jego zyciu zmieniac. I mi tez ciagle mowi, ze jedynie to może mnie uratować. Wiekszosc cpunow/alkoholikow lamie się na 5 kroku, on długo na nim był, ale skonczyl w końcu. Obecnie nie napisze ile jest lat po skończeniu czy może jeszcze nie skonczyl, ale program zmienil jego zycie. I nie pije. I jest mega szczęśliwy. Probowal ktoś 12 krokow? Tylko tak poważnie, a nie "bylam na 5tym, ale cpalam ciagle". Zrozumiem jak ktoś napisze: "byłem na 5 kroku, zdarzalo mi się zacpac, rzadko ale jednak", ale nie tak jak mi napisala moja była, ze zaczela robic program, piszemy dluzszy czas, pytam na którym kroku jesteś? A ona: na pierwszym. Ale robie tabele do 11 czy 12. A jest taki krok, ze trzeba wybaczyć i prosić o wybaczenie ludzi których się skrzywdzilo. I z tym krokiem do Ciebie miedzy innymi mam sprawy. Ja jej mowie, ze to chyba a 5tym, a jak nie zrobila trzech pierwszych to jest w dupie a nie na programie. Od razu zerwałem i sama się przyznala, ze chyba mnie dalej kocha i chce do mnie wrocic. Jednak ona kocha bardziej majke niż ludzi i zycie, tak ze nie było o czym rozmawiać.

Statystyki: autor: Maykel85 — 3 min temu

Fentanyl i pochodne • Re: Fentanyl - Wątek Ogólny

9 Grudzień, 2018 - 23:25
A ja mam pytanie z innej beczki. Być może było wałkowane na forum ale jest późno w nocy i nie chce mi się szukać.
Czy plastry Fentanyl actavis można rzuć bez obaw że od tego kleju pozapychają się naczynia krwionośne albo coś w tym stylu? Nie mam zielonego pojęcia jak wygląda przenikanie kleju przez błony śluzowe, więc chciałem się upewnić, czy jest to bezpieczne?
Aha: i jeszcze jedno. Gdybym przykleił sobie dwie 50'tki naraz w miejsca wcześniej podrapane do krwi pumeksem lub w inny sposób czy dałoby się odczuć jakąkolwiek euforię?
Ważę 83 kg i nie mam żadnej tolerancji.
Pozdro.

Statystyki: autor: Nightmare240493 — 5 min temu

Etanol • Re: Alkohol - Uzależnienie

9 Grudzień, 2018 - 23:22
chuj wie od czego to zacząć teraz. Miałem iść w gnieźnie na zamknięty prosto z detoksu, ale musiałem pojechać na tydzień do domu. Dzwonię, a oni mówią, że moje miejsce już zajęte, bo ktoś z oddziału zajał moje i tak teraz jestem w punkcie wyjścia znowu. A co do tych wszywek co ktoś tu pytał, to moja opinia jest taka: Z twoich postów wynika, że lubisz sobie wychlać jak ja. Nie wiem czy już miałeś dupościsk, gdzie alkohol śni sie po nocach, myśli się o nim obsesyjnie wciąż i wciąż denerwuje. Ja wytrzymuję ok 3 tygodnie, a dalej pekam i lecę biegiem do sklepu albo chleję szybkoroba czyli po prostu zacier. Ja bym nie ryzykował. Alkoholizm jest w głowie i powinno się leczyć ten problem a nie wstawiać wszywki, bo być może człowiek nie będzie chlał ten rok, ale to nie rozwiązuje problemu. Niektórzy zapijali, niektórzy wydrapywali i chlali nadal, ale to moje zdanie, nie bierz go w żadnym wypadku pod uwagę.

Statystyki: autor: alkus wiejski — 7 min temu